Gå til innhold

Samboeren min er utro med søsteren min.?!?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på hvor gammel søsteren til ts er? Tror virkelig ikke at det kommer til å vare dersom det blir et par av de.

Hun er 24 :)

Anonymous poster hash: b60c6...59d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er 24 :)Anonymous poster hash: b60c6...59d

Ok, takk. Gammel nok til å vite konsekvensene av hva hun gjør da altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det mest sannsynlig ikke har skjedd noe, men at sjangsene var store for at det ville skjedd noe etterhvert. Du må selv kjenne etter om du orker å leve med den usikkerheten resten av livet. Hun blir jo tante til deres evnt barn og dere kommer alle tre til å måtte forholde dere til hverandre resten av livet. Se feks for deg hvordan du vil føle det når du nettopp har født og det tar tid å komme seg tilbake i form. Dette er jo helt vanlig, men når da tante (din søster) kommer på besøk i sine trange klær og du VET at de har et godt øye til hverandre... Dette høres litt patetisk ut, men vi har disse følelsene om vi vil eller ikke, både på dype og overfladiske plan. Familien skal ikke være truende på forhold!

Men altså, jeg tror faktisk ikke det har skjedd noe! Men det er likevel litt over streken og jeg tror ikke jeg ville fortsatt. Men det er de bare du som kan finne ut av. Klem!

Veldig enig i dette innlegget. Antagelig har det ikke skjedd (enda), men jeg ville hatt problemer med å gå videre etter denne situasjonen, og mye hadde føles ødelagt, både av tillit og gode følelser.

Lykke til, TS :hug:

Anonymous poster hash: d0dd3...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig i dette innlegget. Antagelig har det ikke skjedd (enda), men jeg ville hatt problemer med å gå videre etter denne situasjonen, og mye hadde føles ødelagt, både av tillit og gode følelser.

Lykke til, TS :hug:

Anonymous poster hash: d0dd3...682

Hvis du på død og liv må kommentere en tråd på 15 sider, så bør du lese igjennom først!

Hvis ikke framstår du lett som en idiot!

Søsteren har tilstått at hun har hatt et seksuelt forhold med mannen til TS.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har foreldrene dine fått vite alt TS?

Å hva sa de i såfall?

Har så utrolig vondt av deg nå, og ønsker deg masse godt fremover :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Det er noe som virker helt merkelig her. Hvorfor i all verden gikk de å leide i offentligheten? Veldig merkelig spør du meg. Hadde jeg hatt et forhold til mannen til søstera mi, så hadde jeg ALDRI gått med han i offentligheten og hvert fall ikke holdt hender. De virker jo ganske tilbakestående begge to og tenkte sikkert "Dette går fint. Ingen kommer til å finne ut noe"

Familien kommer uansett til å skjønne at noe er galt når ts og søsteren ikke snakker sammen lengre. Jeg ville ha sagt det til foreldrene. De kommer nok til å lure på hvorfor du og han er ferdig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS, jeg kan ikke begynne å forstå hvor ydmykende dette må ha føltes, sammen med sviket og sorgen.

Jeg blir faktisk kvalm av både søsteren og samboeren din.

Hadde jeg funnet ut at samboeren og lillesøsteren min har hatt sex så ville jeg gjort mer enn å kaste en vase i veggen.

Fy flate for noen råtne mennesker!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei dere :) Takk for god støtte! Jeg er sykemeldt for tiden og har vært det siden søsteren min informerte om deres forhold. Mye har skjedd siden sist... Jeg har fått pratet ut med eksen (ja, det er slutt) og han innrømmet til slutt forholdet dems. Han sa han ble så betatt av henne at han mistet hodet og nærmest gikk på "autopilot". Han innrømmet samleie med henne og at han var/er forelsket.

Søsteren min har jeg pratet veldig lite med. Både jeg og familien min har snudd ryggen til henne foreløpigt. Hun har prøvd å kontakte meg mange ganger og sendt meg lange mailer med tusen unnskyldninger. Jeg klarer ikke å se for meg at jeg kan tilgi henne, men kanskje om noen år..

Både søsteren min og min eks-samboer benekter noen form for kontakt med hverandre nå, men jeg vet jo aldri. Håper for søsteren min sin del at hun holder seg unna han, ellers kommer jeg og familien min aldri til å tilgi henne.

