Gå til innhold

Falt for besteveninnes sønn - SE&HØR


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns ikke de bør leke sammen - i hvert fall ikke en lek som ikke sømmer seg.

Det eneste negative med dette er jo all ondsinnet sladder som folk rundt dem sprer om dem.

Anonymous poster hash: 5ecd4...abc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest New_Girl

Fordi begge vil det, og fordi han er nesten 3 år over lavalderen. Hva er problemet, egentlig.

Anonymous poster hash: 5ecd4...abc

Det har blitt forklart mange ganger. Det er faktisk lov å tenke selv. Selv om noe er lovlig betyr ikke det at man nødvendigvis trenger å mene at det er greit.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at moren hans prøver det hun kan for å hindre at de er sammen. Den voksne damen har gått inn i et forhold med en uerfaren guttunge, hun med sine 31 år har mye mer erfaring og opplevelser bak seg enn en gutt på 17 år har. De har et forhold der de ikke er likeverdige, og det tror jeg at hun vet innerst inne siden hun ikke vil omtale gutten som barnas nye stefar, og at han er bare hennes kjæreste.

Det sier også hvor ansvarsfull hun er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud (!) så dømmende dere kvinner her er! So what om en dame på 31 år er kjæreste med en 17-åring. Er dere virkelig så gammeldagse...Nå må dere skjerpe dere!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Å herregud (!) så dømmende dere kvinner her er! So what om en dame på 31 år er kjæreste med en 17-åring. Er dere virkelig så gammeldagse...Nå må dere skjerpe dere!

Jeg vil aldri syns det er greit at voksne innleder forhold med barn. Om det gjør meg gammeldags så er det noe jeg fint kan leve med. Har ikke sagt eller gjort noe jeg må skjerpe meg for.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest New_Girl

Jeg syns begge to virket oppriktig glade i hverandre jeg.

Men hvor glade de er i hverandre er vel egentlig ikke saken her. Poenget er vel at de aldri burde innledet noe forhold i utgangspunktet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Ja...og så sitter hun der med skjegget i postkassa, og lurer på hvilken gutt hun skal forelske seg igjen. Kanskje hun går for enda en yngre en. Leste at hun sa at mannen hennes hadde valgt en 15 år yngre dame...virker på meg som hun skulle vise at hun kunne hun og- men synes det blir bare litt rart. Anonymous poster hash: 196f9...0fe

Jepp. Ekkelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor glade de er i hverandre er vel egentlig ikke saken her. Poenget er vel at de aldri burde innledet noe forhold i utgangspunktet.

Et forhold handler ikke om hva alle andre synes, det handler om hva de to personene har sammen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Å herregud (!) så dømmende dere kvinner her er! So what om en dame på 31 år er kjæreste med en 17-åring. Er dere virkelig så gammeldagse...Nå må dere skjerpe dere!

Rettelse: gammeldags ville vært å synes det var topp! I gamledager vettu, der holdt de på sånn. Idag vet vi bedre. Noen av oss i allefall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor glade de er i hverandre er vel egentlig ikke saken her. Poenget er vel at de aldri burde innledet noe forhold i utgangspunktet.

Poenget er at det har ikke vi noe med når begge er over seksuell lavalder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt forklart mange ganger. Det er faktisk lov å tenke selv. Selv om noe er lovlig betyr ikke det at man nødvendigvis trenger å mene at det er greit.

Ja, det er lov å tenke selv. Noe begge de to involverte har gjort.

Nei, folk har utrolige meninger om det meste.

Anonymous poster hash: 5ecd4...abc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vært mor og sønn.



Anonymous poster hash: 0c43a...f57
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest New_Girl

Poenget er at det har ikke vi noe med når begge er over seksuell lavalder.

Jeg har ikke noen innvirkning på forholdet deres uansett, men jeg har vel lov til å ha en mening om det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vært mor og sønn.

Anonymous poster hash: 0c43a...f57

Kunne det vært om en 50-åring hadde vært sammen med en 30-åring også.

Hva er relevansen? Og ikke mange 13-åringer blir gravide på våre trakter.

Anonymous poster hash: 5ecd4...abc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Fordi begge vil det, og fordi han er nesten 3 år over lavalderen. Hva er problemet, egentlig.

Anonymous poster hash: 5ecd4...abc

Han er 17 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Snuppi

Kunne det vært om en 50-åring hadde vært sammen med en 30-åring også.

Hva er relevansen? Og ikke mange 13-åringer blir gravide på våre trakter.

Anonymous poster hash: 5ecd4...abc

En på 50 år og 30 år er VOKSNE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil aldri syns det er greit at voksne innleder forhold med barn. Om det gjør meg gammeldags så er det noe jeg fint kan leve med. Har ikke sagt eller gjort noe jeg må skjerpe meg for.

En 17 åring er ikke et barn! Så vidt jeg vet er myndighetsalderen i Danmark 18, men den seksuelle lavalder er 15.

Jeg tenker at om gutten bare hadde vært et par år eldre, hadde ikke reaksjonene vært så store. Trist med moralsk fordømming mot noen som elsker hverandre, uansett aldersforskjell, kjønn eller religion....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er 17 år!

Ja, og så? Det er da slett ikke lite i denne sammenhengen.

Anonymous poster hash: 5ecd4...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En på 50 år og 30 år er VOKSNE!

Så du er enig i at argumentet "hun kunne vært moren hans" i seg selv ikke er godt nok.

Anonymous poster hash: 5ecd4...abc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...