Gå til innhold

Jakten på Kjærligheten 2015


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om Ruben nå?

Jeg skjønner at han skiller seg ut ved å være godt trent og kulere enn de andre deltakerene, men har deres syn på ham forandret seg underveis?

Og er han egentlig så kjekk?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva synes dere om Ruben nå?

Jeg skjønner at han skiller seg ut ved å være godt trent og kulere enn de andre deltakerene, men har deres syn på ham forandret seg underveis?

Og er han egentlig så kjekk?

Absolutt ikke min type, verken utseende eller væremåte. Helt fra starten har jeg hatt samme oppfatning av han. "Hun ser grisedeilig ut med det forkleet" blabla.... Nei takk.

Anonymous poster hash: cf722...713

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om Ruben nå?

Jeg skjønner at han skiller seg ut ved å være godt trent og kulere enn de andre deltakerene, men har deres syn på ham forandret seg underveis?

Og er han egentlig så kjekk?

Altfor harry etter min smak.. Chaneløredobber var noe som var populært rundt 2006/2007. At det fantes noen gutter som går med det fortsatt trodde jeg absolutt ikke. I tillegg har jeg sett han på byen et par ganger i Oslo.. Virker veldig eplekjekk, men han er sikkert en ålreit type. Syntes ikke han har forandret seg noe spesielt gjennom sesongen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til Ruben så fikk jeg litt empati med han når han prøvde å holde igang samtale med alle jentene rundt det stille bordet. Har ikke hatt så sansen for han, overlfadisk og sexfiksert, høy på seg selv  - men han virket ganske behagelig og kul på daten med hun Sunniva i kveld (utenom at jeg syns det var for frempå/sleezy med et kyss, selvom det var lurt for bekreftelsens skyld, de har jo trosalt kort tid på seg der). Så han rykker opp fra å gi første inntrykk 5 fra før ordentlig sesongstart, til 4, til en 5'er igjen

Hehe *fotballdommer klær og dommer skilt*



Anonymous poster hash: a5181...bb7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk ikke sett valgene.. Hvem trakk seg pga jobb??

Anonymous poster hash: 6f732...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Rakel? (Yogadama) ryker neste gang. Har det bare på følelsen og Kjartan virker litt skeptisk.

Hege trakk seg (hun til OK) pga hun ikke kunne være mer borte fra jobb. Lurer på om han hadde tenkt til å beholde henne eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening vedr. Ruben har ikke endret seg. Synes ikke han er spesielt kjekk eller karismatisk. Det første han sier om Sunniva, "hun har den stilen jeg liker mest utseendemessing", sier meg mye om han som person. Hva med personlighet? Kontakt i mellom? Tror ikke han får noe kjæreste gjennom programmet, og det er jo synd da, men kanskje det blir en vekker for ham? At utseende ikke er alt osv?  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Rakel? (Yogadama) ryker neste gang. Har det bare på følelsen og Kjartan virker litt skeptisk.

Hege trakk seg (hun til OK) pga hun ikke kunne være mer borte fra jobb. Lurer på om han hadde tenkt til å beholde henne eller ikke.

Nei hun sa tidligere i episoden at hun ikke helt hadde funnet den riktige kjemien med han og at det derfor kanskje ble urettferdig for de andre jentene om hun var der , siden hun kanskje ikke var like interessert som de. Jeg tror hun bare valgte å bruke "jobb" som en unnskyldning fordi det var vanskelig for hun å ta opp i plenum at hun rett og slett ikke syns han var så god match. Og det må være en helt grei ting å syntes, som gjør det helt forståelig å trekke seg.

Anonymous poster hash: a5181...bb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hun sa tidligere i episoden at hun ikke helt hadde funnet den riktige kjemien med han og at det derfor kanskje ble urettferdig for de andre jentene om hun var der , siden hun kanskje ikke var like interessert som de. Jeg tror hun bare valgte å bruke "jobb" som en unnskyldning fordi det var vanskelig for hun å ta opp i plenum at hun rett og slett ikke syns han var så god match. Og det må være en helt grei ting å syntes, som gjør det helt forståelig å trekke seg. Anonymous poster hash: a5181...bb7

Ok, fikk ikke det med meg. Fikk bare med meg det hun sa rundt bordet. Kan godt være det bare var en dekkhistorie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Ruben og Kjartan som skal velge noen bort i kveld?

Anonymous poster hash: 926c7...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt usaklig, men hva skjer med at alle tre jentene til Ruben har samme frisyre? flettene er til og med på samme side...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og plutselig har hun ene lignende bryn som Sunniva.

 

To av dem ser jeg nesten ikke forskjell på. Sunniva skiller seg litt ut.

 

Men de er like i stilen, alle sammen.



Anonymous poster hash: cf722...713
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Kristin er lettere å kjenne igjen pga hun har mørkere hår. De er alle 3 utrolig like.

Ruben har veldig fint hus. Både utvendig og innvendig. Den verandaen skulle jeg gjerne ha hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usaklig, men hva skjer med at alle tre jentene til Ruben har samme frisyre? flettene er til og med på samme side...

Da de ankom gården hadde de omtrent helt like klær på seg😄

..og nå ser jeg at Else har på seg samme genseren som de to andre venninnene rundt bordet😂

Anonymous poster hash: 5425d...0f9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...