AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #81 Skrevet 29. juli 2015 Haha, takk for at du får meg til å føle meg normal. Neida, unnskyld. Jeg regner med at de snakker med andre. Men det blir så vanskelig å få til en ordentlig samtale når svarene kommer så spredt. Det blir jo mer som epost frem og tilbake enn en chat. Mye bedre når man bare svarer med en gang uten å tenke seg om, slik som når man chattet i gode gamle dager... Det er jo litt surt å tenke at han antakelig svarer andre uten å svare meg også.Anonymous poster hash: 9791a...84d Ja, jeg tenker at denne chattingen er jo en måte å finne ut hvorvidt man vil møte personen til en date eller ikke. Og da er det vel best å få det klarlagt raskt om det er noe interessant, istedenfor å trekke det ut i flere uker, for så å finne ut at det ikke er verd å møtes en gang. De har så utrolig god tiiiid, synes jeg. Mens jeg hadde i grunn håpet å møte en å tilbringe tid med i sommer, ikke til vinteren! Anonymous poster hash: 7a43b...bd3 1
Silfen Skrevet 29. juli 2015 #82 Skrevet 29. juli 2015 Men apropos å svare sent; tinder er litt småfudget hos meg. Funker kun hjemme på wifi, ute på 4g så kommer meldingene helt sporadisk, gjerne mange timer etter de er sendt. Så det er ikke nødvendigvis slik at man blir ignorert. 1
happiest Skrevet 29. juli 2015 #83 Skrevet 29. juli 2015 Jeg synes tinder er ok. Det viktigste, tror jeg, er å være klar på hva man er ute etter. Går samtalen greit og man har lyst å møtes, finn ut om han er ute etter sex eller noe mer seriøst. Og virker han usikker på hva han er ute etter, er han sannsynligvis ute etter sex. Anbefaler å møtes over en kopp kaffe eller øl/vin og ikke hjemme hos en. Det kan fort bli kleint om dere ikke går så godt overrens som på tinder eller hvis den ene tror at det blir noe...
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #84 Skrevet 29. juli 2015 Jeg synes tinder er ok. Det viktigste, tror jeg, er å være klar på hva man er ute etter. Går samtalen greit og man har lyst å møtes, finn ut om han er ute etter sex eller noe mer seriøst. Og virker han usikker på hva han er ute etter, er han sannsynligvis ute etter sex. Anbefaler å møtes over en kopp kaffe eller øl/vin og ikke hjemme hos en. Det kan fort bli kleint om dere ikke går så godt overrens som på tinder eller hvis den ene tror at det blir noe...Samtalen går egentlig fint, det er morsomme meldinger frem og tilbake. Men de kommer for sjelden til at det blir noen ordentlig samtale. Anonymous poster hash: 9791a...84d
Gjest Nordavind Skrevet 29. juli 2015 #85 Skrevet 29. juli 2015 ..og DER er tinder slettet :D befriende følelse.
happiest Skrevet 29. juli 2015 #86 Skrevet 29. juli 2015 Samtalen går egentlig fint, det er morsomme meldinger frem og tilbake. Men de kommer for sjelden til at det blir noen ordentlig samtale.Anonymous poster hash: 9791a...84d Noen synes det er greit å treffes med en gang og ikke prate om alt mulig på tinder. Da er jo alt pratet om før man treffes...Så det er jo bare å hoppe i det om han også vil treffes?
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #87 Skrevet 29. juli 2015 Noen synes det er greit å treffes med en gang og ikke prate om alt mulig på tinder. Da er jo alt pratet om før man treffes...Så det er jo bare å hoppe i det om han også vil treffes?Jeg vil også møtes fort! Det er jo nettopp derfor det er så teit at de svarer så treigt! Jeg jo ikke møte noen etter tre meldinger heller, jeg vil chatte en time eller to over en dag eller to og så møtes. Det går jo ikke når en times chatting spres utover fire uker fordi de svarer to ganger om dagen... Anonymous poster hash: 9791a...84d 1
happiest Skrevet 29. juli 2015 #88 Skrevet 29. juli 2015 Jeg vil også møtes fort! Det er jo nettopp derfor det er så teit at de svarer så treigt! Jeg jo ikke møte noen etter tre meldinger heller, jeg vil chatte en time eller to over en dag eller to og så møtes. Det går jo ikke når en times chatting spres utover fire uker fordi de svarer to ganger om dagen...Anonymous poster hash: 9791a...84d Hvis noen svarer meg så sjeldent, så antar jeg at de ikke er interessert nok. Noen bruker tinder som tidsfordriv...
