Gå til innhold

Hvilken blogg er...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest henriett3

..men du må ikke glemme at den ikke teller, for han gikk bare til psykolog for å berolige onkelen sin, ikke for å få en diagnose :fnise:

Hahaha.. Det blir vel det samme som om at jeg hadde gått til legen for å berolige mamma, ikke for å få en diagnose? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns Stinemariels.blogg.no er ganske dårlig.

Horribel rettskriving og dårlig kvalitet på bildene.

Hun er vel en av de få som greier å ha 10 skrivefeil i en setning :filer: Forferdelig irriterende.

Samme med mange av de andre Paradise-bloggene, de fleste har sovet i norsktimen og jeg tar meg selv å tenke hvor fryktelig dumme de fremstår med alle skrivefeilene! Jeg kjenner folk med dysleksi som skriver bedre enn det, og de har hvertfall en gyldig grunn til å skrive mye feil.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Poster som anonym, så nicket mitt ikke havner på johncons blogg.

Jeg er personlig fast følger av Erik Ribsskog. Historien hans er ufattelig trist, det er skremmende og se hvor forvirret i eget hode et menneske skal bli, og på en måte har jeg dårlig samvittighet for at jeg flirer av de stadig villere påfunnene hans.

På den annen side - og jeg skjønner at dette dreier seg om sykdommen hans - er han så usmakelig og forferdelig på mange måter at jeg tror mange tar seg i å "kose seg" over ulykke. Det er selvsagt ikke riktig, men det er menneskelig.

Som det at han postet en lang, detaljert forklaring om hans sexopplevelse med en nylig avdød person, og appåtil sendte den til tantebarnet til hun som hadde gått bort. Han mente han hadde rett til dette fordi hun var dårlig til å suge ham. Da tantebarnet regaerte med sinne presterte han å lire av seg noe sånt som at personen burde være glad hun var død i stedet for å leve med et så forferdelig menneske som tantebarnet var.

Det er bare et lite eksempel på hvor hensynsløs han har vært mot andre mennesker. Vi som står utenfor finner en litt småsyk underholdning i det han skriver, selv om jeg tror alle kan være enige om at det beste for Erik Ribsskog må være intensiv behandling og ikke en offentlig gapestokk for seg selv.

Ellers - håper noen har flere tips til spesielle bloggere, de er artigere å følge enn de normale. Sånn er det bare.

Kan jo hende det han skriver ikke er sant?

(har ikke fulgt med på bloggen så jeg veit ikke, men man skal jo ikke tro på alt man leser i blogger :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende det han skriver ikke er sant?

(har ikke fulgt med på bloggen så jeg veit ikke, men man skal jo ikke tro på alt man leser i blogger :))

Det er vanskelig å gjøre seg opp noen mening om Ribsskog uten å ha fulgt ham en stund, han er en veldig komplisert person.

Saken jeg sikter til er som veldig mange andre ting han poster på bloggen ikke skrevne innlegg, men kopier av mailer, printscreen fra facebooksamtaler osv. Det er mange løgner eller overdrivelser på bloggen hans, men poenget er at han skriver om høyst reelle personer og hvordan han selv oppfattet hendelser fra 10-15 år tilbake. Fullt navn er alltid inkludert, samt svært personlige detaljer og konspiratoriske antakelser han har laget i sitt eget lille hode.

Her er en liten oppsummering gjort av en annen blogger som tegner et ganske godt bilde av johncons: http://andershauge.blogg.no/1292130327_12des2010.html

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som setter inn link, vær så snill, trykk på:link.png det gjør alt mye enklere for andre som skal åpne de lenkene dere legger ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som setter inn link, vær så snill, trykk på:link.png det gjør alt mye enklere for andre som skal åpne de lenkene dere legger ut.

Hva er forskjellen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sofieemiliew.blogg.no.. hun har hatt rundt 10 blogger i løpet av under et år og blogger veeldig rosa rosa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Er ikke det hun som var med på unge mødre i 2008/2009? Herregud, ho virket jo ikke helt god. Kan sikkert hende hun har forandret seg siden den gang.

Jepp, er det. Hu har forandra seg sykt fra den gang. :O

Kjenner hu ikke igjen, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen?

Ved å gjøre som det ble foreslått, lager du en link man kan trykke på for å komme direkte til nettsiden. Ved å legge inn nettadressen som vanlig tekst må man åpne et nytt vindu og copy-paste adressen inn i adressefeltet. Ikke noen stor ting, men vedkommende som laget innlegget har rett i at det er enklere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved å gjøre som det ble foreslått, lager du en link man kan trykke på for å komme direkte til nettsiden. Ved å legge inn nettadressen som vanlig tekst må man åpne et nytt vindu og copy-paste adressen inn i adressefeltet. Ikke noen stor ting, men vedkommende som laget innlegget har rett i at det er enklere.

Begge deler er en klikkbar link..Ingen forskjell mao.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begge deler er en klikkbar link..Ingen forskjell mao.

Poenget er at det ikke blir en klikkbar link!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske klein med disse blodharry navnene disse barna får. Lucas Leander og Nathaniel Chrisander etc,etc :skratte:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Begge er klikkbare!

Uten linkgreie: http://www.aftenposten.no/kultur/Facebook-publiserer-alt-6725500.html

Med linkgreie: blablabla

problemet er at mange kun legger inn www.aftenposten.no/kultur/Facebook-publiserer-alt-6725500.html og da er det ikke en klikkbar link. altså de skriver ikke inn http:// . så de brukerne bør heller bruke knappen over, for å gjøre det lettere for de som leser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne!

Rannveig. Fjortis-rosa-snart mammablogger

Nå-mamma-blogger, tydeligvis. Fint hun legger ut både bilder og fullt navn på ungen sin, da? Er det virkelig noen som synes sånt er OK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet er at mange kun legger inn www.aftenposten.no/kultur/Facebook-publiserer-alt-6725500.html og da er det ikke en klikkbar link. altså de skriver ikke inn http:// . så de brukerne bør heller bruke knappen over, for å gjøre det lettere for de som leser.

Jeg vet ikke hvordan det er i andre browsere, men når jeg kopierer en link fra adresselinja så kommer hele adressen med selv om http:// ikke står der.

Så med mindre det er små adresser, og ikke lange intrikate som leder til spesifikke artikler, så ser jeg ikke helt problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat fra denne bloggen : Nå må Vi ut å handle kylling vinger konge krabber å blå skjell til i morgen, nyttårs aften i morgen :) tenkte å servere litt smått å gått utover kvelden til venner som kommer på feiringen, skal på middag først hos familien til min kjære som jeg gleder meg til, alltid god mat hos de:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...