Gå til innhold

Noen som ser på Keeping up with the Kardashians?


Heddadus

Anbefalte innlegg

Synes det bra at Bruce får komme frem å skinne nå. Synes han har blitt tatt for gitt gjennom alle sesongene. Har liksom bare stått i skyggen av alle sammen. Virker som han har fått en helt ny respekt! Bra for han :)



Anonymous poster hash: abc04...f6a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det bra at Caitlyn får komme frem å skinne nå. Synes hun har blitt tatt for gitt gjennom alle sesongene. Har liksom bare stått i skyggen av alle sammen. Virker som hun har fått en helt ny respekt! Bra for henne :)Anonymous poster hash: abc04...f6a

Rettet opp skrivefeilene for deg jeg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettet opp skrivefeilene for deg jeg :)

Joda, men tenkte at gjennom 10 sesonger har han vært Bruce, så det er Bruce som har stått i skyggen. Caitlyn var ikke født enda :)

Anonymous poster hash: abc04...f6a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har med vilje ikke lest tråden her da jeg ikke vil ha spoilere. :) 

 

Men kan noen hjelpe med med hva jeg skal se nå? Har kommet til Kourtney and Kim take Miami sesong 3. Har sett alt før dette i anbefalt rekkefølge, dvs:

 

De tre første sesongene av Keeping up
Første sesong av Miami
Sesong fire av Keeping up
Sesong to av Miami
Sesong fem av Keeping up
Første sesong av New York
Første sesong av Khloe&Lamar
Sesong seks av Keeping Up
Sesong to av New York
Sesong to av Khloe&Lamar
Sesong syv av Keeping up
Sesong tre av Miami
 
(Fant dette her inne da jeg startet å se, så det er kopiert fra en annen tråd.) 
 
Men nå vet jeg ikke hva som blir neste, finner ingenting når jeg googler heller :P Noen som vil gi meg en liste videre?

 



Anonymous poster hash: 38afb...df6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har med vilje ikke lest tråden her da jeg ikke vil ha spoilere. :)

 

Men kan noen hjelpe med med hva jeg skal se nå? Har kommet til Kourtney and Kim take Miami sesong 3. Har sett alt før dette i anbefalt rekkefølge, dvs:

 

De tre første sesongene av Keeping up
Første sesong av Miami
Sesong fire av Keeping up
Sesong to av Miami
Sesong fem av Keeping up
Første sesong av New York
Første sesong av Khloe&Lamar
Sesong seks av Keeping Up
Sesong to av New York
Sesong to av Khloe&Lamar
Sesong syv av Keeping up
Sesong tre av Miami
 
(Fant dette her inne da jeg startet å se, så det er kopiert fra en annen tråd.) 
 
Men nå vet jeg ikke hva som blir neste, finner ingenting når jeg googler heller :P Noen som vil gi meg en liste videre?

 

Anonymous poster hash: 38afb...df6

 

Da er det de neste sesongene av Keeping up, frem til nest siste, mellom nest siste og siste er det khloe and kourtney take the hamptons.

Anonymous poster hash: e3e16...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

I kveld i USA starter det igjen :-) YEY

Gjør det? :D Er det Spin-off Dash Girls, eller Keeping Up? :)

Anonymous poster hash: a343f...a0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gjør det? :D Er det Spin-off Dash Girls, eller Keeping Up? :)

Anonymous poster hash: a343f...a0a

 

Jaa :D Keeping up :-D oog Dash girls :)

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Er Dash Dolls noe bra? Vurderte å se den, men da jeg så at den handla om jentene som jobbet der og ikke Kim, Khloe og Kourtney ble jeg litt i tvil.. Jeg aner jo ikke hvem disse andre Dash jentene er. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Dash Dolls noe bra? Vurderte å se den, men da jeg så at den handla om jentene som jobbet der og ikke Kim, Khloe og Kourtney ble jeg litt i tvil.. Jeg aner jo ikke hvem disse andre Dash jentene er. :P

Tror Malika og søsteren har en ganske stor rolle i den serien..:)

Anonymous poster hash: 8967b...7b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man sett serien?

