Gå til innhold

"Nei jeg er ikke mannehater"


WubWub

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror WubWub begynner å angre på at han startet denne tråden. Snakk om å stille seg selv sjakk matt i tre trekk!



Anonymous poster hash: 30323...159
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror WubWub begynner å angre på at han startet denne tråden. Snakk om å stille seg selv sjakk matt i tre trekk!

Anonymous poster hash: 30323...159

Ja, han fikk oppleve kvinnemakt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel det er ikke "fakta" at det er noe i veien med hun som hadde utro kjærester, og det var poenget mitt. Om du kommer med fakta iblandet useriøs synsing blir poengene dine borte i grumset rundt.

Anonymous poster hash: c0c2a...80e

Jeg slå ikke bombastisk fast at det var fakta på noen som helst slags måte, om du hadde fått med deg spørsmålstegnet jeg skrev så hadde du sikkert forstått det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går jo alltid begge veier. Noen av mennene som har dårlig erfaring med kvinner skjærer alle kvinner over en kam, og likeledes med kvinner som har dårlig erfaring med menn. Som regel tror jeg det bare er utløp for frustrasjon, og ikke hat mot det motsatte kjønn.

Å vise til alle de flinke mennene som har vært gjennom tidene er vel ikke relevant uansett i denne saken. Spiller liten rolle om det var en mann som fant en liten planet for 100 år siden for den jenta som har opplevd at de tre kjærestene hun har hatt i livet alle har vært utro mot henne. Samme omvendt, så klart.

Noen har nok et virkelig hat mot det motsatte kjønn, men for de aller fleste så tror jeg det bunner i dårlig erfaring.

Ikke noe vits å blande Ottar inn i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slå ikke bombastisk fast at det var fakta på noen som helst slags måte, om du hadde fått med deg spørsmålstegnet jeg skrev så hadde du sikkert forstått det.

Men du bedrev kvalm synsing som ikke har noe å gjøre i en debatt, og setter deg i et like dårlig lys som de du prøver å kritisere.

Anonymous poster hash: c0c2a...80e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og mange andre kvinner liker menn, på den måten at vi liker andre mennesker uavhengig av kjønn. Så ser vi det an hvordan de er som individer, og det regner jeg med at menn gjør også i forhold til kvinner. Om de er noen vi kan være i forhold med, eller kan være venner med, eller kan forholde oss godt til på andre måter. Alt etter hvilken setting vi møter dem i.

Sånn sett er det ikke alle kvinner vi kommer overens med heller, det kommer også an på personlighet, væremåte osv, altså akkurat samme greier som vi vurderer menn i, bare at menn evt vurderes videre som en å gå inn i forhold med eller ikke.

Menn er ikke et særskilt fenomen i seg selv, det er kun når det gjelder forhold at det blir et tema. De fleste menn har vi jo ikke et samlivsforhold til, og de blir jo heller ikke viktigere for oss enn den rollen de har, enten de er far, sjef, kollega eller venn. Så vurderes de personlige egenskapene deres etter rollen de har, og hva vi mener de burde ha innenfor den.

Endret av Majott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slå ikke bombastisk fast at det var fakta på noen som helst slags måte, om du hadde fått med deg spørsmålstegnet jeg skrev så hadde du sikkert forstått det.

Du kom med påstander om vestlige kvinners utroskap, men bakket det ikke opp med seriøs forskning.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar feil, det handler ikke om å hate menn, men om såra kvinnfolk som sitter i samme båt og vil hjelpe hverandre med å ro i land.

Her takler de det med å skrive på et forum, diskutere og få ut gørra. Noen blir mer engasjerte enn andre, sånn er det bare. Folk er folk, det får ikke du gjort noe med

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg i at misandri er forferdelig, og misandriske kvinner og menn er like dårlige feminister som misogynistiske menn og kvinner. Det er absolutt ingen automatikk i at misandri ikke forekommer hos menn og motsatt - misogyni hos kvinner, sistnevnte kanskje i noe høyere frekvens.

