Gå til innhold

Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skriver forskjellig utifra hvem det er :) Jeg bruker ikke de standard meldingene som mange bruker

 

Men du skjønner at det blir umulig for folk å vurdere om meldingene er et problem når du ikke gir noen eksempler?

Anonymous poster hash: 80433...979

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jacklost

Nummer 6 gjelder for dere med :P

 

12 gjelder meg men får jeg en match med noen uansett så tar jeg i det minster og sender en melding

 

Ellers så gjelder ikke noe av det der meg, så jeg spør selv. Hva feiler det dere som gjør slikt på tinder? :fnise:

 

 

 

Men du skjønner at det blir umulig for folk å vurdere om meldingene er et problem når du ikke gir noen eksempler?

Anonymous poster hash: 80433...979

 

Hei, jeg ser du liker One Direction med :D Hvilken sang er din favoritt?

 

(Og ja, jeg liker One Direction og det står jeg for) Vi hadde ikke noe annet så fremfor å bare si Hei :) så improviserte jeg litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Tror sosiale antenner har litt og si. Også må man ikke legge ut noe som ligner på dette. :kvalm:

Æsj. Hva er poenget med å legge ut skjorteløse bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nummer 6 gjelder for dere med :P

 

12 gjelder meg men får jeg en match med noen uansett så tar jeg i det minster og sender en melding

 

Ellers så gjelder ikke noe av det der meg, så jeg spør selv. Hva feiler det dere som gjør slikt på tinder? :fnise:

 

 

Hei, jeg ser du liker One Direction med :D Hvilken sang er din favoritt?

 

(Og ja, jeg liker One Direction og det står jeg for) Vi hadde ikke noe annet så fremfor å bare si Hei :) så improviserte jeg litt :)

ID = :hjerter_rundt:  :hjerter_rundt:  :hjerter_rundt:  :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

ID = :hjerter_rundt:  :hjerter_rundt:  :hjerter_rundt:  :hjerter_rundt:

Men jeg er bare en fan, ikke en fan som drar på konserter og griner meg i hjel hvis en av medlemmene forlater gruppen :P Dog de ikke mulig kan ha blitt noe bedre av at Zayne forlot dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg er bare en fan, ikke en fan som drar på konserter og griner meg i hjel hvis en av medlemmene forlater gruppen :P Dog de ikke mulig kan ha blitt noe bedre av at Zayne forlot dem...

Hahahahaha  :skratte:

At du vet såpass,sier meg at det hadde ikke vert så altfor umulig å hanke deg med på konsert :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Hahahahaha  :skratte:

At du vet såpass,sier meg at det hadde ikke vert så altfor umulig å hanke deg med på konsert :fnise:

Det hadde vært for pinlig :P Jeg følger med på musikk kanaler nesten hver eneste natt så derfor er jeg ganske mye mer musikk oppdatert enn endel andre på min alder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært for pinlig :P Jeg følger med på musikk kanaler nesten hver eneste natt så derfor er jeg ganske mye mer musikk oppdatert enn endel andre på min alder :P

Så flott da, høres jo bra ut  :laugh:

Må si, imponerer stort nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det lurar eg og på

Langt færre matcher på Happn for min del iallfall. Og så virker det som om det er langt flere glætte typer der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind

Hva er forskellen?

På happn får man kun de som er i nærheten, dvs opptil 250 m unna deg. Man kan "like" anonymt på samme måte som på tinder, men kan i tillegg sende "charm", dvs la brukeren få en notifikasjon at du har "likt" vedkommende.

Når det gjelder antall matcher så har jeg like få som jeg hadde på tinder men det er gøy siden det er noe nytt 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Stjerner og planeter

På happn får man kun de som er i nærheten, dvs opptil 250 m unna deg. Man kan "like" anonymt på samme måte som på tinder, men kan i tillegg sende "charm", dvs la brukeren få en notifikasjon at du har "likt" vedkommende.

Når det gjelder antall matcher så har jeg like få som jeg hadde på tinder men det er gøy siden det er noe nytt

 

Hahah, eg kjenner alle som bur 250 m frå meg. Sjølv om eg bevegar meg på på jobb, eller butikken så kjenner eg dei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind

Hahah, eg kjenner alle som bur 250 m frå meg. Sjølv om eg bevegar meg på på jobb, eller butikken så kjenner eg dei.

Haha ja det er nok litt annerledes der du bor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg ser du liker One Direction med :D Hvilken sang er din favoritt?

(Og ja, jeg liker One Direction og det står jeg for) Vi hadde ikke noe annet så fremfor å bare si Hei :) så improviserte jeg litt :)

Ingen jenter vil ha en som liker One Direction. Ja, bortsett fra BethD sa, tydeligvis. Enten er du 13 og skeiv, eller så er det noe annet rart med deg. Neida, jeg mener ikke det, men likevel jo: De fleste jenter vil tenke at det er noe rart med deg, med mindre de tror du tuller. I tillegg er du åpenbart helt blottet for kritisk sans og musikksmak, men det forstår antakelig ikke en jente som selv digger One Direction. 😂
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...