Gå til innhold

Hva er DIN dypeste hemmelighet?


CherryBerry

Anbefalte innlegg

Jeg hadde sex med en gammel mann for 3000 kroner da jeg var 19. Trengte pengene veldig.. :(

Anonym poster: 047ed925c883e977ed2ccbd64590ce56

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tangent

Er kjempebekymra for å ende opp alene. At jeg aldri skal få oppleve kjærligheten. Dette har ført til at jeg bare blir misunnelig og føler meg enda meir alene om veninner og bekjente får seg kjæreste. Har ikke hatt kjæreste før, har pinlig lite erfaring, og blir kjempelei meg om noen spør hvordan det går med mitt( ikke-eksisterende) kjærlighetsliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er du redd for? Er det for noe "overnaturlig" eller for at noen skal bryte seg inn hos deg? Har du opplevd det tidligere? Går du i terapi?

Anonym poster: 6e985656993bd2f1ea50688fc94a6865

Det er en blanding av mye. Jeg er redd for "ånder" som går igjen. Ettersom vi bodde i et hus det hendte mye rart i da jeg var mindre. Jeg er redd noen kommer og tar meg, det mye etter min eks slo. Redd noen gjør meg vondt. Tankene er mye slik at "tenk om strømmen går, tenk om jeg ser noen, tenk om noen kommer og dreper meg her nå, tenk om noen gjør meg vondt" Bare skyggen av stolen på kjøkkenet kan gjøre meg over nervøs eller katta som spiser.

Mye er nok fra der vi bodde, usikkerheten jeg var opplevd i livet, min eks som slo ødela veldig mye og mye er alle skrekkhistoriene man hører, csi, skrekkfilmer og lignende. Helt på trynet egentlig.. Prøvd terapi, men har ikke fungert for meg. Prøver å finne et slags kurs av noe slag, eller den perfekte psykologen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her... Det suger!

Anonym poster: e9a1a8f96a768147e41d9b15fa6a5592

Jeg tror ikke det er noe galt med dere. Gå inn på denne siden:-) Folk har fått masse postive tilbakemeldinger og anbefaler det sterkt. mange koselige mennesker her:-)

http://www.rodekors.no/vart-arbeid/omsorg/sosial-inkludering/besokstjenesten/

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjempebekymra for å ende opp alene. At jeg aldri skal få oppleve kjærligheten. Dette har ført til at jeg bare blir misunnelig og føler meg enda meir alene om veninner og bekjente får seg kjæreste. Har ikke hatt kjæreste før, har pinlig lite erfaring, og blir kjempelei meg om noen spør hvordan det går med mitt( ikke-eksisterende) kjærlighetsliv.

Uff, jeg vet AKKURAT hvordan det er! har aldri hatt kjæreste, fikk imin første ordenlige kjæreste da jeg var 24 år. trodde aldri jeg skulle oppleve kjærligheten. var lei meg og misunnlig på alle andre. sånn ekstremt misunlig og hatet meg selv. Men jeg måtte begynne å tenke positivt, for det nytter ikke å tenke slik og man må ta handlinger og ikke bare klage. og jeg gikk ut å lette. Var sosial, gikk ut hver helg prøvde også litt nettadting og til slutt traff jeg en gutt:-) det kommer nok du også til å gjøre!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex med to gutter samme kveld, full, i en skog, 10 minutters mellomrom.

Anonym poster: 1e34f4eff88b42d6d2f75207f957d328

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg forteller det, er det da en hemmelighet??????!! :vetikke::danse::fnise:

Endret av JustLittleMe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker mye på eksen, selv om jeg har det supert sammen med kjæresten min. Har absolutt ingen planer om å gå tilbake til det helvetet igjen, så jeg unngår han for enhver pris. Likevel dukker han opp i drømmene mine!! :grine:

Anonym poster: a99179d2a7e6a33bafee032184e2452d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke vennene mine så veldig mye. Noen dager er det missunnelse, andre dager er det at jeg ikke liker personlighetene deres.

Jeg liker ikke baksnakking og drittslenging, og jeg tåler ikke konfrontasjoner. Likevel er jeg en jævel noen ganger og slenger med leppa en gang iblandt uten at jeg tenker meg om... :/

Jeg liker ikke mamma'en min, og vil gjøre alt for å ikke bli slik som henne. Hun klager, kjefter og smeller for hver minste ting. Jeg syns veldig synd i pappa som må ta imot. Jeg og pappa bruker å spøke om henne når hun ikke er til stede.

Jeg lyver ofte. Det verste er at jeg vet at sannheten vil komme frem en dag, men jeg orker ikke ta tak i problemene nå.

Jeg elsker disney filmer, og disney prinsessene. Jeg føler meg som DEN barnslige ungen(jeg er 24 år..) derfor er det min hemmelighet. :fnise:

Jeg elsker sambo, men hater han for at han nekter å gifte seg.

Jeg drømmer ofte om den dagen jeg er hvit brud, og hver gang er det sambo som står ved alteret.

Anonym poster: a99179d2a7e6a33bafee032184e2452d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har sosial angst. Men jeg sier det ikke til noen - ikke en gang min kjære samboer. Når jeg må snakke med folk, later jeg som det er greit - og gjør så godt jeg kan. Men den store klumpen i magen og tårene som presser på bak øynene, er det ingen andre enn meg som vet om.

Anonym poster: 8192d6a6ad7a2dc5915bf049d6674887

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min dypeste hemlighet er at jeg tenker "om det går galt tar jeg bare livet av meg" og det er en befrielse. Tenker det om mange ting, og når det går galt, takler jeg det bedre enn jeg trodde likevel. Så jeg vil ikke dø, jeg bare har det som utvei om jeg ikke holder ut.