Prøver jo å følge med på tvn, men har ikke TV lengre

Anonymous poster hash: 74293...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett første episode i den nye sesongen av keeping up nå, og må si jeg gleder meg til resten  :laugh: 
Nå er jeg kanskje over gjennomsnittet opptatt av denne familien, men gleder meg til å se mer om Bruces kjønnsskifte og hvordan resten av familien reagerer på det, hvordan bruddet mellom Scott&Kourtney skjedde og om Khloe og Lamar gjenforenes(jeg håper virkelig det).

Må si at jeg virkelig synes synd på Kris. Det må være helt forferdelig at mannen du var gift med i 25 år skifter kjønn, og blir dame. Virker ikke som han tar særlig mye hensyn til resten av familien heller, men bare durer på for å leve livet fullt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har sett første episode i den nye sesongen av keeping up nå, og må si jeg gleder meg til resten  :laugh: 

Nå er jeg kanskje over gjennomsnittet opptatt av denne familien, men gleder meg til å se mer om Bruces kjønnsskifte og hvordan resten av familien reagerer på det, hvordan bruddet mellom Scott&Kourtney skjedde og om Khloe og Lamar gjenforenes(jeg håper virkelig det).

Må si at jeg virkelig synes synd på Kris. Det må være helt forferdelig at mannen du var gift med i 25 år skifter kjønn, og blir dame. Virker ikke som han tar særlig mye hensyn til resten av familien heller, men bare durer på for å leve livet fullt ut.

Den ser lovende ut ja, blir spennende å se :D

 

Det er synd på Kris ja, man ser at hun er nedbrutt.. Til Caitlyns forsvar så var ikke Kris noe særlig snill de siste årene av ekteskapet deres. Og jeg kan forstå at hun endelig får gjøre som hun vil, tenk deg å leve med en så stor hemmelighet hele livet. Jeg vil tro det roer seg etter hvert, og jeg håper da at familien hennes vil forstå og at de støtter henne :)

 

Og forresten, Dash Dolls begynner ikke før 27 september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser lovende ut ja, blir spennende å se :D

Det er synd på Kris ja, man ser at hun er nedbrutt.. Til Caitlyns forsvar så var ikke Kris noe særlig snill de siste årene av ekteskapet deres. Og jeg kan forstå at hun endelig får gjøre som hun vil, tenk deg å leve med en så stor hemmelighet hele livet. Jeg vil tro det roer seg etter hvert, og jeg håper da at familien hennes vil forstå og at de støtter henne :)

Og forresten, Dash Dolls begynner ikke før 27 september.

Nei, den gikk igår, rett etter kardashians. Bare sjekk instagrammen til både kim og kris, og sikkert flere av de andre søstrene.

De har lagt ut dobbeltbilde med både kardashians og dash dolls.

Kris skriver: dont miss the KUWK mid-season premiere at 8.00 pm, followed by the dashdolls premiere at 9.00 pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den gikk igår, rett etter kardashians. Bare sjekk instagrammen til både kim og kris, og sikkert flere av de andre søstrene.

De har lagt ut dobbeltbilde med både kardashians og dash dolls.

Kris skriver: dont miss the KUWK mid-season premiere at 8.00 pm, followed by the dashdolls premiere at 9.00 pm

Når jeg tenker etter så så jeg det på episoden også, men gikk inn på eonline.com for å se om jeg kunne se det der og der står det at det er premiere 27 september. Ikke er det noen linker til å se det heller. Står her inne; http://uk.eonline.com/shows/dash_dolls

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker etter så så jeg det på episoden også, men gikk inn på eonline.com for å se om jeg kunne se det der og der står det at det er premiere 27 september. Ikke er det noen linker til å se det heller. Står her inne; http://uk.eonline.com/shows/dash_dolls

Ser det nå ja. Dette gir jo ikke mening i det hele tatt:/ jeg som hadde gledet meg til å se begge to idag:P

Edit: googlet litt nå og det ligger ute dash dolls premiere recap på f.eks usmagazine.com.

Dette er veldig rart:P

Endret av superdupermeg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...