Gå til innhold

Skal vi danse 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes også det er veldig flott hvordan Linnea har utviklet seg, men det jeg ikke liker er hvordan hun i konkurransen i andre del (hvem på det andre laget har gjort noe spesielt), så er det hun som holder mikrofonen og svarer uten å snakke med de andre på laget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes også det er veldig flott hvordan Linnea har utviklet seg, men det jeg ikke liker er hvordan hun i konkurransen i andre del (hvem på det andre laget har gjort noe spesielt), så er det hun som holder mikrofonen og svarer uten å snakke med de andre på laget.

Jeg tolket det ikke slik. Det er da logisk at den som holder mikrofonen høres best. Hun lot jo de andre få si hvem de gjettet på også. Det er jo ofte slik at alle roper ut hvem de gjetter på først, for deretter å bli enige om hva de skal svare.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det er veldig flott hvordan Linnea har utviklet seg, men det jeg ikke liker er hvordan hun i konkurransen i andre del (hvem på det andre laget har gjort noe spesielt), så er det hun som holder mikrofonen og svarer uten å snakke med de andre på laget.

Jeg la også merke til det. Ikke akkurat en egenskap jeg finner tiltrekkende på noen.

Anonymous poster hash: 8933e...f02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digga dansen til André i dag! Fikk frysninger jeg, men så har jeg et spesielt forhold til Phantom of the Opera da :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ive Lina

Nadia er jammen tøff. Røket leddbånd og spretter rundt i en quickstep liksom!!

Jeg fikk heller ikke det til å stemme helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk heller ikke det til å stemme helt.

Hvis du sjekker Instagram så har hun knasket smertestillende og ikke danset de siste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agnethe er helt rå og bør vinne hele greia. Per kan godt få sin last summer i dag.



Anonymous poster hash: 5dce0...53f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agnethe er helt rå og bør vinne hele greia. Per kan godt få sin last summer i dag. Anonymous poster hash: 5dce0...53f

Sikker på at hun vinner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ive Lina

Hun danser vist med en skinne på beinet.

Ja, det så jeg. Husker bare at jeg røk leddbåndet da jeg spilte håndball i undommen og kunne ikke trene på noen måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Interessant hvor mye mindre aktiv denne tråden ble etter at Caroline aka Fotballfrue røk ut...

Anonymous poster hash: 237fd...7a6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant hvor mye mindre aktiv denne tråden ble etter at Caroline aka Fotballfrue røk ut...

Anonymous poster hash: 237fd...7a6

ja det ble nesten like tamt her som i selve programmet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant hvor mye mindre aktiv denne tråden ble etter at Caroline aka Fotballfrue røk ut...

Anonymous poster hash: 237fd...7a6

Nå har VG et klipp om at fotballfrue synes hun røk ut for tidlig, så da tar vel tråden av igjen. :P

Anonymous poster hash: 5dce0...53f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har VG et klipp om at fotballfrue synes hun røk ut for tidlig, så da tar vel tråden av igjen. :P

Anonymous poster hash: 5dce0...53f

Nei, for det intervjuet er det laget egen tråd om ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...