Gå til innhold

Castor/lakserolje for lengre hår/vipper/øyenbryn


Gjest BabyBlue

Anbefalte innlegg

Samme her.Leste en test for ikke lenge siden hvor jenter hadde brukt Castorolje over en lengre periode.Og nesten 80% mente de hadde fått fyldigere og/eller lengre vipper/bryn. Men fakta var at kun 30% hadde fått resultat utover vanlig vekst. Dette sier mye om hvor hypet dette er. Anonymous poster hash: 27768...d85

Jeg syns faktisk 30 prosent var ganske bra resultat for å gni noe olje i ansiktet, jeg! Jeg gjorde aldri dette fast, brukte bare litt på øyenbrynene helt sporadisk. Merket ikke (ikke overraskende) noe økt hårvekst, men det virket som om hvert hårstrå fikk økt volum dagen etter jeg hadde brukt olje, så øyenbrynene så tettere ut likevel. I tillegg lå hårene finere. Dersom det stemmer at olja får hårstråene til å ekspandere skjønner jeg at folk kan tro at de får flere hårstrå/øyenvipper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns faktisk 30 prosent var ganske bra resultat for å gni noe olje i ansiktet, jeg! Jeg gjorde aldri dette fast, brukte bare litt på øyenbrynene helt sporadisk. Merket ikke (ikke overraskende) noe økt hårvekst, men det virket som om hvert hårstrå fikk økt volum dagen etter jeg hadde brukt olje, så øyenbrynene så tettere ut likevel. I tillegg lå hårene finere. Dersom det stemmer at olja får hårstråene til å ekspandere skjønner jeg at folk kan tro at de får flere hårstrå/øyenvipper.

Du syns at når kun 3 av 10 får noe resultat så er det bra?

Det er jo faktisk utrolig dårlig.

Anonymous poster hash: 27768...d85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du syns at når kun 3 av 10 får noe resultat så er det bra?Det er jo faktisk utrolig dårlig. Anonymous poster hash: 27768...d85

For å smøre litt olje i håret hadde jeg forventet 0 av 10, så jeg syns at 3 av 10 var overraskende bra, ja!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare vekst på indre halvdel av øyenbrynene og litt spredt nedover på skrå mot øyet - hvilket jeg napper vekk. jeg har brukt c olje i to-tre mnd nå og har definitivt fått mer hårvekst i forlengelsn av mine indre halvdeler av egne bryn. overrasket over effekten.



Anonymous poster hash: b30dd...e33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor får man kjøpt castorolje da? :)Anonymous poster hash: 954a3...cd6

De på Iherb er billige og bra. Jeg har lange vipper, men vippene og øyenbrynene har blitt mye tykkere etter jeg begynte å bruke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd castor oil:) ikke på bryn, men på øyenvipper og jeg følte de ble lenger, hvertfall ble de "sunnere" og enklere å ha med å gjøre mht å påføre makeup osv.

Tror ikke jeg ville hatt den i håret uten å tynne den ut med en annen olje, er ganske seige saker ;) kjøpte min på blush eller bli vakker, stor flaske fra pukka til rundt 100 kr. Varer evig tror jeg, veldig drøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Har vurdert å kjøpe castor oil for å fikse litt på øyenbryn og øyevipper, men leser nå også at det er en bra olje for huden (blant annet i ansiktet) om man trenger litt ekstra næring, og at den virker litt som en anti-aging krem... men det jeg lurer på da, er om det å smøre dette i ansiktet vil gi meg 'skjegg' og mer dun? I og med at det brukes for å skape hårvekst? Noen som har prøvd?



Anonymous poster hash: d1381...637
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp bestilt fra iHerb etter å la lest litt rundt på nettet. Er spent på om dette blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vurdert å kjøpe castor oil for å fikse litt på øyenbryn og øyevipper, men leser nå også at det er en bra olje for huden (blant annet i ansiktet) om man trenger litt ekstra næring, og at den virker litt som en anti-aging krem... men det jeg lurer på da, er om det å smøre dette i ansiktet vil gi meg 'skjegg' og mer dun? I og med at det brukes for å skape hårvekst? Noen som har prøvd?

Anonymous poster hash: d1381...637

Å, dette lurer jeg også på! Nå har jeg riktignok ikke fått med meg at oljen er bra for huden, men lurer likevel på hva jeg skal gjøre med eventuell overflødig olje mens jeg holder på. Hadde f.eks. vært praktisk å smøre den på de tørre hendene mine, men er redd for å få "varulvhender" :sjenert:

Anonymous poster hash: 566e9...580

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp bestilt fra iHerb etter å la lest litt rundt på nettet. Er spent på om dette blir bra :)

Jeg tenker også å bestille fra iherb. Hvilken bestilte du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker også å bestille fra iherb. Hvilken bestilte du? :)

Bestilte 'now foods' sin. Den hadde fått bra tilbakemeldinger, så er veldig spent! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare til info, for at castorolje skal virke for vippevekst, må den være kaldpresset, hvis ikke har den null effekt. Så enkelt og greit å vite før man kjøper.



Anonymous poster hash: f03a4...39f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har kjøpt Castor Oil, og brukt den i håret, på vipper og på bryn siden desember.

Å at den virker er jeg ikke i tvil om :)

Er tre som har spurt om jeg har fått vippe extentions. Noe jeg ikke har :) :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt Castor Oil, og brukt den i håret, på vipper og på bryn siden desember.

Å at den virker er jeg ikke i tvil om :)

Er tre som har spurt om jeg har fått vippe extentions. Noe jeg ikke har :) :)

jeg bruker den selv på brynene og jeg er 100 % sikker på at jeg har fått flere hår utover (mine er kraftigst innerst men med lite hår ytterst på brynene). Men jeg tør ikke bruke den på vippene- litt redd for å få olje på øyet. Hvordan påfører du denne på vippene? Og hvor mye? Jeg bruker stimulash på vippene men har ikke merketnoen wow-effekt, akkurat. Og når testen viser bedre effekt av castor enn stimulash burde jeg kanskje bare ruke den all over :)

Anonymous poster hash: b30dd...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker den selv på brynene og jeg er 100 % sikker på at jeg har fått flere hår utover (mine er kraftigst innerst men med lite hår ytterst på brynene). Men jeg tør ikke bruke den på vippene- litt redd for å få olje på øyet. Hvordan påfører du denne på vippene? Og hvor mye? Jeg bruker stimulash på vippene men har ikke merketnoen wow-effekt, akkurat. Og når testen viser bedre effekt av castor enn stimulash burde jeg kanskje bare ruke den all over :)Anonymous poster hash: b30dd...e33

Har brukt både Swiss sin og Lash Serum, og begge de fungertd også på meg :)

Men Castor Oil er jo mye billigere :)

Jeg dypper tuppen på en q-tips i oljen, tørker av det meste på kanten og stryker den inntil vippekanten.

Aldri fått noe inn på øyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...