Mange år med helvete her..

Anonym poster: f728c0d854c23abcbc0d4f3f011522f7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har opplevd seksuelle overgrep fra faren min da jeg var 11-14 år.. Tenker på det hver dag, men klarer ikke fortelle noen om det

Kjære deg, jeg fikk så utrolig vondt av deg nå. Jeg opplevde det samme, og snakket ikke om det før jeg ble godt voksen. Det har ødelagt veldig mye av livet mitt, og jeg skulle ønske jeg gjorde noe tidligere. Er det ikke noen du kan snakke med? En lege, noen på skolen, en du stoler på?

Beklager avsporingen.

Anonym poster: 688b64be1cd068d545280d31f3be3968

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min dypeste hemlighet er at jeg tenker "om det går galt tar jeg bare livet av meg" og det er en befrielse. Tenker det om mange ting, og når det går galt, takler jeg det bedre enn jeg trodde likevel. Så jeg vil ikke dø, jeg bare har det som utvei om jeg ikke holder ut.

Mange år med helvete her..

Anonym poster: f728c0d854c23abcbc0d4f3f011522f7

Oi, har det akkurat slik som deg. Er ikke suicidal i den forstand, for jeg vet hvordan det er å sitte igjen som pårørende. Men bare det å ha tanken at om akkurat dèt skulle gå galt, så kan jeg bare forlate livet. Det er betryggende. Mange ganger har jeg trodd det det var et søken på å bli sett, få noen til å forstå at jeg har det vondt. For ingen vet.

Anonym poster: a99179d2a7e6a33bafee032184e2452d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, har det akkurat slik som deg. Er ikke suicidal i den forstand, for jeg vet hvordan det er å sitte igjen som pårørende. Men bare det å ha tanken at om akkurat dèt skulle gå galt, så kan jeg bare forlate livet. Det er betryggende. Mange ganger har jeg trodd det det var et søken på å bli sett, få noen til å forstå at jeg har det vondt. For ingen vet.

Anonym poster: a99179d2a7e6a33bafee032184e2452d

Menesker som er suicidal vil jo ikke dø, de vil ikke være i den livssituasjonen de er i nå. Hvis man har det vondt må man fortelle det til noen , familien , venner, helsesøster. sånn at de kan hjelpe deg ut av situasjoen. selvmord er ALDRI en løsning. Det er kjipt og glaut å fortelle noe om dette i begynnelsen. men folk kan være mye snillere enn man tror og de vil helt klart hjelpe deg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, har det akkurat slik som deg. Er ikke suicidal i den forstand, for jeg vet hvordan det er å sitte igjen som pårørende. Men bare det å ha tanken at om akkurat dèt skulle gå galt, så kan jeg bare forlate livet. Det er betryggende. Mange ganger har jeg trodd det det var et søken på å bli sett, få noen til å forstå at jeg har det vondt. For ingen vet.

Anonym poster: a99179d2a7e6a33bafee032184e2452d

Jeg også! Det er liksom "sikkerhetsnettet" mitt....

Anonym poster: cb7a43273b84a0700368f1e0b60e186d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*At pappa hadde et alkoholproblem

*At han var utro mot mamma

*At mannen min har vært utro mot meg

Anonym poster: 547a475cfc14046c40435c0d007af9fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Jeg liker ikke vennene mine så veldig mye. Noen dager er det missunnelse, andre dager er det at jeg ikke liker personlighetene deres.

Jeg liker ikke baksnakking og drittslenging, og jeg tåler ikke konfrontasjoner. Likevel er jeg en jævel noen ganger og slenger med leppa en gang iblandt uten at jeg tenker meg om... :/

Jeg liker ikke mamma'en min, og vil gjøre alt for å ikke bli slik som henne. Hun klager, kjefter og smeller for hver minste ting. Jeg syns veldig synd i pappa som må ta imot. Jeg og pappa bruker å spøke om henne når hun ikke er til stede.

Jeg lyver ofte. Det verste er at jeg vet at sannheten vil komme frem en dag, men jeg orker ikke ta tak i problemene nå.

Jeg elsker disney filmer, og disney prinsessene. Jeg føler meg som DEN barnslige ungen(jeg er 24 år..) derfor er det min hemmelighet. :fnise:

Jeg elsker sambo, men hater han for at han nekter å gifte seg.

Jeg drømmer ofte om den dagen jeg er hvit brud, og hver gang er det sambo som står ved alteret.

du sier du er en jævel til tider å slenger med leppa. det er jo tegn nummer en på at du er i ferd med å bli som din mor.

om du hater samboeren din for å ikke gifte seg med deg da elsker du han heller ikke.

Anonym poster: a99179d2a7e6a33bafee032184e2452d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Menesker som er suicidal vil jo ikke dø, de vil ikke være i den livssituasjonen de er i nå. Hvis man har det vondt må man fortelle det til noen , familien , venner, helsesøster. sånn at de kan hjelpe deg ut av situasjoen. selvmord er ALDRI en løsning. Det er kjipt og glaut å fortelle noe om dette i begynnelsen. men folk kan være mye snillere enn man tror og de vil helt klart hjelpe deg!

da tror jeg du har misforstått begrepet suicidal. da ønsker man nemlig å dø. og at du sier selvmord aldri er noen løsning blir vel feil? ettersom det har vært løsningen for mange. jeg syns vi her i norden har et litt angstfullt forhold til døden. just saying

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg misliker den ene delen av min egen familie sterkt, vi er som natt og dag. Når vi treffes mener de at vi er verdens beste familie, har samhold og er nære. De tror alt er bare fryd og gammen. I virkeligheten deler jeg ikke noe personlig med de og jeg vil bare dra fra dem raskest mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...