Gå til innhold

Kadust sitt nye treningshjørne :)


KaDust

Anbefalte innlegg

Huff, ja det er skikkelig ekkelt med terrortrusselen! Men, jeg prøver å ikke la eg skremme. Hvis jeg blir redd, har de vunnet. Det går nok fint med faren din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke redd sånn sett, bare bekymret for pappa. :)

I går ble det ikke noe trening. Slappet bare av på sofaen og så gikk tiden i fra meg. Fikk pakket til ferie og litt sånt da. Deilig at jeg går ut i ferie etter i dag. Kjenner at jeg trenger det. Er helt slakt i dag, selvom jeg sovnet innenfor rimelig tid i går. Vil bare legge meg ned på en fatboy og sove. Hvorfor ha fatboys på kontoret? De bare frister til søvn. Vet de er til for at man skal kunne sitte å jobbe i de også da, men likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du var tøff som tok yoga på jobb. Jeg hadde vel klart å dette oppi do eller noe! :P Enda så mye jeg trener syns jeg lissom ikke jeg blir spesielt mye mykere.

Hva er fatboys? Sånn saccosekk-ting?

Skjønner du blir bekymra for ham, du får prøve å tenke at når det er høy beredskap er det mindre sannsynlig at det faktisk skjer noe, er ikke så lett å snike seg rundt med skumle ting!

Jeg syns fortsatt det er så vanskelig å finne noe å spise til lunsj, kvelds og egentlig noen ganger frokost også. Blir mye havregryn når jeg ikke skal spise brød og helst ikke melkeprodukter heller. Synder litt på den siste der, da. Skal prøve å se mer på menyene du skriver og se om jeg får tips. Syns i alle fall at det ser fristende ut på Instagram!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Har ikke lagt ut så mye på instagram i det siste da. Bare lunsjen jeg har på jobb for det meste. Nå som det blir ferie skal jeg prøve å bli flinkere.

Fatboys er sakkosekk-ting, ja. :jepp: Yoga på jobb var deilig, vurderer å ta en kort økt i dag også etterhvert.

:daane: Jeg var i lunsj, og når jeg kom tilbake var det en pose på plassen min med en lapp: "Kos dere på hytta! Klem mamma", og i posen lå det en haug med godteri.

1. Hvor flaut er det ikke å komme tilbake til plassen sin å se noe sånt? :hoho:

2. Hva skal jeg med alt det godteriet? Jada, det er favorittene mine og noe til samboer, men jeg skal jo ikke ha SÅ jævla mye da. :ler:

Ser hun har fått noen til å være bud for henne, for det er ikke hennes håndskrift. ;) Denne dama altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Det var jo litt søtt, da! Mamma pleide alltid å kjøpe en stor boks med sjokolade i taxfree når de var på ferie før, og det ble jo veldig godt mottatt. Nå når jeg har fått en litt annen livsstil kommer hun forsiktig med en liten boks og bare "eh..jeg kjøpte denne..hvis du vil ha den da..." Stakar! :P

Problemet er jo å greie å spare hvis man først har det i hus. Merker at etter jeg begynte på T25 er det vanskelig å ha en sånn fråtsedag som vi har hatt siden starten av sunnhetslivet. Har ikke lyst på så store mengder lenger. LItt innimellom, ja. Men når jeg er sånn at jeg ikke greier å stoppe kan jeg ikke kjøpe mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Dette var en tung bærepose med masse ting i! Orker ikke tanken på det nå heller. Den blir nok spart til etter ferie også tror jeg, ikke veldig fristende å være oppblåst på stranda. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FERIE!!!! :hoppendeglad:

Er ankommet hytta etter en helvetes biltur. Seriøst, sort bil + ødelagt aircondition + 34 grader ute + motorvei = kan ikke lufte med vinduene så du koker bokstavelig talt opp.

Uansett, nå aner jeg ikke hva jeg skal ha til middag idag siden samboer skal spise hjemme i dag. Får gå en tur opp på butikken når krampetrekningene i tærne gir seg. Gått med sandaler med hæl, og jeg går så lite i hæl at jeg alltid får krampe når jeg tar de av igjen etterpå. :daane:

Middagstips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Heldig du er som har ferie!!! Nyt den godt :laugh::laugh: Hm...hva som helst slags middag? Er det noe du ikke spiser? f.eks. kjøtt? hehe. Jeg elsker kjøtt, så lista mi består kun av kjøttretter da...

- Finnbiff i viltsaus med (fløtegratinerte) poteter og kokte, små rosenkål. Min mor lagde, og jeg trodde aldri rosenkål skulle være så godt til finnbiff, men NAM!

- Tikka masala (jeg kjøpte en saus i glassboks som var både melke, gluten og hvete fri. i tillegg var den helt himmelsk) bestående av enten kyllingfilet-biter eller f.eks. storfekjøtt, med ris og grønnsaker til (eller i).

- Wok, med f.eks. kylling, grønnsaker, ris/nudler og en god saus. Jeg er glad i curry-saus...

- Marinert kyllingfilet med kokte brokkoli og potet eller ris til.

- Risotto (av kjøttdeig/karbonadedeig, ris og tomatpure + krydder)

- Laks/ørretfilet i illfast form med fløte, bacon, poteter og grønnsaker med ost på toppen.

