Gå til innhold

Anno på NRK


Riskrem

Anbefalte innlegg

Gjest Dansedilla

Jeg er spent på neste episode på mandag. "Det oppstår søt musikk for Enok" sa de på reklame. Morsomt :) han er så merkelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hulderjenta

Hahaha! Ja, Enok er snedig, men jeg har fått mer og mer sansen for ham, faktisk. Ingenting ondt i fyren, han har jo bare en veldig sterk tro på egne evner, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dansedilla

Hahaha! Ja, Enok er snedig, men jeg har fått mer og mer sansen for ham, faktisk. Ingenting ondt i fyren, han har jo bare en veldig sterk tro på egne evner, hehe...

Haha bra sagt! Han mener det nok ikke frekt nei, men han klarer ikke se at drt kanskje blir litt mye innimellom :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I begynnelsen ville jeg virkelig at Enok ville ut, men har begynt å like han til en viss grad. Vil på en måte at Anja skal vinne, men vil samtidig at en av jentene skal ut denne uken..



Anonymous poster hash: 1037e...6c3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha,godt mulig at Claus er en luring ja ;) Leste at han har 5 barn med 5 ulike damer.

Anonymous poster hash: 8821e...db1

Næh, er det sant? :sjokkert::fnise:

Anonymous poster hash: c733a...978

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på det av og til, men føler det er litt likt Farmen.

Men nå som søte Malin røk ut, spørs det om jeg gidder å se mer. Skikkelig nydelig jente :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skuffet Claus og Kjetil ble over at Emilie vant duellen da! :fnise:



Anonymous poster hash: 64fa3...48e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Selv om de begynner å bli litt mer "spill" nå, så er det fortsatt et hyggelig, lærerikt og spennende program. Synes programlederen også er flink :)

Veldig lite fokus på en eventuell premie til vinneren også, og ingen reklamepauser :) Er det i det hele tatt noe premie?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, den siste episoden var så Enok-morsom. Der han sier at Marie nok ikke har så mye erfaring/kunnskap som hun skal ha det til, og han ikke gidder å følge med i sy-timen. Også kan han det mye dårligere enn henne. Og at han, som forrige gang, kom igang sent med oppgaven, og han grunnla det ved å si: "Jeg har lært såppas mye nytt idag, eller... jeg hakke lært så mye nytt, men jeg har repetert mye som jeg har kunnet før." Holdt på å forsnakke seg der gitt!

Han har så lite selvinnsikt at det blir god underholdning :fnise:

Endret av Soeuh
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, den siste episoden var så Enok-morsom. Der han sier at Marie nok ikke har så mye erfaring/kunnskap som hun skal ha det til, og han ikke gidder å følge med i sy-timen. Også kan han det mye dårligere enn henne. Og at han, som forrige gang, kom igang sent med oppgaven, og han grunnla det ved å si: "Jeg har lært såppas mye nytt idag, eller... jeg hakke lært så mye nytt, men jeg har repetert mye som jeg har kunnet før." Holdt på å forsnakke seg der gitt!

Han har så lite selvinnsikt at det blir god underholdning :fnise:

Og så når de er i gang med oppgaven sier han "Hun har så mye erfaring med sying at jeg må være sleip og kopiere henne." ..................... :plystre:

Anonymous poster hash: fe1f1...35c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mange av jentene her som kunne tenkt seg å pult Claus?



Anonymous poster hash: 10609...0fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Claus er hot :rodmer:

Anonymous poster hash: 8821e...db1

Ja, han er en skikkelig slayer. Fem barn med fem forskjellige kvinner er mildt sagt imponerende.

Anonymous poster hash: 1dee2...e06

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...