Gå til innhold

Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, tydeligvis liker damer sånt og det var bare jeg som var vanskelig, ifølge ham. Like greit at det endte der, tenker jeg :P



Anonymous poster hash: a22b3...ede
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har brukt tinder litt mer aktivt siste to månedene og har noen erfaringer:

 

-damer liker "skrytebilder". Får langt flere matcher med bilder der jeg viser frem litt kropp. 

-alt for mange damer som sier de er ute etter noe seriøst på tinder.

-alt for mange damer som sier de er ute etter noe seriøst på tinder, men som likevel er villige til å ha sex på 1. eller 2. date.

-alt for mange damer som "jukser" på bildene sine. Ser ut som 10/10 på bilde, men er i virkeligheten maks en syver. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har det skjedd igjen. Andre dusten som avlyser første date. Hvorfor? De synes jeg tydeligvis så bra nok ut til å spørre om å bli med ut, hvorfor får de kalde føtter? Jeg ser ikke så schtøgg ut. Faen så sur/llei meg jeg blir. Føler meg råtten nå. Skrev noen mld til han duden nå, for jeg gidder ikke sånn tull lenger. Møkkamannfolk. Og jeg stoler ikke akkurat på menn fra før av. Herlig for selvfølelsen dette. 



Anonymous poster hash: aafa0...516
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre (i Oslo) som har merket kraftig nedgang i antall personer i nærheten de siste dagene? I dag har jeg ikke fått opp noen. Den bare står på "finner flere personere i nærheten...", uten resultat. Jeg har allerede logget meg av og på to ganger. Først tenkte jeg at det ble færre personer fordi fellesferien er slutt og antallet utenbysfra synker. Men når ingen kommer opp, kan det jo ikke stemme.



Anonymous poster hash: 7a43b...bd3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind

Noen andre (i Oslo) som har merket kraftig nedgang i antall personer i nærheten de siste dagene? I dag har jeg ikke fått opp noen. Den bare står på "finner flere personere i nærheten...", uten resultat. Jeg har allerede logget meg av og på to ganger. Først tenkte jeg at det ble færre personer fordi fellesferien er slutt og antallet utenbysfra synker. Men når ingen kommer opp, kan det jo ikke stemme.

Anonymous poster hash: 7a43b...bd3

Folk har sikkert gått over til happn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke ut hva som er galt. Det var irriterende.

 

Og happn er nok ikke populært.



Anonymous poster hash: 7a43b...bd3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner mg generelt ikke på tinder. Kan gå lange tider uten en eneste match. Og så plutselig hoper det seg opp og jeg har plutselig matcha med fem stk en gang jeg logger på. Veldig merkelig fenomen. Og hvis jeg først får en match når jeg sveiper kommer det som regel flere. Eller så går det to uker uten en eneste match😜 frustrerende

Anonymous poster hash: 70331...948

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Tinder er noe forbanna tull, kvinnfolk bruker den til å få bekreftelse på at folk liker dem og når man får match så gidder de ikke å svare...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder er noe forbanna tull, kvinnfolk bruker den til å få bekreftelse på at folk liker dem og når man får match så gidder de ikke å svare...

Hva skriver du til de da? Svarer de aller fleste jeg :)

Anonymous poster hash: 40f6b...0ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner mg generelt ikke på tinder. Kan gå lange tider uten en eneste match. Og så plutselig hoper det seg opp og jeg har plutselig matcha med fem stk en gang jeg logger på. Veldig merkelig fenomen. Og hvis jeg først får en match når jeg sveiper kommer det som regel flere. Eller så går det to uker uten en eneste match😜 frustrerende

Anonymous poster hash: 70331...948

Ja, kjemperart. Kan det være noe tull slik at man ikke er synlig for alle hele tiden?

Anonymous poster hash: 70331...948

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, spørsmål. Jada, jada vet hva jeg bør gjøre, men tør ikke :O 

 

Skrevet med en dude i  ca 1 uke. Gått ganske radig fram og tilbake. Noen veeldig få ganger har ikke jeg svart på 1 dag(maks 2), da har han sendt en melding til med en morrohet eller oppfølging. Men nå har vi bytta roller:S Han har ikke svart meg siden i går. Og jeg får mer panikk enn jeg hadde trodd jeg skulle få. Han har vært pålogga mange ganger i dag. Blæææ, diste er slitsomt. Og fjortis  :sjenert:



Anonymous poster hash: aafa0...516
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Ble visst ikke spørsmål. Men hjelp til hva en stakkars jomfru skal gjøre? Smøre meg med tålmodighet til han (evt) skriver tilbake? Eller skrive en ny? Vi skriver ikke så mye spm egentlig, mest fjas..



Anonymous poster hash: aafa0...516
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder er noe forbanna tull, kvinnfolk bruker den til å få bekreftelse på at folk liker dem og når man får match så gidder de ikke å svare...

Akkurat som gutter bruker det, med andre ord?? Som kun sitter og sammenligner antall matcher, og sletter deg eller ignorerer når du sender melding...

Anonymous poster hash: 165b7...1e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Akkurat som gutter bruker det, med andre ord?? Som kun sitter og sammenligner antall matcher, og sletter deg eller ignorerer når du sender melding...Anonymous poster hash: 165b7...1e5

Heh?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat som gutter bruker det, med andre ord?? Som kun sitter og sammenligner antall matcher, og sletter deg eller ignorerer når du sender melding...

Anonymous poster hash: 165b7...1e5

Amen sista

Anonymous poster hash: aafa0...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå ut å møt folk i virkeligheten. Snart fungerer alt via cyberlivet og ingen snakker sammen mer. Trist utvikling!



Anonymous poster hash: d333b...c72
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gå ut å møt folk i virkeligheten. Snart fungerer alt via cyberlivet og ingen snakker sammen mer. Trist utvikling!

Anonymous poster hash: d333b...c72

 

Ingen som snakker til vherandre jo. Og prøver man det blir man sett rart på. Ingen gutter som virker interessert i dette iallfall..

Anonymous poster hash: aafa0...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Amen sista Anonymous poster hash: aafa0...516

Ikke egentlig, det er kvinnfolkene på Tinder som holder på slik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...