Gå til innhold

En one night stand og enda et barn...


LisbethSalander

Anbefalte innlegg

Blir ikke så stor belastning på det kommunale budsjettet hvis aleneforsørgere so er arbeidsledig får statlige stønader enn kommunalt livsopphold. Og det skal du da klare å tenke ut selv. ;)

Det er for meg likegyldig hvor den arbeidsledige får penger ifra. Det som jeg sier er viktig er at personen det gjelder kommer seg inn i systemet, fremfor å surfe på noe som OS over lengre tid.

Og igjen, så unnlater du å svare på spørsmål du tydeligvis syns er vanskelige. Hvorfor har OS gått fra 10 år tl 1 år om det ikke har vært et problem der?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er for meg likegyldig hvor den arbeidsledige får penger ifra. Det som jeg sier er viktig er at personen det gjelder kommer seg inn i systemet, fremfor å surfe på noe som OS over lengre tid.

Og igjen, så unnlater du å svare på spørsmål du tydeligvis syns er vanskelige. Hvorfor har OS gått fra 10 år tl 1 år om det ikke har vært et problem der?

Det er jo helt til den dagen du er arbeidsledig trenger hjelp selv det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gir nok mening om man til stadighet er på byen for å få seg noe fra tilfeldige jenter hver helg. Jeg har aldri levd den livsstilen og har klart meg med faste sexpartnere, så det er nok derfor jeg hadde syntes at det ville vært "scetchy" og "kleint". Men jeg er jo enig i det du sier. De som kjører på med slikt, burde ta den ekstra lille sikkerheten og kjøpe pilla selv for når uhellet er ute.

Min erfaring med datinglivet er hvert fall at 80 % av gutta ikke tar initiativ til å bruke kondom. I de korte forholdene jeg hadde, av 2-3 mnd varighet, så var det heller ingen som brydde seg med kondom. Jeg har egentlig vært usannsynlig heldig som har sluppet unna kjønnssykdommer, jeg som har vært så dum og hatt så mye sex uten kondom. Har jo gått på p-piller, men tenkte sjelden over å ta dem på nøyaktig samme tidspunkt..

Anonymous poster hash: 9d517...a2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du ha hjelp på hva spørsmål betyr? Virkelig?

Et tips for fremtiden, se etter dette tegnet:

?

Etter et slikt tegn, så vil nok motdebatanten at du skal ta for deg hva han eller hun har spurt om. Du kan gjerne gå tilbake under hele tråden og ta for deg ALT du har hoppet over til nå, ettersom det hører til sjeldenheten at du tar for deg alt du siterer.

Må du slutte altså for du har ikke selv kommet med noen saklig grunn for at vi skal kutte ut OS utenom at du personlig ikke liker at noen får betalt utdannelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep og avsporinger.

Tråden stenges etter gjentatte ryddinger og fortsettelser av regelbrudd.

Rainbow81, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...