Gå til innhold

Mesternes mester


Tarjaruby

Anbefalte innlegg

Så irriterende det er å vite hvem som ryker på forhånd! Jeg håper Nrk gjør noe med dette, for det blir jo ikke spennende i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så irriterende det er å vite hvem som ryker på forhånd! Jeg håper Nrk gjør noe med dette, for det blir jo ikke spennende i det hele tatt.

Ja, ikke sant! Vi skjønte jo det når Mini sa at han ikke kom til å velge Bystøl. Så teit! :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så irriterende det er å vite hvem som ryker på forhånd! Jeg håper Nrk gjør noe med dette, for det blir jo ikke spennende i det hele tatt.

Jeg vet! Skikkelig irriterende. :roll:

Anonymous poster hash: 640e0...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes enkelte av deltakerne fremstår som mer kyniske og usympatiske i forhold til tidligere sesonger. Det kan selvfølgelig ha med NRKs klipping å gjøre.

Håper Monica ryker snart, faren er vel at ingen tør å velge henne siden hun er så rutinert på nattester. Jeg synes ikke hun fortjener å komme til finalen. Hun har vært dårligst i det meste så langt.

Håper Marit vinner.



Anonymous poster hash: f80a9...95d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dårlig gjort, bare dumt. Han må jo ha skjønt at hun behersker den øvelsen godt. Jeg humret litt da han ikke klarte kaste ballen over :)

Anonymous poster hash: b0ba8...47a

Jeg synes det var dumt og dårlig gjort. Han kunne heller ha tatt en annen en istedenfor å ta med seg Monica til natt testen igjen. Ikke skjønner jeg hvorfor han valgte henne? :klo:

Nå har både Mini og Tora dratt :( Vet ikke hvem jeg heier på nå. Jeg tror Alex og Harald? kommer til å nå langt. Kanskje vinne å. Samme med lykketrollet som jeg ikke husker navnet på.

Endret av smalls
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var dumt og dårlig gjort. Han kunne heller ha tatt en annen en istedenfor å ta med seg Monica til natt testen igjen. Ikke skjønner jeg hvorfor han valgte henne? :klo:

Nå har både Mini og Tora dratt :( Vet ikke hvem jeg heier på nå. Jeg tror Alex og Harald? kommer til å nå langt. Kanskje vinne å. Samme med lykketrollet som jeg ikke husker navnet på.

Hehe lykketrollet heter Frode Andresen :) håper selv Mette vinner av damene,og kanskje Alex av mannfolka. Men vil IKKE at en mann skal vinne :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hulderjenta

Heia Mette, Harald og lykketroll Frode!

Nå angrer jeg på at det er første sesongen jeg tar meg tid til å følge... Skulle ha fått med meg dette programmet tidligere. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de skal presentere hver enkelt i en videosnutt kunne de vel heller hatt den til slutt? Altså, rett etter når personen har røket ut!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de skal presentere hver enkelt i en videosnutt kunne de vel heller hatt den til slutt? Altså, rett etter når personen har røket ut!

Virker ikke som de tror at seere kan legge 2 og 2 sammen. Irriterende med all spolingen.

Anonymous poster hash: 089e9...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste på vgd.no at NRK skrev ett eller annet sted at det skulle bli mindre forutsigbart fremover, med tanke på presentasjonene og hvem som ryker. Det tror jeg ikke før jeg får se det.

Håper virkelig det er sant. Fordi sånn som det er nå så er det alt for uforutsigbart! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan de ikke heller vise det etter de ryker da? Hvis ikke burde de la hver. Det er faktisk ikke noe gøy når vi vet hvem som ryker. Å VG kan hvert fall legge ut artikler om deltagerne ETTER programmet er vist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg ikke forstår er at de har greid å la være å spoile i tidligere sesonger. Bortsett fra ifjor, da var det litt samme greia,men de hentet seg inn ila av de to-tre første episodene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Jeg har fulgt med på alle sesongene, og er ganske sikker på at det har vært slik de tidligere sesongene også, men at det av en eller annen grunn har blitt mer tydelig i år. De tidligere årene har jeg stort sett klart å gjette meg til hvem som skal i nattest utifra hvilke utøvere vi har sett portretter fra i det aktuelle programmet eller programmet før. Mulig at de har sendt flere utøverportretter i hver episode tidligere? Eller at det er blitt annerledes i år fordi "alle" velger å ta med Monica Valen i nattest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så irriterende det er å vite hvem som ryker på forhånd! Jeg håper Nrk gjør noe med dette, for det blir jo ikke spennende i det hele tatt.

Veldig enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Artikkel med Frode Andresen i dag:

http://www.kjendis.no/2015/02/03/kjendis/frode_andresen/skiskyting/ski/trening/37507719/

Betyr dette at vi må forberede oss på lykketrollets exit denne uka, eller driver mediene og lurer oss nå som det har vært så mye oppmerksomhet på dette?



Anonymous poster hash: 62fa1...429
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artikkel med Frode Andresen i dag:

http://www.kjendis.no/2015/02/03/kjendis/frode_andresen/skiskyting/ski/trening/37507719/

Betyr dette at vi må forberede oss på lykketrollets exit denne uka, eller driver mediene og lurer oss nå som det har vært så mye oppmerksomhet på dette?

Anonymous poster hash: 62fa1...429

Neeei, håper ikke det. Han har jo gjort det så bra så langt! Det hadde vært urettferdig, det! :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artikkel med Frode Andresen i dag:

http://www.kjendis.no/2015/02/03/kjendis/frode_andresen/skiskyting/ski/trening/37507719/

Betyr dette at vi må forberede oss på lykketrollets exit denne uka, eller driver mediene og lurer oss nå som det har vært så mye oppmerksomhet på dette?

Anonymous poster hash: 62fa1...429

Men kan du slutte å legge ut slike artikler her?! Nå fikk du beskjed forrige gang, så gjør du det samme igjen? Det er ikke alle som leser nettaviser. Slutt å spoile!

Anonymous poster hash: 089e9...706

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan du slutte å legge ut slike artikler her?! Nå fikk du beskjed forrige gang, så gjør du det samme igjen? Det er ikke alle som leser nettaviser. Slutt å spoile!Anonymous poster hash: 089e9...706

Fatter ikke hvorfor det absolutt må legges ut slike artikler hær! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...