Det sagt så er jeg kanskje ikke enig i at 'oss og dem'-retorikk er det mest fruktbare virkemidlet for å debattere dette saklig. Og det styrker ikke saken når store deler av innlegget handler om å bevise hvordan menn er kvinner overlegne. Det frister å smelle tilbake med at kvinner kunne hevdet seg langt mer i historien dersom de ikke var pålagt å sitte hjemme og passe barn. Når det er sagt, mange kvinner klarte det likevel. Jeg tenker vel kanskje heller at dette handler om individer som har fått mulighet og ressurser til å benytte sine evner og at disse mulighetene oftest har tilfalt menn, snarere enn det handler om kjønnsforskjeller i kognitiv kapasitet, men det er kanskje bare meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greier du ikke google selv? Jeg skrev "google it".

Men greit, jeg kan godt gi deg over 100 linker men kan starte med en :

http://www.dinside.no/348317/kvinner-mer-utro-enn-menn

Jeg skal ikke trenge å google noe som helst, det er den som slenger ut påstander som skal bakke opp det med argumentasjon, noe du ikke er så dyktig til, så hva du gjør er på forumet når jeg er pålogget, er meg en gåte. For du må da fatte av deg selv at jeg vil lage hakkemat av postene dine om mannehatende kvinner hvor du unnskylder idiotien menn begår mot de nevnte kvinnene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ikke trenge å google noe som helst, det er den som slenger ut påstander som skal bakke opp det med argumentasjon, noe du ikke er så dyktig til, så hva du gjør er på forumet når jeg er pålogget, er meg en gåte. For du må da fatte av deg selv at jeg vil lage hakkemat av postene dine om mannehatende kvinner hvor du unnskylder idiotien menn begår mot de nevnte kvinnene.

Om du mener jeg ikke dokumenterer så har du tydligvis ikke fulgt med på trådene mine.

Jeg gav deg akkurat dokumentasjon på at kvinner er oftere utro enn kvinner. Holder det ikke med 1 link? Må du ha flere for at faktaen skal synke inn?

Du kan lage hakkemat av hva du vil, det bryr jeg meg pent lite om. Men det forandrer ikke det faktum at altfor mange kvinner på KG har et ufordelaktig og hatende syn på alle menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du mener jeg ikke dokumenterer så har du tydligvis ikke fulgt med på trådene mine.

Jeg gav deg akkurat dokumentasjon på at kvinner er oftere utro enn kvinner. Holder det ikke med 1 link? Må du ha flere for at faktaen skal synke inn?

Du kan lage hakkemat av hva du vil, det bryr jeg meg pent lite om. Men det forandrer ikke det faktum at altfor mange kvinner på KG har et ufordelaktig og hatende syn på alle menn.

Det er vel kanskje derfor de er her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om du mener jeg ikke dokumenterer så har du tydligvis ikke fulgt med på trådene mine.

Jeg gav deg akkurat dokumentasjon på at kvinner er oftere utro enn kvinner. Holder det ikke med 1 link? Må du ha flere for at faktaen skal synke inn?

Du kan lage hakkemat av hva du vil, det bryr jeg meg pent lite om. Men det forandrer ikke det faktum at altfor mange kvinner på KG har et ufordelaktig og hatende syn på alle menn.

Og altfor mange men npå KG har et ufordelaktig og hatende syn på alle kvinner. Ellers da så venter jeg på forskningen som dokumenterer de her utro kvinnene i vesten.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og altfor mange men npå KG har et ufordelaktig og hatende syn på alle kvinner. Ellers da så venter jeg på forskningen som dokumenterer de her utro kvinnene i vesten.

De fleste menn på KG er reflekterte, oppegående, varme og rause med et balansert syn når kommer til kjønn. Det er få, om noen menn her inne som er like hatefulle og hysteriske som de kvinnfolka som hyler om hvor forferdelig menn er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste menn på KG er reflekterte, oppegående, varme og rause med et balansert syn når kommer til kjønn. Det er få, om noen menn her inne som er like hatefulle og hysteriske som de kvinnfolka som hyler om hvor forferdelig menn er.

Hvilke menn er det du snakker om??? Deg???

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...