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #89 Skrevet 29. juli 2015 Fra en som har møtt sånne som deg: Det er ganske surt å møte noen man er interessert i etter å ha snakket en stund, og så få "Tinder? Useriøs moro! Vil bare treffe folk jeg. Trodde du noe annet? Kan ikke ta Tinder seriøst vettu!"Anonymous poster hash: 80433...979 Sånne som meg? Er ikke poenget med Tinder å ha det gøy og bli kjent med mennesker? Går en på date, har store forvetninger og tror dette kan være den riktige, er det stor sjanse for at det vil gå rett vest. Og dersom du har fått denne responsen, er det sikkert fordi vedkommende ikke ble interessert etter at dere møttes. Hvis en blir tiltrukket, vil en nok ikke servere en slik kommentar Ja, jeg tenker at denne chattingen er jo en måte å finne ut hvorvidt man vil møte personen til en date eller ikke. Og da er det vel best å få det klarlagt raskt om det er noe interessant, istedenfor å trekke det ut i flere uker, for så å finne ut at det ikke er verd å møtes en gang. De har så utrolig god tiiiid, synes jeg. Mens jeg hadde i grunn håpet å møte en å tilbringe tid med i sommer, ikke til vinteren! Anonymous poster hash: 7a43b...bd3 Kjenner jeg får litt fnatt av slike mennesker, som er så seriøse og så keen på date, at det er nesten blir litt desperat. Hva skjedde med å møtes for å bli bedre kjent og ha det gøy, istedenfor å være på jakt etter den rette - og å glemme å ha det gøy? Å være så desperat at om en ikke får svar med engang fører til at den sletter vedkommende, betyr det at en må slappe litt av. Anonymous poster hash: e66fc...791
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #90 Skrevet 29. juli 2015 Hvis noen svarer meg så sjeldent, så antar jeg at de ikke er interessert nok. Noen bruker tinder som tidsfordriv...Noen er jo også innom Tinder så sjelden, og de svarer hver gang de er innom. De har kanskje ikke på notifications. Og alle kommer med ganske omfattende svar også, så der virker ikke bare som tidsfordriv. Men kanskje de som er innom uten å svare meg ikke er interesserte nei. Men jeg synes liksom alle svarer tregt/sjeldent jeg da. Kanskje litt frem og tilbake i et kvarter innimellom, men så kommer neste svar neste dag Anonymous poster hash: 9791a...84d 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #91 Skrevet 29. juli 2015 (endret) Innlegget er ryddet for sitat av slettet innlegg. Mynona, mod. Noen er jo også innom Tinder så sjelden, og de svarer hver gang de er innom. De har kanskje ikke på notifications. Og alle kommer med ganske omfattende svar også, så der virker ikke bare som tidsfordriv. Men kanskje de som er innom uten å svare meg ikke er interesserte nei. Men jeg synes liksom alle svarer tregt/sjeldent jeg da. Kanskje litt frem og tilbake i et kvarter innimellom, men så kommer neste svar neste dagAnonymous poster hash: 9791a...84d Jeg er en av de som ikke er så rask til å svare, nå har jeg ikke Tinder da, men likevel, jeg syns det er merkelig at dere MÅ ha svar raskt. Ta det litt mer ro! Bare fordi en ikke svarer raskt, betyr det jo ikke at de ikke er interesserte (ikke i de fleste tilfeller, da), men at de har et liv ved siden av Tinder (og det er jo bra?) Anonymous poster hash: e66fc...791 Endret 30. juli 2015 av Mynona
guttemann Skrevet 29. juli 2015 #92 Skrevet 29. juli 2015 (endret) Siden dette har blitt den store Tinder-samletråden, lurer jeg på om noen her har opplevd at beskjeder forsvinner fra chatten? Det mangler to meldinger (en fra hver) i chaten. Har prøvd å lukke og åpne appen uten at det hjalp. Merkelig. Noen som har en idé om de er borte for henne også da, eller om det er noe klikk på min side? Vet ikke hvordan chaten er lagt opp sånn teknisk. På FB hentes jo alt fra deres servere. Dumt å sende noe på nytt hvis hun har de meldingene sine i sin chat. Men dumt å ikke sende ellers. Hun har ikke vært inne på Tinder siden jeg sendte den. Endret 29. juli 2015 av guttemann