Takk for støtten folkens! :blomst:

ts



Anonymous poster hash: 24040...85f
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :) Takk for god støtte! Jeg er sykemeldt for tiden og har vært det siden søsteren min informerte om deres forhold. Mye har skjedd siden sist... Jeg har fått pratet ut med eksen (ja, det er slutt) og han innrømmet til slutt forholdet dems. Han sa han ble så betatt av henne at han mistet hodet og nærmest gikk på "autopilot". Han innrømmet samleie med henne og at han var/er forelsket.

Søsteren min har jeg pratet veldig lite med. Både jeg og familien min har snudd ryggen til henne foreløpigt. Hun har prøvd å kontakte meg mange ganger og sendt meg lange mailer med tusen unnskyldninger. Jeg klarer ikke å se for meg at jeg kan tilgi henne, men kanskje om noen år..

Både søsteren min og min eks-samboer benekter noen form for kontakt med hverandre nå, men jeg vet jo aldri. Håper for søsteren min sin del at hun holder seg unna han, ellers kommer jeg og familien min aldri til å tilgi henne.

Takk for støtten folkens! :blomst:

ts

Anonymous poster hash: 24040...85f

Takk for oppdatering. Håper virkelig at hun holder seg unna han ja. Har hun innrømmet at hun er forelsket i han?

Anonymous poster hash: 3d138...38c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :) Takk for god støtte! Jeg er sykemeldt for tiden og har vært det siden søsteren min informerte om deres forhold. Mye har skjedd siden sist... Jeg har fått pratet ut med eksen (ja, det er slutt) og han innrømmet til slutt forholdet dems. Han sa han ble så betatt av henne at han mistet hodet og nærmest gikk på "autopilot". Han innrømmet samleie med henne og at han var/er forelsket. Søsteren min har jeg pratet veldig lite med. Både jeg og familien min har snudd ryggen til henne foreløpigt. Hun har prøvd å kontakte meg mange ganger og sendt meg lange mailer med tusen unnskyldninger. Jeg klarer ikke å se for meg at jeg kan tilgi henne, men kanskje om noen år.. Både søsteren min og min eks-samboer benekter noen form for kontakt med hverandre nå, men jeg vet jo aldri. Håper for søsteren min sin del at hun holder seg unna han, ellers kommer jeg og familien min aldri til å tilgi henne. Takk for støtten folkens! :blomst: ts Anonymous poster hash: 24040...85f

Takk for oppdatering TS :)

Forstår deg og foreldrene dine godt som holder henne på avstand nå.

Må være vondt for foreldrene dine også, som har en datter som har såret søsteren sin på denne måten.

Ta godt vare på deg selv fremmover :blomst:

Endret av MissPierce
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt denne tråden lenge, og håper inderlig det går bedre med deg! Du er sterk, og hvis du ikke er klar for å tilgi, så skylder du ingen din tilgivelse.

Nå har du muligheten til å velge en annen 'søster' og en annen samboer som behandler deg bedre :) Det er så kjekt å se når mennesker innser sin egen verdi, og som gjør tøffe valg for å stå opp for seg selv!

Jeg er ditt fan, i alle fall! :)



Anonymous poster hash: 061d9...a97
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere :) Takk for god støtte! Jeg er sykemeldt for tiden og har vært det siden søsteren min informerte om deres forhold. Mye har skjedd siden sist... Jeg har fått pratet ut med eksen (ja, det er slutt) og han innrømmet til slutt forholdet dems. Han sa han ble så betatt av henne at han mistet hodet og nærmest gikk på "autopilot". Han innrømmet samleie med henne og at han var/er forelsket.

Søsteren min har jeg pratet veldig lite med. Både jeg og familien min har snudd ryggen til henne foreløpigt. Hun har prøvd å kontakte meg mange ganger og sendt meg lange mailer med tusen unnskyldninger. Jeg klarer ikke å se for meg at jeg kan tilgi henne, men kanskje om noen år..

Både søsteren min og min eks-samboer benekter noen form for kontakt med hverandre nå, men jeg vet jo aldri. Håper for søsteren min sin del at hun holder seg unna han, ellers kommer jeg og familien min aldri til å tilgi henne.

