Gå til innhold

Falt for besteveninnes sønn - SE&HØR


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

16-17 åringer er ikke barn på samme vis som de som var barn på 80 tallet. Tidene har forandret seg.

16 17 åringer på åttitallet var mindre barn de enn tenåringer nå.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Les resten hvis du ikke forsto det. Men for åt a det på nytt. Du kan fint slå fast at en veldig deilig kvinne ikke har født.

Men hvis kvinnen ikke er deilig, så kan du ikke automatisk slå fast at hun har født.

Anonymous poster hash: fe6ae...334

Dette blir for dumt. Hva man anser som deilig, er subjektivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Da syntes jeg dette er verre:

Dion first met her husband and manager, René Angélil in 1980, when she was 12 and he was 38, after she and her mother sent him a demo tape of a song they had written.

Men de ventet vel noen år til før de gjorde noe mer..

Hadde det vært min sønn, som min jevnaldrende bestevenninne la seg etter, skal jeg love dere at jeg ikke hadde syntes det hadde vært så greit. Jeg syntes denne kvinnen virker en smule egoistisk for å være helt ærlig. Men han er jo ikke et bittelite barn akkurat. De får nesten bare gjøre som de vil, jeg klarer ikke helt å se for meg at dette er et forhold som kommer til å vare i fryktlig mange år, men kanskje det bare er meg som er negativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir for dumt. Hva man anser som deilig, er subjektivt.

Ikke bli så furt;), jeg klarte jo å se ut i fra dine opplysninger om 5 barn at dama på avataren ikke var deg. ;)

Anonymous poster hash: fe6ae...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel? Vil du utdype?

31 år gammel mann sammen med ei jente på 17 blir kalt pedofil, gris osv

mens dere synes det er flott når en kvinne på 31 er sammen med en gutt på 17

Anonymous poster hash: dc39d...389

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ikke bli så furt;), jeg klarte jo å se ut i fra dine opplysninger om 5 barn at dama på avataren ikke var deg. ;)

Anonymous poster hash: fe6ae...334

Hihi, du kjenner tydeligvis mange godt voksne damer, som ikke har født barn med "superkropp" og en masse jenter på rundt 25 som har født, med gigantiske slappe kropper.... ??

Jeg har født 3 barn og har den samme kroppen som da jeg var 20. Vel, bittelitt større lår har jeg heldigvis, for de jeg hadde var alt for spinkle...

En venninne av meg har født 6 barn, og er slank og "normal", foruten et keisersnittarr.

Søsteren min har aldri født et barn, men aoptert to. Hun er svæær, med en mage som du sikkert hadde linket til flere barnefødsler.

Jeg tror du enten har en litt smal omgangskrets, eller ser det du vil se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Passende t-skjorte på den dama der. Sikkert tatt den på for anledningen.

Forget the rules, faktisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok selv brutt kontakten med denne venninnen om jeg var moren til gutten... Og hadde ikke ønsket at 17 åringen min skulle gifte seg med noen som var nesten dobbelt så gammel.

Men en eller annen gang må man nesten si at folk er voksne nok til å bestemme fullt og helt over eget kjærlighets-/seksualliv. 17-18 år er i mine øyne innafor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hadde nok selv brutt kontakten med denne venninnen om jeg var moren til gutten... Og hadde ikke ønsket at 17 åringen min skulle gifte seg med noen som var nesten dobbelt så gammel.

Men en eller annen gang må man nesten si at folk er voksne nok til å bestemme fullt og helt over eget kjærlighets-/seksualliv. 17-18 år er i mine øyne innafor.

du er ikke gsmmel nok til å flytte sammen med en kjæreste eller gifte seg iten foreldres samtykke. 18 er jo lov men helt ærlig syns jeg aldersgrensa skulle vært 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...