Gå til innhold

Jeg er muslim, og er lei av å forsvare meg selv og min religion.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

100% av overfallsvoldtekter er utført av??

Kvinneundertrykkelse satt i system er utført av?

Særrettigheter kreveses av??

Kjønnslemlestelse her i landet utføres av??

Jeg kan fortsette i det vide og det brede.

Jo, du må nok forsvare din religion...og ikke minst din kultur!

Men hudfargen din skal du ikke forsvare.

Religionen er du nødt til å forsvare pga alle særkrav muslimer kommer med. Om det er så kjipt for deg å bo i et land der vi lever som vi gjør, så er det ingen som tvinger deg til å bo her. Alle vestlige er drittlei islam. Vi passer rett og slett ikke sammen.

Skjerp dere! Slutt å pakk inn damene deres, la jentene deres få elske å være sammen med hvem de vil. Har de lyst å knulle en trønder før ekteskap, ikke drep henne av den grunn. La de være frie. Og dere muslimske menn som er så jævla hellige og rettroende...la være å stjele, voldta og drepe. Og finn dere muslimske jenter i stedenfor norske. Og ikke voldta norske jenter fordi dere tvinger deres egne damer til å ikke knulle før ekteskap.

Dobbeltmoralister!!!

Anonymous poster hash: c1c46...f30

Du snakker nok for døve ører her. Folk som er så lamme i hodet at de kan mene dette er ok pg av noe så idiotisk som religion, er fortapt forlengst... og vi som er oppegående må svi for det.

Anonymous poster hash: 10a5b...a0d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis man først er såpass primitiv at man er så religiøs som mange muslimer er, så er man primitiv nok til å utføre terror også. Enkelt og greit. Enestene grunnen til at muslimer er mer utsatt er fordi det er mange som er veldig pr-kåte.



Anonymous poster hash: c8c7d...8da
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

100% av overfallsvoldtekter er utført av??

Kvinneundertrykkelse satt i system er utført av?

Særrettigheter kreveses av??

Kjønnslemlestelse her i landet utføres av??

Jeg kan fortsette i det vide og det brede.

Jo, du må nok forsvare din religion...og ikke minst din kultur!

Men hudfargen din skal du ikke forsvare.

Religionen er du nødt til å forsvare pga alle særkrav muslimer kommer med. Om det er så kjipt for deg å bo i et land der vi lever som vi gjør, så er det ingen som tvinger deg til å bo her. Alle vestlige er drittlei islam. Vi passer rett og slett ikke sammen.

Skjerp dere! Slutt å pakk inn damene deres, la jentene deres få elske å være sammen med hvem de vil. Har de lyst å knulle en trønder før ekteskap, ikke drep henne av den grunn. La de være frie. Og dere muslimske menn som er så jævla hellige og rettroende...la være å stjele, voldta og drepe. Og finn dere muslimske jenter i stedenfor norske. Og ikke voldta norske jenter fordi dere tvinger deres egne damer til å ikke knulle før ekteskap.

Dobbeltmoralister!!!

Anonymous poster hash: c1c46...f30

Ikke skjær alle muslimer over samme sverd!

Anonymous poster hash: 9c83c...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er min fundementale rett til å kritisere og kommentere andres religiøse synspunkter. Dette er noe de har valgt å tro på, derfor må de være i stand til å forsvare sitt syn.

Rase og hudefarge derimot er noe man ikke har rett til å kritisere, da dette ikke er noe man har selv valgt.



Anonymous poster hash: c8c7d...8da
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er lett for deg å si som ikke blir stigmatisert. Det må være herlig å være en hvit mann.

Det er lett å si og min etnisk tilhørighet og hudfarge har null å si her. Det er lett å si for det er slik ting er. Det er nok ikke lett å være hvit og ikke-muslim i andre deler av verden, så du burde reflektere litt over dette.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er min fundementale rett til å kritisere og kommentere andres religiøse synspunkter. Dette er noe de har valgt å tro på, derfor må de være i stand til å forsvare sitt syn.

Rase og hudefarge derimot er noe man ikke har rett til å kritisere, da dette ikke er noe man har selv valgt.

Anonymous poster hash: c8c7d...8da

Rase? Det finnes kun ĖN menneskerase.

Anonymous poster hash: c1c46...f30

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke skjær alle muslimer over samme sverd!

Anonymous poster hash: 9c83c...b0e

Må nok det...siden de alle har samme religion. Det er det at noen kan tro på dette som gjør det så ufattelig.

Anonymous poster hash: 10a5b...a0d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du snakker nok for døve ører her. Folk som er så lamme i hodet at de kan mene dette er ok pg av noe så idiotisk som religion, er fortapt forlengst... og vi som er oppegående må svi for det.

Anonymous poster hash: 10a5b...a0d

Selvfølgelig snakker jeg for døve ører. PK-folket er jo hjernevasket de også.

Anonymous poster hash: c1c46...f30

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett å si og min etnisk tilhørighet og hudfarge har null å si her. Det er lett å si for det er slik ting er. Det er nok ikke lett å være hvit og ikke-muslim i andre deler av verden, så du burde reflektere litt over dette.

