Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?


cinderella_h

Anbefalte innlegg

Hei

Her er jeg ! Ser ikke ut som jeg var så veldig savnet men stikker nå innom og hilser på dere og dagboken - så får de som vil hilse på :)

Nå er det en liten stund siden jeg har vært aktiv. Jeg har hatt en skkkkelig nedtur den siste uken. Ting har vært tungt uten å gå for mye i detaljer. Jeg har heldigvis fått ekspertise hjelp og det kan se ut som jeg sakte men sikkert er på vei opp igjen.

Har fått redusert arbeid så nå er jeg bare to dager på jobb i uken. Det går så som så ....

Har fått konstatert svangerskapsmigrene så har slitt litt med det også i tillegg til alt annet

Nå er det en uke til oul og jeg gru gleder meg. Skal bli deilig å komme over kneika men gruer til ev hva de kan finne av feil ...

Så her var jeg ......

Ååå nå ble jeg lettet! :hjerte: Jeg har savnet deg og vert skikkelig bekymret! Bare se i innboksen din:p

Kjedelig å høre om svangerskapsmigrenen.. Hva sier legene da?

:klem:

Edit: håper foresten at det du strever med blir bedre :hjerte: ønsker du å snakke om det finner du meg på innboks!

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uffda, håper det går bra med deg! Bra du får hjelp da, uansett hva det er du strever med.. Er sikker på at det går fint på OUL, og bra du tar vare på deg selv med bare to dager i uka på jobb. Svangerskapsmigrene er noe skikkelig dritt, håper det går over snart! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

Tusen takk lillemeg90 for hyggelig omtanke i innboksen :)

Jeg er på vei oppover igjen så da skal jeg nok klare meg denne gangen.

Vedrørende svangerskapsmigrenen sjekket legen for svangerskapsforgiftning men har ingen ting som tyder på det. Men migrenen er konstatert på bakgrunn av anfallene jeg har hatt. Var visst helt normalt. De som gjerne har migrene kan enten miste den under svangerskapet eller få den forsterket. Og de som aldri har hatt kan gjerne bli plaget. Dersom den ikke gir seg etter fire uker skal jeg inn for nye sjekker og se hva vi kan gjøre. Håper det gir seg :)

Håper også oul går bra! Det er jo en lang sjekkliste av ting de skal sjekke og det skulle vel bare mangle at noe var galt på dettw stadiet. Da har jeg hatt alt lissom. Håper alt er bra for da skal vi feire med familien på fredag og puste litt lettet ut

Takk igjen for omtanke jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen

Oul er torsdag om under en uke faktisk. Tidlig på Morningen. Skal bli deilig å bli ferdig med deg men også er deg gruglede omkring det. Det er lissom det siste nåløyet jeg må igjennom. Om alt skulle være bra der så er vi vel ganske sikre i sin helhet. Har aldri hørt om noen som hR fått dårlig beskjed på oul. Og for mange er jo oul aller første møte med babyen. Vi haf jo sett den flere ganger og da har dem jo sagt at alt ser bra ut. Dog kan dem kanskje ikke si så mye så tidlig men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OUL er vel kjent for å være mer "møt din sønn/datter" enn en arena for veldig dårlige nyheter. Så regner med at det går helt fint og at dere kommer ut igjen høye på lykke med bilder, en termindato og kanskje også et kjønn! :) Spennende er det uansett, og jeg har sovet dårlig natta før begge gangene. Sånn er det når man ikke er bedre vant! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok helt nornalt å gruglede seg, det gjør jeg også og jeg har 3(!!) uker igjen. Føles som en evighet. Sjansen for at det skal være noe galt når du har sett lille så mange ganger før er ikke stor. Den er ikke stor i utgangspunktet heller:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å trøste meg med det samme. Men sjekklisten er lang. De sjekker jo tilogmed lepper og nesa ... Huff. Tørr ikke tenke på hva som skjer om man får en dårlig nyhet!

Ja har jo sett frem til denne datoen lenge men når det nærmer seg får msn litt elefanter i magen :) men lillemeg90 - 3 uker går fort!!!

I kveld har jeg fått et par skikkelige stikninger nederst i magen. Sånn skikkelig knivstikk lissom! Au! Hva i all verden er det for noe !! ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slike "strikkepinner"? Jeg har hatt slike stikk innvendig og det gjør skikkelig vondt når det stikker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja !!!! Eller jeg forklarte dem mer som en kniv som ble stukket raskt inn og dratt ut .... Hva i all verden??? Kanskje bAbyen danser litt på nervene våres ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja !!!! Eller jeg forklarte dem mer som en kniv som ble stukket raskt inn og dratt ut .... Hva i all verden??? Kanskje bAbyen danser litt på nervene våres ?

Hvor er det du har de? Hos meg føles det som det er i livmorhalsen nermest. Har hørt flere har det:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også har sånn stikk. Kjennes ut som det er langt oppi der ja.. Livmorhalsen på en måte. Til tider faktisk skikkelig ubehagelig! Men virker som om så og si alle har det fra tid til annen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ærlig si at jeg ikke aner hvor alt ligger nedi der - men det er helt helt nederst. Kjente dem i natt i også faktisk.

Nå er jeg lei av hodepine! Kvelden i går bar preg av det og våkner med det i dag !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo ut som det jeg og Kaos har:)

Ja, det var voldsomt som du skulle slite med hodepine nå. Det var virkelig slik at jeg fikk kvalmen og du hodepinen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, men greit vi delte litt på det da :) så ikke en av oss fikk begge deler 🙈 sånn sett greit ! Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men greit vi delte litt på det da :) så ikke en av oss fikk begge deler 🙈 sånn sett greit ! Hehe

Sant nok :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodepinen vil lissom ikke slippe helt taket i dag !!! Har kommet meg opp av sengen og fått i meg litt mat osv - men den sitter fortsatt i bak der. Skulle egentlig vært en tur ute og handlet en blomst dller noe til middagsselskapet vi skal i, i kveld ... Men kjenner at det blir for mye! Så da ligger jeg her på sofaen da.....

I gåe begynte mamma og snakke mye om fremtiden og baby osv. Hun sa at hun ville gjerne kjøpe vognen eller sengen og hun satte virkelig i gang planleggingen. Jeg føler at jeg klarer ikke helt å være med på den enda. Ikke før oul er over og vi er trygge på at alt er bra med den lille.

I dag er jeg faktisk 17+0!!!

Kjenner småspark nesten daglig 👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som hun gleder seg ja:) er fornuftig å vente til etter Oul med tanke på seng og vogn og alle slike store ting. Uansett forutsetningene:)

Hurra for 17 uker og bevegelse. Det kjenner jeg også hver dag nå:) er det ikke deilig? Tipper foresten gutt hos deg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...