Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ingen som snakker til vherandre jo. Og prøver man det blir man sett rart på. Ingen gutter som virker interessert i dette iallfall..

Anonymous poster hash: aafa0...516

Er enig i at det hadde vært å foretrekke :)

Men treffer ingen single menn på min vei. Fest i går, 20 par og 3 single jenter...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke egentlig, det er kvinnfolkene på Tinder som holder på slik

Du snakker med mange mannfolk på Tinder? :fnise: Vi har førstehåndserfaring med gutta, dere med jentene. Ikke den aller største forskjellen virker det som ,ut fra hva begge kjønn forteller. 

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet

Du snakker med mange mannfolk på Tinder? :fnise: Vi har førstehåndserfaring med gutta, dere med jentene. Ikke den aller største forskjellen virker det som ,ut fra hva begge kjønn forteller.  Anonymous poster hash: aafa0...516

Så mange menn gjør det samme sier du?
AnonymBruker
Skrevet

Så mange menn gjør det samme sier du?

Eh, ja. Eller backe ut dagen man skal møtes osv. Mista en del selvtilliten etter den drittappen. 

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet

Vel jeg ville ikke gjort det mot noen :) Jeg har bare godt av å trosse min sosiale frykt uansett :)

AnonymBruker
Skrevet

Eh, ja. Eller backe ut dagen man skal møtes osv. Mista en del selvtilliten etter den drittappen. 

Samme her. I det virkelige liv sier folk at jeg er pen og søt osv., mens på Tinder får jeg ikke særlig oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: 7a43b...bd3

Skrevet

Samme her. I det virkelige liv sier folk at jeg er pen og søt osv., mens på Tinder får jeg ikke særlig oppmerksomhet.

Hvem er "folk"?

Enten har du elendige bilder, sveiper for få til høyre, eller så er du ikke så bra som "folk" sier.

Anonymous poster hash: 088d9...fee

Skrevet

Ok, spørsmål. Jada, jada vet hva jeg bør gjøre, men tør ikke :O 

Skrevet med en dude i  ca 1 uke. Gått ganske radig fram og tilbake. Noen veeldig få ganger har ikke jeg svart på 1 dag(maks 2), da har han sendt en melding til med en morrohet eller oppfølging. Men nå har vi bytta roller:S Han har ikke svart meg siden i går. Og jeg får mer panikk enn jeg hadde trodd jeg skulle få. Han har vært pålogga mange ganger i dag. Blæææ, diste er slitsomt. Og fjortis  :sjenert:

IIiingen som har noe råd  å gi  meg? Han har fortsatt ikke svart :( Vi kjenner hverandre litt fra før, så skjønner ikke hva han driver med. Han var pålogga for 30 min siden også. Faen,altså. 

Skrevet

IIiingen som har noe råd  å gi  meg? Han har fortsatt ikke svart :( Vi kjenner hverandre litt fra før, så skjønner ikke hva han driver med. Han var pålogga for 30 min siden også. Faen,altså. 

Send en melding. Ikke verre enn det. Svarer han ikke på den så er det ikke noe å bry seg mer med.

• Liker 1
Gjest Kattemamsen
Skrevet

Jeg har mange matcher. Skrevet med noen, men mange som ikke svarer  :jolie:

Skrevet

Send en melding. Ikke verre enn det. Svarer han ikke på den så er det ikke noe å bry seg mer med.

Puh. Fikk svar nå. Like før jeg hang meg. Men takk for reality checken, den trengtes ;)

Skrevet

Samme problem her. Har kanskje ikke de beste bildene, men er ikke en selfiehore, og ser ikke poenget med å fikse så sykt mye på bilder som jenter gjør? I tillegg viser en del jenter MYE pupper/hud, og klager på at gutta ikke er seriøse osv. Lurer på hvorfor gitt. 

Skrevet

Samme problem her. Har kanskje ikke de beste bildene, men er ikke en selfiehore, og ser ikke poenget med å fikse så sykt mye på bilder som jenter gjør? I tillegg viser en del jenter MYE pupper/hud, og klager på at gutta ikke er seriøse osv. Lurer på hvorfor gitt. 

Ja, vet du hva, jeg har begynt å tenke litt at det er greit at ikke alle der inne synes jeg er pen, jeg er pen nok for meg selv og noen andre menn, og det får holde. Det må nok finnes noen der ute for meg, tross alt. :)

Skrevet

Ja, vet du hva, jeg har begynt å tenke litt at det er greit at ikke alle der inne synes jeg er pen, jeg er pen nok for meg selv og noen andre menn, og det får holde. Det må nok finnes noen der ute for meg, tross alt. :)

Jeg tenker likt. Skal vi dra på date?

Anonymous poster hash: 409e2...1a3

Gjest Jacklost
Skrevet

Fikk en match, sender en melding og så fjerner hun meg etterpå. Hvorfor er det så mange som misbruker appen slik? Dette skjer hele tiden, hele appen blir meningsløs...

Skrevet

Fikk en match, sender en melding og så fjerner hun meg etterpå. Hvorfor er det så mange som misbruker appen slik? Dette skjer hele tiden, hele appen blir meningsløs...

Det er nok en del som sveiper forholdsvis ukritisk til høyre, og heller sorterer bort folk når man får match, eller når de sender melding. Det er ganske mange sorteringsnivåer man må komme gjennom, egentlig.

Gjest Tafit Tami
Skrevet

Hvor mange bilder har du på tinder? Og hva skriver du til jentene i første melding?

Skrevet

Det er nok en del som sveiper forholdsvis ukritisk til høyre, og heller sorterer bort folk når man får match, eller når de sender melding. Det er ganske mange sorteringsnivåer man må komme gjennom, egentlig.

Eller så kan man gjøre som meg: fyllesveipe. :Knegg:

Skrevet

Hva skrev du?

Det er ikke appen det er noe feil med, eller folk som bruker den. Men enkelte personer.

Anonymous poster hash: 088d9...fee

Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg skriver forskjellig utifra hvem det er :) Jeg bruker ikke de standard meldingene som mange bruker

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...