Takk for støtten folkens! :blomst:

ts

Anonymous poster hash: 24040...85f

STOR KLEM. Du har opplevd det verst tenkelige altså. Har opplevd utroskap selv, men kan ikke se for meg hvordan man skal komme seg etter det du opplevde. Håper virkelig du kommer deg sterkere utav dette, noe jeg tror på måten du skriver.

Ikke la noen presse deg til å tilgi noe du ikke er klar for! :)

Anonymous poster hash: 5914f...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Den 19. januar 2015 at 1.17, AnonymBruker skrev:

Jeg gråter og skjelver mens jeg skriver dette, så det kommer sikkert til å være noen skrivefeil her og der men..

 

Jeg har alltid følt at samboeren min har hatt et godt øye til søsteren min som er 6 år yngre (24 år). Hun er den av oss to som har det flotteste utseendet om man kan si det på den måten. Hun er veldig slank, har langt lyst hår, trener gjevning og har en veldig flott figur, hvite colgate tenner, alltid flotte klær osv. Hun har menn etter seg hele tiden. Jeg på den andre siden er helt ordinær. Søt, men ikke ei man snur seg etter.

 

For noen måneder siden la jeg merke til at samboeren min drev å likte bilder av søsteren min på Facebook i ny og ne. Jeg tenkte ikke så veldig mye over det der og da, men registrerte det. Dette var bilder hvor søsteren min "gjor seg til" på bildene.

For noen uker siden fortalte samboeren min (som jeg forøvrig har vært sammen med i 4 år) at han ville begynne å trene. Han fortalte at han hadde pratet litt med søsteren min og de hadde avtalt å begynne å trene sammen. Eller, han kunne være med henne der hun pleide å trene fast. Jeg reagerte litt på dette, og kjente at det var litt rart at ville trene med henne og ikke med kameratene sine, men lot det gå. Samboer mente hun var god motivasjon i forhold til kameratene hans som ofte bare gikk på trening for å komme seg ut døra.

 

Så nå i kveld var jeg på shopping senteret i byen som har kveldsåpent. Det er inne på dette senteret treningssenteret hvor samboer og søsteren min trener ligger. Når jeg gikk rundt å titta på senteret så jeg plutselig samboeren min og søsteren min gå ut av døren hånd i hånd!!!!!! De smilte og lo, som et kjærestepar!!!

Jeg mistet besinnelsen og stormet mot dem mens jeg skrek. De slapp hverandre med en gang de så meg, og ba meg roe meg ned. Søsteren min var illrød i ansiktet og samboeren min stod bare å stammet. Jeg sa at jeg hadde hatt misstanke lenge, og at jeg hadde lagt merke til samboeren min sitt øye til henne. De tok meg ut av senteret og utenfor prøvde de å bagatelisere det jeg hadde sett med at de bare "tulla litt med hverandre". Jeg ba samboeren min om å ryke og reise, og ble kjørt til ei venninne av søsteren min. I bilen prøvde søsteren min å roe meg ned mens jeg gråt, men jeg var illsint. Hun satte meg av og mente jeg overreagerte.

 

Nå sitter jeg hos ei venninne og føler meg helt tom. Jeg vet ikke hva jeg skal tro?! De benekter jo alt, men jeg så jo at det var noe mellom dem. Og han er jo tydeligvis tiltrukket av henne når han driver å liker bilder av henne, trener med henne samt holder henne i hånden!!?

Samboeren min har ringt meg fem ganger men jeg har ikke svart. Jeg skrev bare en sms med "Gi meg fred". Han svarte " Jeg elsker deg. Jeg kunne aldri vært utro" tilbake.

 

Hva skal jeg tro??? :( Har forøvrig aldri hatt et veldig nært forhold med min søster, så tror hun faktisk kunne ha hatt sex med samboeren min uten særlig dårlig samvittighet.

