Gå til innhold

Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost

Ingen jenter vil ha en som liker One Direction. Ja, bortsett fra BethD sa, tydeligvis. Enten er du 13 og skeiv, eller så er det noe annet rart med deg. Neida, jeg mener ikke det, men likevel jo: De fleste jenter vil tenke at det er noe rart med deg, med mindre de tror du tuller. I tillegg er du åpenbart helt blottet for kritisk sans og musikksmak, men det forstår antakelig ikke en jente som selv digger One Direction.

Jeg antar at dette innlegget var ment som en spøk? Alle har forskjellig smak innen musikk, det betyr ikke at man er blottet for kritisk sans eller musikksmak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg antar at dette innlegget var ment som en spøk? Alle har forskjellig smak innen musikk, det betyr ikke at man er blottet for kritisk sans eller musikksmak...

Spøk med et snev av alvor. ;p
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det alvoret er? Man har ikke noe mindre drag på damer fordi man liker et band o.O

 

At damer kan finne på å se deg som litt barnslig/jentete/homo om du sier du liker sånne band, og dermed mindre aktuell som partner. Neppe noen dealbreaker, men kanskje noe å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Da får jeg fjerne One Direction fra listen over musikk jeg liker. Er det det samme om jeg liker Taylor Swift eller Bruno Mars for eksempel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ærlig talt ikke peiling, hører bare på romtømmingsmusikk uansett. Kanskje det er tryggest å bare skrive at man liker Metallica. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ærlig talt ikke peiling, hører bare på romtømmingsmusikk uansett. Kanskje det er tryggest å bare skrive at man liker Metallica. :P

 

Da hadde i hvertfall jeg sortert deg vekk. Er ikke noen stor fan av metal.

Anonymous poster hash: 1bbb3...271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det alvoret er? Man har ikke noe mindre drag på damer fordi man liker et band o.O

Nå har vel ingen snakket om et band? ^^

 

Jeg regner med du skjønner veldig godt hvorfor det ikke er veldig positivt at en mann er fan av en popgruppe med høst tvilsomt musikalsk talent og kvalitet, som først og fremst selger seg inn til trettenårige jenter som kan tenkes å bli kjendisforelsket i medlemmene. Ærlig talt er jeg litt usikker på hvorfor du tydeligvis ønsker å dra i gang en diskusjon rundt det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...

Tinder er vel for de mest overfladiske? 

Anonymkode: c233b...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tinder er vel for de mest overfladiske? 

Anonymkode: c233b...826

Finn ut om det er samme brukeren som hentet opp disse to trådene, mods.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...