Gå til innhold

Så var vi 4 - de livlige dagene våre :)


sommerfuglen1982

Anbefalte innlegg

Heia!

Nå nærmer det seg avreise for oss, skal bli toppers med en uke med bading, sol og kos før høsten setter inn for fullt :nigo: Dagene med 60% jobb er veldig gode, hodepinen er der til tider - men ikke like ille som før. Håper det kan slippe taket litt snart. Sparkene fra lillemor i magen er der jevnt og trutt.. Ikke noe voldsomt, men tipper hun fremdeles har god boltreplass der inne og at det vil bli kraftigere etterhvert.. Husker ikke helt hvordan dette var i svangerskapet med S.. Rart hvor fort man glemmer :sjenert:

Håper det er en fin tirsdag :klemmer:

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deilig med en uke sol og varme, vi reiser på tur selv om nesten fire uker :) Koselig med spark, både mannen og jeg gleder oss til å kjenne det netst graviditet. Men har allerede glemt når de skikkelige sparkene kom, så du har rett i at man glemmer fort.

Bra at det fungerer med 60% jobb, det hadde sikkert vært kjedelig å måtte kaste inn håndkleet helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres deilig ut med ferie... du er jo ikke såå langt på vei at det er for slitsomt, tenker jeg. Nyte en god ferie før den tyngste delen av svangerskapet setter inn. <Goood tur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Ja, det skal bli litt godt :) visste ikke at jeg skulle være gravid igjen når vi bestilte turen, men iom jeg ikke er mer enn 22-23 uker så skal det gå fint! Gleder meg masse til strandliv og bading med guttene mine :rodmer: formen er fin sånn kroppslig mht rygg og bekken, så det skal gå veldig bra håper jeg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, det høres deilig ut med ferie! Det er jo nå man trenger det, når det begynner å bli kaldere ute :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :vinke:

Vi har hatt en strålende ferie, godt og varmt... litt varmt til tider for meg, men klager ikke.

Soling og bad og masse kos med lille, storebror.. Neste tur er vi 4 :rodmer:

Formen min er helt ok, sliter litt med bekken, hofte og litt små bevegelsesproblemer - men ikke noe alvorlig.

Lillemor sparker jevnt og trutt, ikke noe plagsomt mye men nok til at jeg kjenner henne regelmessig.

Håper det er en fin 1 september, jeg teller ned til permisjon...... Nå er det bikket 3 mnd, kunne ønske de ukene/mnd gikk litt fort.. Arbeidslysten er ikke på topp :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med ferie, savner å bade! :)

Men 3 mnd går vel fort? :) Hva jobber du med? Du må ikke si det. Håper at bekkenet ikke blir verre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med ferie, savner å bade! :)

Men 3 mnd går vel fort? :) Hva jobber du med? Du må ikke si det. Håper at bekkenet ikke blir verre ;)

Jada, 3 mnd går fort.. Glad for at det er høsten og innekose-ruge-tid.... :nigo:

Jeg jobber i bank.Sitter på kontor, betjener ikke kunder.Sitter hele dagen stortsett, det er ikke så godt for rompe og bekken - men det går..

Kjenner det blir gradvis mer og mer bekkensmerter, men er ikke sånn gangsperre-smerter enda. Håper det forblir litt vondt og at det ikke blir noe krise på en stund enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Kjipt med bekkensmerter! Går du til fysio eller gjør øvelser hjemme? Legen min sa at beste medisin er å ... stå! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da burde du opp og stå og strekke bekkenet innimellom, men helt sikkert lett å glemme. Men prøv på det :)

Ja, prøver på det... Mange ganger om dagen.. Føler det hjelper litt, er ganske ok på mandag og tirsdag og så går det straks dårligere mot helga.. Går og beveger meg mye på helg, så jeg skal nok komme i mål...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Kjipt med bekkensmerter! Går du til fysio eller gjør øvelser hjemme? Legen min sa at beste medisin er å ... stå! :ler:

Ikke i lengden, iallefall ikke for meg. Alle former for stillinger var vondt men ofte skiftende stilling var best, som fra stående til sittende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulighet for å få hev-senk-bord kanskje?

Ferien hørtes deilig ut!

Jess, har spurt.. Men hørtes ikke ut som om det lå i planene til sjefen.. Så jeg venter på at hun skal sjekke om vi har noen som ikke er i bruk :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke i lengden, iallefall ikke for meg. Alle former for stillinger var vondt men ofte skiftende stilling var best, som fra stående til sittende.

Føler det hjelper å gå / bevege meg litt men det er jo vondt oppi festet der uansett.. Skjønner hva du mener yesterday, det er ofte vondt både og sitte og å stå.. Men er ikke blitt uutholdelig her enda, er 55 dg igjen på jobb nå.. Jeg telte i dag :sjenert: arblyst ikke på gang i dag altså :lur:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det hjelper å gå / bevege meg litt men det er jo vondt oppi festet der uansett.. Skjønner hva du mener yesterday, det er ofte vondt både og sitte og å stå.. Men er ikke blitt uutholdelig her enda, er 55 dg igjen på jobb nå.. Jeg telte i dag :sjenert: arblyst ikke på gang i dag altså :lur:

Bra å gå og men ikke for mye. Man må finne balansegangen og den er sikkert forskjellig fra person til person :) Det aller verste for meg var å ligge, så nettene var ikke noe særlig.

:fnise: Og snart 100 dager til termin :) Stemmer tickeren din helt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra å gå og men ikke for mye. Man må finne balansegangen og den er sikkert forskjellig fra person til person :) Det aller verste for meg var å ligge, så nettene var ikke noe særlig.

:fnise: Og snart 100 dager til termin :) Stemmer tickeren din helt?

Hm, usikker... Jm sa 24+5 i dag.. Jeg har vel kanskje 24+4... Men stemmer sånn ca.. Ble sykemeldt litt i dag, jm var litt streng og ringte fastlegen min mens jeg var på kontroll... Jeg sa jeg var litt sliten, men ville se an en ukes tid.. Hun mente siden hodepinen er der hver dag og har vært vedvarende i 2 mnd, jeg har en liten storebror på 3 år, begynnende bekkenløsning som bare blir værre og 2 aborter bak meg så var det ingen løsning med 100% jobb.. Så da måtte jeg pent finne meg i det.. Jeg er ikke så flink til å lytte til kroppen min, og vil gjerne mye mer enn smart er :sjenert: da skal jeg jobbe 40% bare frem til 01.10... Overlever nok det, strikketid og avslapning er ikke akkurat det jeg har hatt mest av de siste ukene. Håper dere har en fin dag :nigo: Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...