Gå til innhold

Anno på NRK


Riskrem

Anbefalte innlegg

Tror også Enok eller Marie vinner.



Anonymous poster hash: 824f3...211
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er jeg den eneste som heier på Tutta jr.?

Anonymous poster hash: 3a994...7df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva slags musikk de spiller i bakgrunnen? Er noe herlig keltisk-inspirerte toner i bakgrunnen, ble så nysgjerrig på hva det er :)



Anonymous poster hash: ebba7...677
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Marie hun optikkerassistenten? Helst henne som vinner ja. Ikke hun jusstudenten. Og ikke Enok heller. Han hadde mista det lille han hadde av fotfeste om han vant. Hun Madelein er heller ingen vinner.



Anonymous poster hash: 08ec4...89c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på Emilie og Marie. :) Men tror nok Emilie har et lite overtak på Marie når det gjelder kunnskap og praktiske ting. Blir det noe fysisk tror jeg det kan gå begge veier: Emilie virker sterk, mens Marie virker veldig smidig og rask.



Anonymous poster hash: b6793...8bb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra! Kjetil er ute av dansen! :danse:



Anonymous poster hash: 824f3...211
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Marie hun optikkerassistenten? Helst henne som vinner ja. Ikke hun jusstudenten. Og ikke Enok heller. Han hadde mista det lille han hadde av fotfeste om han vant. Hun Madelein er heller ingen vinner.

Anonymous poster hash: 08ec4...89c

Der tror jeg absolutt du er inne på noe, ja. :fnise: Håper selv Marie vinner, ikke Madeleine eller Emilie.

Anonymous poster hash: daaa2...b7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Enok går ut, "dette kan eg" har begynt å irritere meg, og at han alltid tror at han vinner, men taper omtrent hver gang.

Håper Madeleine vinner egentlig, men tror nok Emilie tar seieren her



Anonymous poster hash: 1037e...6c3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror uansett ikke at Enok hadde vunnet avstemming fra tidligere deltagere, så tror nok jentene vinner



Anonymous poster hash: 1037e...6c3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri sett dette programmet, men heier selvsagt på Marie, da dette er en venninne :)

Anonymous poster hash: a7b40...410

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror uansett ikke at Enok hadde vunnet avstemming fra tidligere deltagere, så tror nok jentene vinner

Anonymous poster hash: 1037e...6c3

Blæh! Enok er ille nok som vinner, men snusfornuftige og irriterende Emilie er mer enn et hakk verre.

Anonymous poster hash: daaa2...b7e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Anno tapte seg skikkelig når alle begynte å "spille" og fokusere på at det er en konkurranse. Hallo, de vinner jo ikke noe uansett! Bare tittelen "borger av byen". Hadde vært mye mer spennende om fokuset lå på samarbeid og tilegnelse av kunnskap, mer av disse info-snuttene med Selda og lignende. For å overleve måtte man jo evne å samarbeide, og ikke oppføre seg som barnslige drittunger som sniker seg unna oppgaver.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aner ikke hvem som vinner dette, men det blir antagelig en av dem som er igjen nå. ;)

Jeg måtte flire da de skulle holde oppe kiloene med makrell over seg... Enok var sikker på at det der

skulle gå lett siden han var fysisk sterk i forhold til jentene, men så ble det han som dirret i musklene

og sleit...og måtte gi seg først. :fnise: Jeg tenkte at jentene kunne med letthet stått som gode aktmodeller

når de kan stå i samme positur så lenge. Enok ser ut som en ung Jesusfigur og kan få sitte litt akt av den grunn. :tommelopp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte flire da de skulle holde oppe kiloene med makrell over seg... Enok var sikker på at det der

skulle gå lett siden han var fysisk sterk i forhold til jentene, men så ble det han som dirret i musklene

og sleit...og måtte gi seg først. :fnise:

Det der er jo en aldri så liten gjenganger hos herr "dette kan eg". :fnise:

Anonymous poster hash: daaa2...b7e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta

Hehe, ja. Eselskrytet til Enok er i det meste laget, håper ikke at han sitter igjen som vinner tilslutt. Utenom den irriterende selvgodheten virker han som en ok fyr.. .

Jeg er kjempespent på finalen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cevita

Tror uansett ikke at Enok hadde vunnet avstemming fra tidligere deltagere, så tror nok jentene vinner

Anonymous poster hash: 1037e...6c3

Hadde alle deltakerne stemt, så hadde Enok fortsatt vunnet, tror jeg. Han har jo alltid gått rundt og vært hyggelig mot alle. Kanskje litt surrete med lite selvinnsikt, men alltid positiv. Emilie derimot, har jo nesten bare klynget seg på Marie, og vært litt mer hoven og gjerrig (husker vel når hun ble første mester og ikke delte) og virker ikke som hun har hatt samme gode kontakten med alle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke at Enok vinner!

Er så lei av "dette kan eg!", også kan han egentlig ikke en dritt.



Anonymous poster hash: 6f43d...1ab
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! Så bra!

Skjønner ikke hva som går av de som gir stemmer til Enok. Han har jo vært rimelig håpløs. Morsomt å se på, men ikke like gøy å være motdeltaker til sikkert.



Anonymous poster hash: a31de...4aa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...