Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Har nå fått det og spilt en time. Alt er ganske uvant og spennende! Litt av en læringskurve selv om man er pro simmer^^

Litt usikker på hva jeg synes enda. De største problemene er at man ikke kan edgescrolle rett ned, altså loddrett nedover... Merkelig. Noen som aner hvorfor? Og det andre er at det ikke lenger er sømløst nabolag som i Sims 3. Nå må man reise fra sted til sted. Tar ikke like lang tid som i Sims 2, men come on, skal det være så vanskelig å få til i 4?



Anonymous poster hash: c06eb...55e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

spillet mitt ble sendt i dag tidlig (bestilte fra platekompaniet). Så dersom posten ikke fucker opp, så er den her i morgen :D :D :D :D :D



Anonymous poster hash: 5dc95...05d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man beholde sims 3 spillene og samtidig kjøre sims 4? Skjønner at det kommer an på pcen, men sånn generelt? Og er sims 4 bedre enn sims 2 og 3 syns dere som har fått spilt det? :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle du ikke beholde Sims 3-spillene dine? Så lenge du har plass på PCen til å lagre Sims 4 så er det ikke et problem i det hele tatt. :) Om ikke så kan du vel kanskje slette andre ting/legge dem over på en ekstern harddisk?

Sims 4 mangler enda features, etter min mening. Men det er jo alltid spennende og gøy i starten. Blir mye bedre når man får inn litt mer features.



Anonymous poster hash: 6fa32...8bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå fått det og spilt en time. Alt er ganske uvant og spennende! Litt av en læringskurve selv om man er pro simmer^^

Litt usikker på hva jeg synes enda. De største problemene er at man ikke kan edgescrolle rett ned, altså loddrett nedover... Merkelig. Noen som aner hvorfor? Og det andre er at det ikke lenger er sømløst nabolag som i Sims 3. Nå må man reise fra sted til sted. Tar ikke like lang tid som i Sims 2, men come on, skal det være så vanskelig å få til i 4?

Anonymous poster hash: c06eb...55e

Eller jo! Man kan scrolle ned! Så det nå. MEN, man kan ikke bare dra ned hele skjermen, altså legge musepekeren helt ned... Man må legge den litt ovenfor selve den vanrette baren nederst til et forstørrelsesglass dukker opp. Likevel særdeles tungvindt:( Da må man sikte i stedet for å bare pælme på nedover!

Anonymous poster hash: c06eb...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg bestilte fra cdon.com på grunn av at jeg hadde et 200 kr gavekort der. De har visst ikke fått sendt det enda så jeg må vel vente nesten over helga, antar jeg. Fakturaen har de selvsagt fått sendt :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig fått prøvd her også nå! Jeg liker det, men merker at det er stor forskjell på hvordan man gjør ting her og i 1, 2 og 3, så det er litt å venne seg til. Har ikke fått spilt så lenge, men gleder meg til å fortsette :laugh: og liker spesielt at det er så fin flyt, har ingen problemer med hakking og sånt, noe som var et stort problem på alle PC'er jeg har spilt Sims 3 på. Og min nåværende PC finnes ikke det minste fancy når det kommer til spesifikasjoner. Fornøyd! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt har jeg sett veldig blandet kritikk av spillet. Noen hater det og noen elsker det. Mange av de mest negative klager på det samme de allerede har gjort i flere uker, så tenker at de hadde sagt det samme uansett hvor bra eller dårlig spillet faktisk er. Ellers er mange veldig positive til spillet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker en ting spesielt med spillet: baren. Digger at man kan lage drinker, så ta en drink mens man ser tv, leser, spiser mat osv. Dette har jeg savnet i tidligere spill.

Får håpe at det kommer muligheter for å lage nektar også i en utvidelsespakke, dette har jeg alltid vært fan av. Det har jo vært med i Sims 1-3:D



Anonymous poster hash: c06eb...55e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere en crack til spillet dere som spiller eller er det noe demo?

Anonymous poster hash: 61a30...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror de bruker crack, selv tar jeg ikke sjangsen og vil gjøre det "riktig" så venter til det kommer ut, har før-lastet ned fra origin og det står at det er tilgjengelig for spilling etter kl 0000 4 sept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at Coop obs selger the sims 4 for 399 kr nå! :sjokkert: Men det er vel ikke digital delxue versjonen? Men hva er egentlig forskjellen på digital deluxe versjonen og vanlig? :klo:

edit: Eller, det står det lanseres 4.sept. Så da selger de det vel ikke før torsdag da?

Digital er jo ehm digital deluxe versjonen, den fås kun på nettet i digital form :P Det som selges på coop er kun selve spillet, ikke noe ekstra pakker e.l. Det er forskjellen på de som selges i butikk og de som selges på nett!

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagde meg enda en ny familie nå i demoen, da fikk jeg sånn pop up beskjed at alle simmene man har laget kan man bruke i sims4 og så kom det reklame om sims4. Da ble det sånn jeg håpet da at man kan bruke simmene man har laget på demoen i spillet :D wææ enda mere frustrert over at jeg ikke kan spille enda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Digital er jo ehm digital deluxe versjonen, den fås kun på nettet i digital form :P Det som selges på coop er kun selve spillet, ikke noe ekstra pakker e.l. Det er forskjellen på de som selges i butikk og de som selges på nett!

Åjaa :) Kjøper heller den digitale versjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at jeg får spillet imorgen og at jeg kan installere det og alt da, men samtidig så håper jg at jeg ikke får det før på fredag for jeg er redd for at hvis jeg begynner å spille på torsdag, så kommer jeg til å sitte oppe sent ig jeg må grytidlig opp på fredag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har holdt på med simskaper demoen en stund nå og plutselig går det ikke an å trykke på noen. Når jeg trykker kommer det bare opp et kamera med piltaster der hvor pekeren er som gjør det mulig å rotere simmen... Ikke får jeg lagret familien heller! Hmf! Nå har jeg kjøpt spillet da, er det noen som skal sitte oppe i natt til det kommer ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg kjøpt spillet da, er det noen som skal sitte oppe i natt til det kommer ut?

Jeg skal sitte oppe i et par timer over midnatt i hvert fall. Mulig jeg tar meg en spillrunde når det kommer ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God man har rask internettlinje :ironi:

Prøver å laste det ned nå (gjennom origin, ikke noe piratgreier ;)), og den er nå på 2% og det står det er 12 timer igjen.. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Origin er helt ekstremt treige på hastighet. Har fiberlinje, å bruker mange timer pr spill. I motsetting til Steam der det gjerne tar 1 times tid om fila er stor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal sitte oppe i et par timer over midnatt i hvert fall. Mulig jeg tar meg en spillrunde når det kommer ut. :)

Vurderer litt det samme, men er syk så trenger vel den søvn jeg kan få.. Tror ikke jeg kan legge det fra meg etter bare en time :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...