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #93 Skrevet 29. juli 2015 Siden dette har blitt den store Tinder-samletråden, lurer jeg på om noen her har opplevd at beskjeder forsvinner fra chatten? Det mangler to meldinger (en fra hver) i chaten. Har prøvd å lukke og åpne appen uten at det hjalp. Merkelig. Noen som har en idé om de er borte for henne også da, eller om det er noe klikk på min side? Vet ikke hvordan chaten er lagt opp sånn teknisk. På FB hentes jo alt fra deres servere. Dumt å sende noe på nytt hvis hun har de meldingene sine i sin chat. Men dumt å ikke sende ellers. Hun har ikke vært inne på Tinder siden jeg sendte den. Opplevd at meldingen kom flere uker etter at den egentlig var dukket opp... Gikk innpå flere ganger samme kveld, og noen dager etterpå. Så plutselig fikk jeg ny melding noen uker etterpå, og da hadde plutselig den gamle meldingen komt inn der også... med dato og tidspunkt Anonymous poster hash: 4e0fc...3e5
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #95 Skrevet 30. juli 2015 Ingen nye matcher i dag heller. Kjedelig... Anonymous poster hash: 7a43b...bd3
guttemann Skrevet 31. juli 2015 #97 Skrevet 31. juli 2015 Opplevd at meldingen kom flere uker etter at den egentlig var dukket opp... Gikk innpå flere ganger samme kveld, og noen dager etterpå. Så plutselig fikk jeg ny melding noen uker etterpå, og da hadde plutselig den gamle meldingen komt inn der også... med dato og tidspunkt Anonymous poster hash: 4e0fc...3e5 De dukket opp igjen. Hun har ikke svart, men meldingen inneholdt ikke noe spørsmål. Jeg tenkte vi kanskje var der hvor praten flyter naturlig uten hjelp av spørsmål, men det er mulig det var litt tidlig. Er det innenfor å bygge videre på forrige melding og stille et spørsmål, eller vil det virke masete? Bør man holde seg strengt til annenhver melding? Meldingen ble sendt i går, og hun har nok sett den.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #98 Skrevet 31. juli 2015 Var på en så klein tinderdate i går kveld! -.- Var han som dummet seg ut da. Vi hadde ikke chattet på Tinder så lenge, men var begge alene ute i Oslo og bestemte oss for å møtes over en drink før vi dro hjem. Vi hadde begge drukket litt og etter litt samtale han satte seg ved siden av meg og strøk meg litt på ryggen. Jeg tenkte det var hyggelig, men plutselig tok han tak i håret mitt og dro hardt! Jeg kjeftet på ham og sa at SÅNN gjør man ikke. Vi snakket litt til, jeg prøvde å forklare hvorfor det ikke var greit. Han sa at damer er så vanskelige, uansett hva man gjør så blir vi sure... så dro han det en eller to ganger til, enda hardere. Jeg sa klart ifra igjen om at sånn gjør man ikke, og i hvert fall ikke på første date, også gikk jeg. Hva i all verden var jeg med på? Ja, damer er virkelig kompliserte som ikke liker å bli lugget på første date! Han har slettet matchen vår nå. Håper han skjønte at han hadde dummet seg ut da han våknet i dag. Uff, bedre lykke neste gang. Anonymous poster hash: a22b3...ede 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #99 Skrevet 31. juli 2015 Vi hadde ikke chattet på Tinder så lenge, men var begge alene ute i Oslo og bestemte oss for å møtes over en drink før vi dro hjem. Vi hadde begge drukket litt og etter litt samtale han satte seg ved siden av meg og strøk meg litt på ryggen. Jeg tenkte det var hyggelig, men plutselig tok han tak i håret mitt og dro hardt! Jeg kjeftet på ham og sa at SÅNN gjør man ikke. Vi snakket litt til, jeg prøvde å forklare hvorfor det ikke var greit. Han sa at damer er så vanskelige, uansett hva man gjør så blir vi sure... så dro han det en eller to ganger til, enda hardere. Jeg sa klart ifra igjen om at sånn gjør man ikke, og i hvert fall ikke på første date, også gikk jeg. Anonymous poster hash: a22b3...ede Han må ha vært veldig full. Anonymous poster hash: 7a43b...bd3 1
Okapi Skrevet 1. august 2015 #100 Skrevet 1. august 2015 Vøtt, lugging? Er det noe tøttene liker altså?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå