Gå til innhold

Yngling med havmusa


Havmus

Anbefalte innlegg

Uke 29 i dag? JM har skrevet ut terminfastsettelsespapiret så nå er det bare å kaste seg inn i papirmølla til NAV igjen. Snart er det bare ti uker igjen til termin.

Jeg er ikke klar for dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Imponert over deg som har små barn, er gravid, i jobb og har eksamen :daane: Hold ut litt til, det venter en veldig fortjent ferie i enden av regnbuen!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæ! Eksamen i morgen, jeg har ikke kommet gjennom hele pensum. Nå er jeg sliten i hodet, vil bare se på tv og spise popkorn så får jeg helt sikkert halsbrann i natt. Om kommende natt blir en repetisjon av den som var kommer jeg nok til å måtte velge om jeg skal ligge å irritere meg over en snorkende mann med dårlig ånde eller høre på ei tulle på 20 mnd skrike for full hals mens hun kaster puta si på meg. Av to onder kommer jeg nok til å legge meg på barnerommet :ler:

Endret av Havmus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omgangssyke i hus :( vi voksne er heldigvis friske fremdeles, men det er så vondt å stå med en liten sjaber jente som kaster opp og hyler "vaske! Pusse munn!.... gå ba".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Tror jeg skal rigge meg til på badet i natt jeg :kvalm:

To hele dager igjen til siste eksamen... Dette går strålende :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj, stakkars! Det er vel grunn for sykemelding på eksamen? :kose:

Ja, men sjukemelding er "ferskvare", den må være gitt på eksamensdagen. Så her kan jeg ikke sette meg ned å håpe at dette holder seg til torsdag :/

Kan ellers melde om at jeg nå ser ut i ansiktet som jeg gjorde etter at jeg fødte vesla... prikkete! Spyr på meg sprengte blodkar i fjeset liksom. Haha, jeg ser ikke ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det, uff! Håper det ordner seg på en eller annen måte!

Ikke helt "gravidglød"? :ler:

Hun som klarer å ha en "gravidglød" når hun ligger i fosterstilling forran doskåla med magesmerter som ut fra "bølgene" de kommer i kan minne om rier (men ikke sammenliknbart allikevel :P ) skal få første mnd min med foreldrepenger. :ler:

Gleder med til 23. nå. Da er det ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, så utrolig kjedelig at du har blitt smittet. God bedring!

Heldigvis varer ikke slikt så lenge :P veslefrøkna sliter fremdeles med magen, men både jeg og mannen er oppegående igjen.

Og så må jeg :hoppe: for at alle eksamener er ferdig for i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart.

Føler jeg må få skrevet av meg litt frustrasjon nå!

La meg bare kalle det:

Samlivet "gleder"

Frøkna er tufs på 6. dagen, men ikke mer tufs enn at hun kan bruke mesteparten av dagen på å sutre over ting hun ikke får lov til å gjøre. I dag startet det kl 0500 da mamma sa det var natt og hun ikke fikk se på "mettenette".

Etter en og enhalv time med konstant surving for masse ett eller annet, gir pappaen seg I kast med sitt n'te forsøk på å prate med jenta. Hylingen eskalerer. Mammaen forsøker å si til pappaen at det bare gjør vondt verre å prate til henne når hun driver på slik, men før hun får formulert setningen ferdig har pappaen fått på seg en grimase som om noen har smurt diaré under nesa hans og han stormer ut av kjøkkenet mens han sier at han ikke orker at to skal være mot ham.

Mammaen blir oppgitt, pappaen blir surere. Mammaen går lei. Survete jente kan hun holde ut, men en furten mann gidder hun ikke å være i hus med.

Så i dag har jeg vært på jobb siden 0700.. og arbeidsdagen startet først 0800.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi hos svigers. Havmusa er følgelig hormonell som fy og etter at svigermor (fantastisk dame) har pirket og mast om et for meg veldig sårt tema har jeg nå gjemt meg grinende på rommet med påskudd om at jeg er trøtt. Det var ikke svigermor sin intensjon.. jeg bare tålte det ikke i dag så nå er jeg vel en slik svigerdatter fra helvete.

Men ellers. God jul til alle! Så skal jeg ta megselv skikkelig i nakken og skjerpe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Julekvelden ble mye bedre. Er ikke lett å være tullete hormonell :P

Nå er jula så definitivt over. Etter snart to dager tilbake på jobb innser jeg at det er helt sirkus dagene før nyttårsaften. Folk er virkelig helt tullete på å komme seg hjem, men å planlegge framover i tid er visst for mange plent umulig. I dag har jeg hatt underholdning i å høre på sinte folk som ikke kommer seg med flyet da de ikke har bestilt plass... deretter kommer de sinte folkene til meg og forlanger at jeg har et alternativt transportmiddel tilgjengelig.

Jeg har ønsket meg det lenge, men har beklageligvis ikke utviklet noen magiske evner de korte dagene jeg hadde fri.

Endret av Havmus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hvilken uke regnes man som høygravid? Tror jeg kanskje er i uke 32 nå :vetikke: i allefall er det ca 4 eller 5 korte uker til permisjonen starter :hoppe: og så får alle krysse fingrene (jeg krysser beina) for at alle i familien som har deltatt i terminbingoen får rett og at det blir enda et marsbarn :)

Endret av Havmus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...