Gå til innhold

Anno på NRK


Riskrem

Anbefalte innlegg

Noen som så på Anno på NRK i går?

Jeg synes det var helt greit, men vet ikke om jeg kommer til å følge med hele sesongen. Det var litt for høyt tempo. De skiftet fra scene til scene altfor fort, og det skjedde for mye på en gang. Var flere ting jeg ikke fikk med meg.

Er stor fan av Farmen så er kanskje litt preget av det :P

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke sett det, men sett at en rekke av de bergenesere jeg har på facebook er helt ville etter serien. Spilt inn i Bergen? :P



Anonymous poster hash: 53df8...d68
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var litt forvirrende at de er midt i sentrum, og at de skal ta turer ut til 2014. Når det er sagt tror jeg NRK har gjort lurt i å slå sammen konseptene Farmen og Hvem tror du at du er.

Anonymous poster hash: 3a994...7df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cevita

Jeg så på det! Vet godt hvem ene personen som er med der er, så da er det jo litt morsomt å se på!

Artig skrue han der som mente han kunne mye om brostein fordi han kom fra Bergen :-P

Synes foreløpig det minner veldig om farmen, og at det er litt uoversiktlig, men det blir vel kanskje bedre etterhvert. Er vel en episode i dag og?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk lei av realityserier i 2004 og syns det er utrolig harry. Fatter ikke at folk fremdeles syns det er interessant.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun jusstudenten på 21 år Tuttas ukjente datter? Eller er det bare jeg som synes de likner?

Anonymous poster hash: 3a994...7df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en skrue han Enok er :P Han påstår han er verdensmester i både det ene og det andre, men får jo ikke til noe. Selvinnsikt på høyt nivå :fnise:



Anonymous poster hash: 08ec4...89c
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en skrue han Enok er :P Han påstår han er verdensmester i både det ene og det andre, men får jo ikke til noe. Selvinnsikt på høyt nivå :fnise:

Anonymous poster hash: 08ec4...89c

Tror han faktisk er hovedgrunner til al jeg følger med på Anno... Fantastisk morsom skrue :fnise: Han greier å legge inn "ja men jeg har jo 10 år i speidern" i det meste han sier, og er en selvskreven verdensmester i absolutt alt ! Men så går det på trynet gang etter gang...

Har funnet ut at han er en reinkarnasjon av Bent Leikvold i "Nissene på låven", vel ikke når det gjelder utseende da. Men venter bare på at han ryker ut gang på gang, men kommer tilbake fordi en av de andre er skadet eler noe annet. Og Enok er like optimistisk, blid og ivrig :laugh:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en dritkjekk fyr der med halvlangt blondt hår i slutten av 40-årene,derfor følger jeg med :)



Anonymous poster hash: 8821e...db1
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han greier å legge inn "ja men jeg har jo 10 år i speidern" i det meste han sier, og er en selvskreven verdensmester i absolutt alt ! Men så går det på trynet gang etter gang...

Haha, hadde ikke blitt like morsomt uten han..

En av de lyse jentene virker så negativ. Himler med øynene, overhører folk, ser sur ut... Hun som driver med den tønna.

Jeg liker "dansken" og sjørøveren best!

Anonymous poster hash: a31de...4aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh shit. Heier på sjørøveren!! Selv om Enok er så festlig at det blir litt kjipt om han stikker. Men heller han enn han andre. Karl? Kai? Knut? Husker ikke navnet.



Anonymous poster hash: a31de...4aa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor Enok ikke har blitt valgt som "førstekjempe".

Han er ikke så flink som han skal ha det til, det er vel ingen der som ikke irriterer seg over den arrogante fremtoninga..? Ingen av dem synes vel han er like morsom som en del seere synes.

Søren!



Anonymous poster hash: a31de...4aa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt ubeskrivelig idiotisk at duellen hver eneste gang er fekting! Enok som viser seg udugelig i alt og derfor havner i duell hver gang, er tidligere fekter! De andre har absolutt null erfaring med det. Ergo blir han jo værende helt til slutt. Det er så dumt at jeg kan ikke få sagt det med ord.



Anonymous poster hash: fe1f1...35c
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er idiotisk at det skal være fekting hver gang. Det er urettferdig mot deltagerne, og repeterende hvis det skal gjenta seg hver uke. Det er ingen tvil om at alder og fysikk har mye å si under fektingen, og da kan man nesten se med en gang hvem som vinner.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta

Enig i fektinga! Han som gikk ut sist nå hadde vel også drevet litt med det, som den eneste utenom Enok (?), og likevel tapte han... Sier jo seg selv at dette blir urettferdig og at vinneren er gitt hver gang Enok er motstander.

Ellers liker jeg serien/konseptet godt. Elsker historie, og synes oppgavene de får er interessante å følge med på. Og så er det jo både koselige, morsomme og småsære personligheter her... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har egentlig ikke fulgt med, men så på nå en dag og synes en av de var ganske så spesiell, så kom det opp på skjermen att han heter enok og er fotomodell og da innså jeg at jeg gikk på videregående med han. Kan bekrefte at han er like sær i virkeligheten :P

Anonymous poster hash: 8ff7d...550

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ikke fulgt med, men så på nå en dag og synes en av de var ganske så spesiell, så kom det opp på skjermen att han heter enok og er fotomodell og da innså jeg at jeg gikk på videregående med han. Kan bekrefte at han er like sær i virkeligheten :P

Anonymous poster hash: 8ff7d...550

Det var jo i grunnen greit å høre. Har neste vært tilbøyelig til å tro at han er en "undercover" skuespiller, hyret inn for å lage litt humor :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk lei av realityserier i 2004 og syns det er utrolig harry. Fatter ikke at folk fremdeles syns det er interessant.

Det er vel ikke det at det er så veldig interessant, men at det er underholdende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Anno er bedre enn Farmen faktisk.

Den siste sesongen av Farmen nådde et lavmål mtp.intriger og uvennskap som ikke gjorde det underholdende å se på en gang.



Anonymous poster hash: 8821e...db1
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...