 

 

 

 

 

 

 


Anonymous poster hash: 24040...85f

 

Føler med deg , jeg plutselig fikk tlf fra en søster jeg faktisk ikke har noe nær forhold til og hadde ikke sett hverandre på 4år 

så hun sier at hun har det tøft å ville gjerne møttes og da dro jeg hadde det fint første kvelden også begynte hun med å spørre meg å låne henne store sumer alt fra 2000kr til 9000kr pluss at hun prøvde å bruke korene mitt til å betale noe på nettet( det fikk hun ikke) og etterpå begynte hun med å si at barna må komme til deg pga det å det , de er hos meg å samboer i 1uke faktisk så bare hentet hun de også etter 4dager kommer hun med barna og de blir flere dager og hun tok kontakt med meg så jeg skulle bli hennes gratis barnevakt 

mye penger ble brukt på de barna til og med feiret hans bursdag også tillegg til at jeg allerede hadde kjøpt sparkesykkel som tidlig bursdags gave pris 700kr gikk min samboer å kjøpte hoppe-sparkesykkel til 1500kr som bursdags gave til han som fylte 6år  samtidig som at han dro å brukte 800kr på kino , pluss luksusmat å milkshake vær dag 

han begynte å gi etter med godteri og være våken osv 

En dag så ville han at søsteren skulle overnatte 

det gikk for langt  de hadde startet å bli tilknytta til hverandre ( og han begynte å synes at søsteren min snakket morsomt ) selv om jeg satt foten min ned å sa at jeg ikke lenger ville at hun skulle legge barna hos meg i over flere døgn så sier samboer ( hva feiler deg er du sjalu , du er syk i hodet ) 

jeg kjenner søsteren min å hun lyver om nesten alt og hun prøver å få min samboer til å bli glad i sine barn slik at han like godt kunne hive meg ut å ta in søsteren og barna . 

Og jeg har snakket med min psykolog om dette , og en ting er sikkert at jeg er frisk mentalt 

 

å idag så plutselig står hun utenfor leilighet-døren for å presse barna innpå meg , er ikke mer enn 7dager at de var her i en hel uke

!

jeg føler meg utrygg

Anonymkode: a8a9c...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler med deg , jeg plutselig fikk tlf fra en søster jeg faktisk ikke har noe nær forhold til og hadde ikke sett hverandre på 4år 

så hun sier at hun har det tøft å ville gjerne møttes og da dro jeg hadde det fint første kvelden også begynte hun med å spørre meg å låne henne store sumer alt fra 2000kr til 9000kr pluss at hun prøvde å bruke korene mitt til å betale noe på nettet( det fikk hun ikke) og etterpå begynte hun med å si at barna må komme til deg pga det å det , de er hos meg å samboer i 1uke faktisk så bare hentet hun de også etter 4dager kommer hun med barna og de blir flere dager og hun tok kontakt med meg så jeg skulle bli hennes gratis barnevakt 

mye penger ble brukt på de barna til og med feiret hans bursdag også tillegg til at jeg allerede hadde kjøpt sparkesykkel som tidlig bursdags gave pris 700kr gikk min samboer å kjøpte hoppe-sparkesykkel til 1500kr som bursdags gave til han som fylte 6år  samtidig som at han dro å brukte 800kr på kino , pluss luksusmat å milkshake vær dag 

han begynte å gi etter med godteri og være våken osv 

En dag så ville han at søsteren skulle overnatte 

det gikk for langt  de hadde startet å bli tilknytta til hverandre ( og han begynte å synes at søsteren min snakket morsomt ) selv om jeg satt foten min ned å sa at jeg ikke lenger ville at hun skulle legge barna hos meg i over flere døgn så sier samboer ( hva feiler deg er du sjalu , du er syk i hodet ) 

jeg kjenner søsteren min å hun lyver om nesten alt og hun prøver å få min samboer til å bli glad i sine barn slik at han like godt kunne hive meg ut å ta in søsteren og barna . 

Og jeg har snakket med min psykolog om dette , og en ting er sikkert at jeg er frisk mentalt 

 

å idag så plutselig står hun utenfor leilighet-døren for å presse barna innpå meg , er ikke mer enn 7dager at de var her i en hel uke

!

jeg føler meg utrygg

Anonymkode: a8a9c...2d9

Tråden er fra 2015...... Du startet den opp igjen for å fortelle din egen historie??

Anonymkode: c6bb6...6bc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Hadde aldri hatt kontakt med søster og samboer igjen, og om det var barn der så hadde jeg skakka drit om tanten til barna

Anonymkode: eb8e3...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde aldri hatt kontakt med søster og samboer igjen, og om det var barn der så hadde jeg skakka drit om tanten til barna

Anonymkode: eb8e3...ced

Opsi, 2015, leste ikke

Anonymkode: eb8e3...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Denne tråden var vill å lese. Ufattelig at folk kan holde på slik.

Hvordan går det med deg nå ts? ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...