Nei, det er ikke enkelt å være norsk\vestlig kvinne i et muslimsk land - en risikerer å bli voldtatt, spyttet ned på, kastet i fengsel for å anmelde noen for voldtekt, blir sett ned dersom en ikke pakker seg inn i masse tøy, etc. Den friheten vi er vant til å ha i landet, er ikke en selvfølge i slike land - det er i mange tilfeller straffbart å utfolde seg.
Hva om en liten gruppe norske utvandret til muslimske land og sto for 15 % av kriminaliteten i slike land... Hva hadde skjedd, da? Tror neppe noen hadde forsvart oss med å si at en ikke skal skjære alle over en kam.
TS har friheten til å si sin mening og kritisere landet og folket, hadde vi gjort det samme i TS sitt hjemland - blir vi halshugd.

Anonymous poster hash: 194e9...843

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rase? Det finnes kun ĖN menneskerase.

Anonymous poster hash: c1c46...f30

Der tar du nok skammelig feil ja. Det "bare en rase" tøvet er bare sosialistisk propaganda. Det finnes ulike "menneske raser", alle med sine styrker og svakheter, uten at noen rase nødvendigvis er bedre enn de andre.

Anonymous poster hash: df1bc...7c4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der tar du nok skammelig feil ja. Det "bare en rase" tøvet er bare sosialistisk propaganda. Det finnes ulike "menneske raser", alle med sine styrker og svakheter, uten at noen rase nødvendigvis er bedre enn de andre.

Anonymous poster hash: df1bc...7c4

Neida. Homo sapiens.

Men vi ser forskjellig ut bare. Og det er en god grunn til at vi ikke opprinnelig var en smeltedigel av alle. Kultur og religion gjor at egentlig ingen passer sammen.

Anonymous poster hash: c1c46...f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida. Homo sapiens.

Det er vanskeligere enn mange tror å dele mennesker inn i raser, men Homo sapiens er en art, ikke en rase.

Anonymous poster hash: f02fb...48a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida. Homo sapiens.

Men vi ser forskjellig ut bare. Og det er en god grunn til at vi ikke opprinnelig var en smeltedigel av alle. Kultur og religion gjor at egentlig ingen passer sammen.

Anonymous poster hash: c1c46...f30

Som AB over sier, Homo sapiens er en art, ikke en rase.

Når si et menneske fra Norge og et menneske fra Kenya har like ulikt DNA som en puddel og en labrador og vi kaller hundene for raser, men ikke menneskene, er det ikke annet enn å sette oss selv på en pidestall og si at vi kan ikke klassifiseres likt alle andre dyr fordi vi er bedre...

Anonymous poster hash: df1bc...7c4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som AB over sier, Homo sapiens er en art, ikke en rase.

Når si et menneske fra Norge og et menneske fra Kenya har like ulikt DNA som en puddel og en labrador og vi kaller hundene for raser, men ikke menneskene, er det ikke annet enn å sette oss selv på en pidestall og si at vi kan ikke klassifiseres likt alle andre dyr fordi vi er bedre...

Anonymous poster hash: df1bc...7c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett å si og min etnisk tilhørighet og hudfarge har null å si her. Det er lett å si for det er slik ting er. Det er nok ikke lett å være hvit og ikke-muslim i andre deler av verden, så du burde reflektere litt over dette.

Reflekter sjæl. Verken du eller ts bor "i andre deler av verden", dere bor i norge. Så det er irrelevant hvordan hvite blir behandlet andre steder. Tråden handler om hvordan det føles for ts å være muslim i norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de stiller deg til veggen - Spør heller tilbake- hvorfor er flertallet av menn som er pedofile og bedriver incest - etnisk norske? Forhåpentligvis forstår de hvor tåpelig det er å la enkelte personers handlinger være representativ for en hel folkegruppe.

Hvorfor er det så mange som reagerer på denne setningen?

Den er ment som et eksempel på hvor dumt det er å generalisere. Folk ser ut til å tro at ts mener at flertallet av pedofile er norske, men det er ikke det h*n skriver.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for innlegg som hetser andre basert på deres hudfarge, religion og etnisitet.

Estrella, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du klager for da?

Kan jeg ikke ha empati med andre? Ts skriver at h*n hele tiden må forsvare sin religion, og er lei av dette. så sier Drizzt at h*n ikke trenger å forsvare seg, men det må h*n jo når folk "stiller han til veggs". Derfor mener jeg det blir for lett å si at man ikke trenger å forsvare seg/bry seg når det ikke er en selv som opplever å hele tiden måtte rettferdiggjøre hvorfor har den troen man har. Jeg synes det er naivt å tenke at muslimer ikke blir stigmatisert i dagens samfunn, særlig menn.

Edit: typo.

Endret av Ramona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rase? Det finnes kun ĖN menneskerase.

Anonymous poster hash: c1c46...f30

Og hva heter den?

Reflekter sjæl. Verken du eller ts bor "i andre deler av verden", dere bor i norge. Så det er irrelevant hvordan hvite blir behandlet andre steder. Tråden handler om hvordan det føles for ts å være muslim i norge.

Huff, sannheten gjorde vondt, m?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...