Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, Aleks sin har ikke blitt vist

Anonymous poster hash: b144e...c24

Har Mette sin blitt vist?

Anonymous poster hash: aacca...8b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har Mette sin blitt vist?

Jeg tror ikke det :)

Skrevet

Jeg tror ikke det :)

Mette og Aleks mangler ja :) Tipper de viser begge to neste gang, siden det er semifinale.

Anonymous poster hash: 75145...24a

Skrevet (endret)

Mette og Aleks mangler ja :) Tipper de viser begge to neste gang, siden det er semifinale.

Anonymous poster hash: 75145...24a

Å, gjenstår de to? Var sikker på at jeg hadde sett video om de og. Jaja, da kommer de nok på lørdag :) Endret av LilleLerke
Skrevet

Har Mette sin blitt vist? Anonymous poster hash: aacca...8b9

Mener at Aleksander sin presentasjon har blitt vist :)

Skrevet

Presentasjonene så langt:

1. Tora Berger
  2. Kari Schibevaag
  3. Pål Gunnar Mikkelsplass
  4. Lars Bystøl
  5. Mini Jakobsen
  6. Monica Valen
  7. Frode Andresen
  8. Marit Mikkelsplass
  • Liker 1
Skrevet

Presentasjonene så langt:

1. Tora Berger
  2. Kari Schibevaag
  3. Pål Gunnar Mikkelsplass
  4. Lars Bystøl
  5. Mini Jakobsen
  6. Monica Valen
  7. Frode Andresen
  8. Marit Mikkelsplass

Dette stemmer jo ikke. Harald Martin Brattbakk sin presentasjon har i hvert fall også blitt vist.

Anonymous poster hash: f80a9...95d

Skrevet

Dette stemmer jo ikke. Harald Martin Brattbakk sin presentasjon har i hvert fall også blitt vist.

Forrige gang ble både Harald og Marit sin vist. Resten av listen stemmer, så de to siste blir vist denne uken.

Anonymous poster hash: e2099...26a

Skrevet

De begynte vel med to presentasjoner forrige gang. La bare merke til Marit sin da jeg pløyde gjennom :klaske:

Skrevet

Elsker at Mette slo gutta i dag ;)

• Liker 2
Skrevet

Elsker at Mette slo gutta i dag ;)

Hun fikk lettere vekter, egentlig burde vel gutta fått fordelt etter kroppsvekt eller muskelmasse også. Men jeg er glad for at Aleksander er videre. Føler det er de tre beste i finalen nå.

Anonymous poster hash: b0ba8...47a

Gjest miss_sara
Skrevet

Hun fikk lettere vekter, egentlig burde vel gutta fått fordelt etter kroppsvekt eller muskelmasse også. Men jeg er glad for at Aleksander er videre. Føler det er de tre beste i finalen nå.

Selvfølgelig fikk hun lettere vekter :laugh:

Skrevet

I de fleste øvelsene har det vært vanskelig for jentene å konkurrere gutta, men i den øvelsen med vektene var det åpenbart at de ga Mette for stor fordel. Guttene var jo helt jevne, mens hun gikk 10 runder ekstra med all vekten. De burde kanskje testet ut sånt bedre på forhånd, men klart det er vanskelig.

Skrevet

Go Mette! Syntes det var rått at hun klarte seg så bra i de fysiske øvelsene i dag. 2/3 (?) av guttenes vekt var helt rettferdig. Hun veier tross alt bare 55 kg. De andre er mye større og sterkere.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Go Mette! Syntes det var rått at hun klarte seg så bra i de fysiske øvelsene i dag. 2/3 (?) av guttenes vekt var helt rettferdig. Hun veier tross alt bare 55 kg. De andre er mye større og sterkere.

Hvis det hadde vært helt rettferdig så hadde nok resultatet blitt mye jevnere. Men klart, i mange andre øvelser har sikkert gutta hatt fordeler. Vanskelig å få det helt rettferdig når kvinner og menn konkurrerer sammen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det hadde vært helt rettferdig så hadde nok resultatet blitt mye jevnere. Men klart, i mange andre øvelser har sikkert gutta hatt fordeler. Vanskelig å få det helt rettferdig når kvinner og menn konkurrerer sammen.

I de fleste fysiske øvelsene har jo mennene hatt fordeler. Burde vært mer rettferdig hele veien.

AnonymBruker
Skrevet

I de fleste fysiske øvelsene har jo mennene hatt fordeler. Burde vært mer rettferdig hele veien.

Signerer!

Anonymous poster hash: aaafe...86e

Skrevet

Helt enig! Mette var rett og slett rå i går :) så deilig at endelig en dame var best i øvelsene,spesielt siden det var henne! :)

Skrevet

Håper Frode vinner. Evt. Aleksander. :)

Skrevet

Håper Frode vinner. Evt. Aleksander. :)

Jeg også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...