Gå til innhold

Castor/lakserolje for lengre hår/vipper/øyenbryn


Gjest BabyBlue

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det jeg synes er veldig rart er at det er så ukjent i Norge. Jeg er fra kroatia og har lest på flere forum om denne oljen. I Norge er dette veldig ukjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Norge er vi så fisefine. Bruker tusenvis av kroner på produkter som er laget for å gjøre det og det istedet for å ty til naturen og dens råvarer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg kan komme med en liten oppdatering: Har brukt denne oljen på vippene siden 4 mai hver natt:) Og jeg er veldig positivt overrasket:) Jeg ser små vipper som vokser ut der jeg ikke hadde vipper i det hele tatt. Vet ikke om de er lengere enda, men ser ut som de er på vei til å bli fyldigere. Jeg mistet også my vipper før når jeg brukte denne oljen så har ikke dette skjedd. Jeg forsetter med kuren min og forhåpentligvis blir de lengere også. At vippe hårene vokser fler er det ingen tvil om:) Annbefales

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest BabyBlue

Hei! Nå er det lenge siden jeg har vært her, men har nyheter:

Brukte oljen i ca. en og en halv måned, og merket absolutt forskjell på øyenbrynene over den tiden. Merket at hår som ellers ikke forandret seg begynte å vokse igjen, og brynene ble mye fyldigere. Nå har jeg alle hårene jeg vil, og har nappet de til slik jeg hadde lyst til. Funket supert for brynene sin hårvekst, og anbefaler det til andre som har nappet brynene sine for mye i en periode og vil ha en naturlig look tilbake. Slitsomt å gå rundt med bustete og uformede bryn i en periode, men var absolutt verdt det :jepp:

Men vet ikke hvordan det fungerte på vippene, siden jeg ikke følte noe behov for å gjøre de lengre. Men er da verdt et forsøk for de som vil ha fyldigere øyenvipper? : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Har nettopp begynt å bruke dette på øyevippene(et par ukers tid),og synes allerede de ser lengre og mer velpleide ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Noen som har oppdateringe ri denne tråden?

Anonym poster: ab207e138013574728fda4fc98c34dbd

¨

Har ikke brukt det igjen da jeg ikke har overnappet brynene på nytt, men det funket for meg og mine øyenbryn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har merket litt forskjell. Ikke veldig mye, men litt. Men, mitt sprm. er; jeeg syns huden under øynene min ehar blitt litt nuppette. Noen andre som har opplevd det? Hvordan kan jeg få bort dette?

Anonym poster: ab207e138013574728fda4fc98c34dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har merket litt forskjell. Ikke veldig mye, men litt. Men, mitt sprm. er; jeeg syns huden under øynene min ehar blitt litt nuppette. Noen andre som har opplevd det? Hvordan kan jeg få bort dette?

Anonym poster: ab207e138013574728fda4fc98c34dbd

Det er nok ikke så rart, oljen er sikkert altfor tung for huden under øynene. Tror jeg bare kommer til å dyppe en q-tips i oljen, klemme av mesteparten og smøre forsiktig langs vippekanten øverst. Håper ikke den svir... Er egentlig ganske fornøyd med vippene mine, de er lange og buede men tynne. Lager de ganske "feite" med riktig maskara.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke så rart, oljen er sikkert altfor tung for huden under øynene. Tror jeg bare kommer til å dyppe en q-tips i oljen, klemme av mesteparten og smøre forsiktig langs vippekanten øverst. Håper ikke den svir... Er egentlig ganske fornøyd med vippene mine, de er lange og buede men tynne. Lager de ganske "feite" med riktig maskara.

Ja, det er nok derfor. Oljen er jo veeeldig seig og tykk. Påfører den med en engangsmaskarabørste, men det renner likevel litt når man sover osv. Men ingen ide om hvordan jeg kan få bedre hud under øynene?

Og nei, den svir ikke i det hele tatt :)

Anonym poster: ab207e138013574728fda4fc98c34dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har merket litt forskjell. Ikke veldig mye, men litt. Men, mitt sprm. er; jeeg syns huden under øynene min ehar blitt litt nuppette. Noen andre som har opplevd det? Hvordan kan jeg få bort dette?

Anonym poster: ab207e138013574728fda4fc98c34dbd

Det er fordi oljen sprer seg til underkanten av øyet mens du sover. Istedenfor å bruke en mascarakost kan du bruke en tyn eyeliner kost, og dytte bittelitt av oljen inn på vipperoten før du skal sove. Det er tross alt bare der oljen fungerer.

Endret av BabyBlue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Det er castor oil du hadde prøvd, sant?

Det er fordi oljen sprer seg til underkanten av øyet mens du sover. Istedenfor å bruke en mascarakost kan du bruke en tyn eyeliner kost, og dytte bittelitt av oljen inn på vipperoten før du skal sove. Det er tross alt bare der oljen fungerer.

Er det noen av dere som har prøvd denne i håret? :)

Anonymous poster hash: b57af...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær forsiktig med å kjøpe lakserolje på apotek, disse er ofte ikke kaldpresset og ofte tilført andre ting som kan gi utslett.

Jeg har brukt castorolje i håret i snart tre uker og jeg ser virkelig forskjell, håret mitt har faktisk vokst mye fortere enn før. Samtidig mister jeg mindre hår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær forsiktig med å kjøpe lakserolje på apotek, disse er ofte ikke kaldpresset og ofte tilført andre ting som kan gi utslett.

Jeg har brukt castorolje i håret i snart tre uker og jeg ser virkelig forskjell, håret mitt har faktisk vokst mye fortere enn før. Samtidig mister jeg mindre hår :)

Har du lyst å forklare fremgangsmåten? Ser for meg at det er vanskelig å få fordelt olje i hodebunnen uten å få olje overalt? Hvor ofte har du i olje, og hvor lenge har du den i? Er det vanskelig å vaske ut igjen? Fryktelig nysgjerrig, har veldig lyst at håret mitt også skal vokse fortere! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...