Gå til innhold

Anno på NRK


Riskrem

Anbefalte innlegg

Ja, han er en skikkelig slayer. Fem barn med fem forskjellige kvinner er mildt sagt imponerende.

Anonymous poster hash: 1dee2...e06

Ironi?

Anonymous poster hash: 5a87d...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hulderjenta

Han har tre barn, ikke fem.

Nå er jeg veldig spent på hvem som blir andremann i duell!

Endret av hulderjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh! Kunne de ikke fått ut han der Kjetil! Han er så falsk og sleip! Ville mye heller hatt Magnus der inne.



Anonymous poster hash: 64fa3...48e
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, nå er både Malin OG Magnus ute :( Ville mye heller at Kjetil skulle gå ut enn Magnus. Magnus smilte alltid og var snill mot alle hele tiden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Claus heter nå Fibiger til og har 4 barn.



Anonymous poster hash: 06975...049
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anno er ikke det samme uten Magnus og Malin. :( Bare ser for meg hvordan Magnus ville vært i den episoden som var i dag, klarer ikke se for meg at han skulle vært like sleip som de andre guttene, spesielt Kjetil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gro var god i dag: "Jeg skal ikke spekulere i om noen har tatt den penselen, men... den penselen er det noen som har tatt."



Anonymous poster hash: 7cf2e...559
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil om hvem som tok den penselen. Men hun burde ha vært litt kreativ og brukt et strå eller noe istedenfor å klage til dommeren. Tipper det er derfor hun tapte for maleriet var bedre enn enoks.

Anonymous poster hash: 64fa3...48e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en av guttene tok penselen burde de jo fått en eller annen for for straff!

Noen som har funnet ut hva vinneren av Anno får i premie?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klaus fant jo penselen hennes på benken hvor hun forlot den. Gro bare surret og lot seg stresse.

Kjetil kan komme til å tape på å spille for hardt for åpenlyst, i et sosialt spill hvor en kan komme til å bli avhengig av de andre deltakernes goodwill..

Endret av Kamikatze
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes NRK burde spilt av et klipp som faktisk viser hva som skjedde med penselen. Selv om jeg faktisk tror Gro selv la den der, og bare ikke fant den blant alle tingene. Fargen på bordet og penselen var jo lik i tillegg!



Anonymous poster hash: 1037e...6c3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes NRK burde spilt av et klipp som faktisk viser hva som skjedde med penselen. Selv om jeg faktisk tror Gro selv la den der, og bare ikke fant den blant alle tingene. Fargen på bordet og penselen var jo lik i tillegg!

Anonymous poster hash: 1037e...6c3

Er jo ikke sikkert NRK har materiale som viser hva som skjedde med den heller. De kan jo umulig få med seg hver minste ting.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anno er jo ren kopi av Farmen jo! "Brannbøtteholding" i stedet for melkespann. Og en av deltagerne fikk stå med bøyde armer gjennom hele duellen noe han som tapte ikke gjorde.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skuffet over Selda. Etter tredje advarselen burde det vært game over for Enoksen.



Anonymous poster hash: 7cf2e...559
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffet over Selda. Etter tredje advarselen burde det vært game over for Enoksen.

Anonymous poster hash: 7cf2e...559

Hadde jo ikke blitt det samme uten Enok, da. "Dette kan eg!"

Anonymous poster hash: daaa2...b7e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper Enok ryker først av de som er igjen uansett.



Anonymous poster hash: 7cf2e...559
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare Enok eller Marie jeg håper skal vinne. Hun advokatspiren tar seg selv for seriøst til å være på et underholdningsprogram, og Kjetil er der bare for å spille.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...