Gå til innhold

Anno på NRK


Riskrem

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Cevita

Vant hun noe mer enn borgerbrev? TVen datt ut rett etter de annonserte vinneren (og nei det var ikke fjernkontrollkasting på TVen pga Emilie vant som var årsaken :-P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vant hun noe mer enn borgerbrev? TVen datt ut rett etter de annonserte vinneren (og nei det var ikke fjernkontrollkasting på TVen pga Emilie vant som var årsaken :-P)

Nei, hun vant ingenting annet enn borgerbrevet

Anonymous poster hash: 1037e...6c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Gevinsten" er vel også den erfaringen de får ved å gjennomgå alt de gjør så lenge.

Er fornøyd med vinneren. Kunnskap gir makt. :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeeei, ikke Emilie! Når det sto mellom dem to, håpet jeg i det lengste på "dette kan eg", får vel trøste meg med at han har vært en ustanselig kilde til latter i løpet av Anno.



Anonymous poster hash: daaa2...b7e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typisk nrk med dårlige premier

Folk klager på at NRK-lisensen er dyr, og så klager de på at vinneren ikke får premie? Hmmm.

Men til noe helt annet. Lo meg i filler av denne her. Enok tatt på kornet :skratte:

http://p3.no/filmpolitiet/2015/03/40-grunner-til-at-enok-er-det-beste-som-har-skjedd-tv-i-2015/

Anonymous poster hash: 08ec4...89c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk klager på at NRK-lisensen er dyr, og så klager de på at vinneren ikke får premie? Hmmm.

Men til noe helt annet. Lo meg i filler av denne her. Enok tatt på kornet :skratte:

http://p3.no/filmpolitiet/2015/03/40-grunner-til-at-enok-er-det-beste-som-har-skjedd-tv-i-2015/

Anonymous poster hash: 08ec4...89c

Fantastisk, rett og slett. :rulle:

Anonymous poster hash: 9300d...3b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Folk klager på at NRK-lisensen er dyr, og så klager de på at vinneren ikke får premie? Hmmm.

Men til noe helt annet. Lo meg i filler av denne her. Enok tatt på kornet :skratte:

http://p3.no/filmpolitiet/2015/03/40-grunner-til-at-enok-er-det-beste-som-har-skjedd-tv-i-2015/

Anonymous poster hash: 08ec4...89c

Ja, synes hun fortjener en bedre premie, unner henne det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem gidder å melde seg på et program, og leve såpass hardt i 10 uker, for å bare vinne et borgerbrev..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte ikke Emilie.



Anonymous poster hash: 06b9c...776
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem gidder å melde seg på et program, og leve såpass hardt i 10 uker, for å bare vinne et borgerbrev..?

Folk som liker en utfordring og/eller liker tanken på å vise seg frem på TV.

Anonymous poster hash: 7cf2e...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neeeeei, ikke Emilie! Når det sto mellom dem to, håpet jeg i det lengste på "dette kan eg", får vel trøste meg med at han har vært en ustanselig kilde til latter i løpet av Anno.

Anonymous poster hash: daaa2...b7e

Når alt kommer til alt så er det kanskje like greit. Enok vant jo bergensk statsborgerskap allerede ved fødselen. Så han var jo egentlig vinneren, sammen med Gro og Marie, lenge før dette programkonseptet ble tenkt på... :opplyser:

Likte heller ikke Emilie noe særlig. Hun forholdt seg til mange av deltakerne som om hun hadde et kosteskaft permanent fiksert i bakstussen. Likevel er det få der inne som har kastet seg over oppgavene der inne med så mye iver og fokus som henne, og hun vant flere dueller enn de fleste. Derfor må jeg nok svelge den kamelen, og innrømme at det faktisk var den beste som vant, uansett hvem andre jeg heiet på.

Enok har et fantastisk humør og pågangsmot. At han er perfeksjonist gjør at hans største fiende er klokken. Den største seieren han kan ha vunnet, er nok vissheten om at når han bare blir flinkere på å prioritere oppgaver og å disponere tid, så vil han bli uslåelig i det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte ikke Emilie.

Anonymous poster hash: 06b9c...776

Ikke jeg heller. Var et eller annet ved henne som var irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har en liten mistanke om at Enok kommer til å bli gjenbrukt i en eller annen form, som programlederassistent eller noe i den dur.

Hvis dette hadde gått på TV3 eller i toeren, ble han enten programleder i neste omgang, eller fikk sitt eget (un)realityshow.

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på Anno fra rundt det tidspunktet hvor Anja røyk ut, og heiet på Marie&Emilie - men den artikkelen om Enok var kjempegøy! Han var en veldig underholdende TV-karakter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...