Gå til innhold

Mesternes mester


Tarjaruby

Anbefalte innlegg

Hvordan har de gjort det i tidligere programmer for å få det mer spennende? Nå var det jo både opplagt hvem hun ville velge og hvem som skulle ryke.

Anonymous poster hash: b0ba8...47a

hmmm,hvordan var det opplagt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har altså mediene endelig tatt grep. Artikler med Frode og Monica i forkant. Ingen tvil om at de har endret opplegget sitt utelukkende pga klager.

Regner med det nå er greit å fortelle her hvem som blir omtalt i artikler, er jo ikke spoiling.

Anonymous poster hash: 62fa1...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har altså mediene endelig tatt grep. Artikler med Frode og Monica i forkant. Ingen tvil om at de har endret opplegget sitt utelukkende pga klager.

Regner med det nå er greit å fortelle her hvem som blir omtalt i artikler, er jo ikke spoiling.

Anonymous poster hash: 62fa1...429

Se og Hør hadde artikkel med Lars Bystøl. Men media kan jo skrive om hvem som helst, det er verre at presentasjonene i hvert program avslører hvem som ryker.

Anonymous poster hash: b0ba8...47a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ser det, artikkel om...

Skal ikke si det, men skjønner ikke at folk klager over 'spoiling'. Ikke er det spoiling å si hvem som er omtalt i en artikkel, og ønsker man å unngå å vite hvem som omtales i artikler osv så bør man holde seg unna denne tråden.

Anonymous poster hash: 62fa1...429

Helt enig med deg! Kan man ikke bare la hver å si hvem som er blitt laget en sak om? For det er jo tydelig at det er den personen som ryker. Kan vi holde spoiling unna denne tråden eller er det for vanskelig?

Anonymous poster hash: 6ecbc...46b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen bestemmer noe som helst i en tråd, men jeg synes det er skikkelig realt gjort å IKKE skrive hvem artikkelen omhandler. I tråder som denne vil jo folk gjerne holde på spenningen helt til slutt.

Ikke begriper jeg hvorfor Nrk gjør så mye ut av nattesten når de hele tiden forteller på forhånd hvem som taper den...

Få nå til søttan slutt på det forbaska skirennet!

Signerer. Da synes jeg heller dere som må spoile kan lage deres egen spoile tråd.

Anonymous poster hash: 6ecbc...46b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vil vite hvem som vinner???

Anonymous poster hash: 62fa1...429

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil vite hvem som vinner???

Anonymous poster hash: 62fa1...429

Håper det er Aleksander Hetland, så man får noe pent å se på hele veien ut. :laugh:

Anonymous poster hash: b0ba8...47a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil vite hvem som vinner???

Anonymous poster hash: 62fa1...429

Omg kan du seriøst slutte? Lag din egen spoile tråd du.

Anonymous poster hash: 6ecbc...46b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er Aleksander Hetland, så man får noe pent å se på hele veien ut. :laugh:

Anonymous poster hash: b0ba8...47a

Med mindre ab vet hvem som vinner og avslører det her :roll:

Anonymous poster hash: 6ecbc...46b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monica Valen!? Hva gjør ho der:S Ho er søt og hyggelig, for all del :)- men gud så utrent ho ser ut! Og ho taper jo nesten hver gang, eller?



Anonymous poster hash: 19dac...d1c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monica Valen!? Hva gjør ho der:S Ho er søt og hyggelig, for all del :)- men gud så utrent ho ser ut! Og ho taper jo nesten hver gang, eller?

Anonymous poster hash: 19dac...d1c

Har tenkt det samme. Greit å være god i nattesten, men når du har vært der tre-fire ganger, så sier jo det noe i seg selv.

Anonymous poster hash: a9ec8...dd1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tenkt det samme. Greit å være god i nattesten, men når du har vært der tre-fire ganger, så sier jo det noe i seg selv.

Anonymous poster hash: a9ec8...dd1

Tja, er man uslåelig i nattesten så vinner man jo hele greia, uansett hvor sjanseløs man måtte være på resten. Selv jeg kunne jo blitt mesternes mester hvis jeg nailet nattesten hver gang ;)

Anonymous poster hash: b0ba8...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, er man uslåelig i nattesten så vinner man jo hele greia, uansett hvor sjanseløs man måtte være på resten. Selv jeg kunne jo blitt mesternes mester hvis jeg nailet nattesten hver gang ;)

Anonymous poster hash: b0ba8...47a

Man vinner ikke hele greia av å være god i nattesten :P men man kan komme langt. Det er mange gode igjen nå,så tipper hun ryker ganske snart :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Tja, er man uslåelig i nattesten så vinner man jo hele greia, uansett hvor sjanseløs man måtte være på resten. Selv jeg kunne jo blitt mesternes mester hvis jeg nailet nattesten hver gang ;)

Anonymous poster hash: b0ba8...47a

Heldigvis avgjøres vel ikke finalen av nattest :)

Hvis det, som tidligere, blir tre personer i finaleprogrammet, skulle det ikke forundre meg om Monica er blant de tre som er i finalen, men hun kommer jo til kort i alle øvelser unntatt nattest, så da er sjansen stor for at hun blir nr 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

NEI!!!!!

Da anbefaler jeg at du ikke ser siste episode!!

Anonymous poster hash: 62fa1...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er Aleksander Hetland, så man får noe pent å se på hele veien ut. :laugh:

Anonymous poster hash: b0ba8...47a

Det gjør man jo om han blir nummer to også, da.

Anonymous poster hash: 62fa1...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg kan du seriøst slutte? Lag din egen spoile tråd du.

Anonymous poster hash: 6ecbc...46b

Dette programmet handler ikke om hvem som vinner. Det er feelgood-TV med "gamle helter".

Selve konkurranseaspektet er jo latterlig. Tenk om dette hadde vært en "vanlig" realityserie med "vanlige" folk til deltakere. Ville vært en vits. Folk med så ulike fysiske forutsetninger skulle konkurrert mot hverandre i disse øvelsene.

Hvem som vinner har aldri betydd noe, og det har NRK og mediene skjønt, derfor gidder de ikke bry seg om det er lett å skjønne hvem som ryker fra uke til uke osv.

Anonymous poster hash: 62fa1...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da anbefaler jeg at du ikke ser siste episode!! Anonymous poster hash: 62fa1...429

Selvfølgelig skal jeg det,å da skal jeg kose meg skikkelig og :) har sett alle episodene til nå,så d ville vært dumt å gått glipp av siste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...