Favorittene mine, hehehe. Men nå vet jeg ikke om det er noe du er allergisk for/ikke liker da... ;)

edit:skrivefeil

Endret av lillelarve
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du er som har ferie!!! Nyt den godt :laugh::laugh: Hm...hva som helst slags middag? Er det noe du ikke spiser? f.eks. kjøtt? hehe. Jeg elsker kjøtt, så lista mi består kun av kjøttretter da...

- Finnbiff i viltsaus med (fløtegratinerte) poteter og kokte, små rosenkål. Min mor lagde, og jeg trodde aldri rosenkål skulle være så godt til finnbiff, men NAM!

- Tikka masala (jeg kjøpte en saus i glassboks som var både melke, gluten og hvete fri. i tillegg var den helt himmelsk) bestående av enten kyllingfilet-biter eller f.eks. storfekjøtt, med ris og grønnsaker til (eller i).

- Wok, med f.eks. kylling, grønnsaker, ris/nudler og en god saus. Jeg er glad i curry-saus...

- Marinert kyllingfilet med kokte brokkoli og potet eller ris til.

- Risotto (av kjøttdeig/karbonadedeig, ris og tomatpure + krydder)

- Laks/ørretfilet i illfast form med fløte, bacon, poteter og grønnsaker med ost på toppen.

Favorittene mine, hehehe. Men nå vet jeg ikke om det er noe du er allergisk for/ikke liker da... ;)

edit:skrivefeil

Allergisk mot melk og hvete, men det er jo lett å bytte ut med feks geitefløte og jyttemel. :nigo:

Men, jeg skulle kanskje ha sagt at vi kun har en dårlig hybelkomfyr her, så steke er det eneste som egentlig fungerer. :lol:

Gikk til lokalbutikken og der hadde de uansett ingenting som var rent/ukrydret/umarinert og alt inneholdte allergener jeg reagerer på. Så da ble det spekeskinke på knekkebrød med jordbær og aprikoser, for det er det eneste som er her nå! :hoho: Må nok ta bilen til butikken ja, men det blir muligens i morgen og i hvertfall med samboer sin bil.

Rant forresten bort på den korte turen til butikken. Har pappas svettekjertler, så det ser ut som jeg har badet - og ikke vært på butikken. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Å, såpass ja! Jaja :) du får laget mye godt på panna, uten melk og hvete :) så kjedelig at de har så dårlig utvalg :/

:fnise: kjenner meg igjen. men det skjer kun når jeg er stressa. da er jeg våt ned igjennom ryggen...

edit:skrivefeil. igjen...

Endret av lillelarve
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde de ikke engangsgrill og noe rent kjøtt engang? :O Vi har nettopp kjøpt grill og skal ha entrecôte i dag. Gleder meg så sykt! :D Kos deg på tur og med ferie! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kullgrill, her! Men alt kjøttet de hadde var marinert med ting jeg ikke tåler. :hakeslepp:

Vært nede how svigers nå da (de har campingplass like i nærheten av der jeg har hytte), så da fikk jeg grillmat hos de :) masse salat og koteletter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk stirrer sånn når jeg er på stranda, det er ubehagelig. Hvertfall når de tydelig gransker meg opp og ned. Iiik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte jeg skulle dele oppskriften min på hjemmelaget sunn sjokolade :sikle:

Clean sjokolade:

- 50 g økologisk kakaomasse

- 25 g økologisk kakaosmør

- 16 g agave sirup

- Hakkede mandler

(og et par dråper vanilje stevia hvis du liker litt vaniljete sjokolade)

Smelt kakaomassen og kakaosmøret, tilsett så de andre ingrediensene, rør om og legg i en sjokoladeform (eller annen form). Sett i kjøleskapet til det har stivnet, oppbevares i kjøleskap.

924379_705448312835065_1609299573_n.jpg

Åh, det er så godt og kan spises med god samvittighet! Jeg klarer jo å styre meg med sjokoladespisingen, men hvis dere ikke er like flinke som meg på det området kan dere lage mindre porsjoner av gangen. :nigo:

Åh den så god ut! tenk å lage sånn med krokan da, eller ris og toffee (som de har i toppris sjokoladen) :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh den så god ut! tenk å lage sånn med krokan da, eller ris og toffee (som de har i toppris sjokoladen) :jepp:

Er jo bare å prøve det! :nigo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt mulig det, Rainbow, men føler ikke jeg ser så veldig bra ut når jeg får stygge blikk eller folk bare stirrer. :P Ekkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååhhhhh, det er dritt å skrive fra telefonen altså. :lol:

Uansett, de siste tre dagene har treningen bestått av svømming. Nå som samboer har dratt hjem og jeg er alene på hytta frem til i morgen kveld når mamma kommer, skal jeg prøve å få til en yogaøkt i kveld (det må bare bli kaldere først for fy faen å varmt det er!). Skal også få til noen styrkeøkter hvor rumpa er fokus. Jeg ser ut til å være i ganske god form bortsett fra på rumpa, så det må jeg gjøre noe med. :ler:

Har forresten fått farge på kroppen, så nå er jeg like "brun" som en vanlig norsk vinterbleke kropp. :hoho: Samboer mobbet med å sa jeg snart ser ut som normalen på vinteren, mens en kompis av han måtte ringe for å fortelle at han hadde sett ei som var bleikere enn meg - noe han ikke trodde var mulig! :skratte:

*kjeder seg alene på hytta*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...