AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #181 Skrevet 7. mars 2015 Gjett hvem Dagbladet.no har artikkel om i dag, da! Anonymous poster hash: 62fa1...429
Gjest Margit Spat Skrevet 7. mars 2015 #182 Skrevet 7. mars 2015 De hadde artikkel om Mette i går og Frode i dag, så da kommer nok vinnerartikkelen om Aleksander i morgen.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #183 Skrevet 7. mars 2015 De hadde artikkel om Mette i går og Frode i dag, så da kommer nok vinnerartikkelen om Aleksander i morgen. Jepps, sånn blir det nok! Anonymous poster hash: 62fa1...429
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #184 Skrevet 7. mars 2015 Jeg tror det er Frode som vinner. Anonymous poster hash: 089e9...706
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #185 Skrevet 7. mars 2015 Jeg tror det er Frode som vinner.Anonymous poster hash: 089e9...706 Håper jo det. Fin oppreisning etter all hetsen han ble utsatt for av "lagkamerater" og øvrige da han var skiskytter. Glemmer aldri da Rike & Carlsen jublet hemningsløst da Frode tapte gullet på 20 km i OL i Salt Lake City etter helsprekk på siste stående. Frode er en hedersmann! Anonymous poster hash: 62fa1...429 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #186 Skrevet 7. mars 2015 Glemmer aldri da Rike & Carlsen jublet hemningsløst da Frode tapte gullet på 20 km i OL i Salt Lake City etter helsprekk på siste stående. Anonymous poster hash: 62fa1...429 Fra 01:25 i denne videoen. Blir kuttet ganske fort, men husker godt hvor mye kommentatorene ønsket at Frode skulle mislykkes, det var ille å høre på rett og slett. Anonymous poster hash: 62fa1...429 1
Savannah87 Skrevet 7. mars 2015 #187 Skrevet 7. mars 2015 Håper jo det. Fin oppreisning etter all hetsen han ble utsatt for av "lagkamerater" og øvrige da han var skiskytter. Glemmer aldri da Rike & Carlsen jublet hemningsløst da Frode tapte gullet på 20 km i OL i Salt Lake City etter helsprekk på siste stående. Frode er en hedersmann!Anonymous poster hash: 62fa1...429 Det har ikke jeg fått med meg, men helt hårreisende når noen faktisk jubler når andre taper! MAKAN! 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #188 Skrevet 7. mars 2015 Håper jo det. Fin oppreisning etter all hetsen han ble utsatt for av "lagkamerater" og øvrige da han var skiskytter. Glemmer aldri da Rike & Carlsen jublet hemningsløst da Frode tapte gullet på 20 km i OL i Salt Lake City etter helsprekk på siste stående. Frode er en hedersmann! Anonymous poster hash: 62fa1...429 Fra 01:25 i denne videoen. Blir kuttet ganske fort, men husker godt hvor mye kommentatorene ønsket at Frode skulle mislykkes, det var ille å høre på rett og slett. Anonymous poster hash: 62fa1...429 Dette har jeg ikke fått med meg? Hvilken hets? Jeg tenker at de bare jubler for Bjørndalen? Anonymous poster hash: 729f9...989 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #189 Skrevet 7. mars 2015 Håper på Aleksander!!!Anonymous poster hash: 797cc...f3f
Nevian Skrevet 7. mars 2015 #191 Skrevet 7. mars 2015 Mette må vinne. På tide med en jente som vinner nå Det håpet jeg også. Det var i hvert fall bra at de ikke var noe kjønnsmessig som gjorde at det ikke ble Mette. Hun safet bare for mye på den bygginga.
MarinaC Skrevet 7. mars 2015 #192 Skrevet 7. mars 2015 Etter intens diskusjon med svigers ang Mesternes mester; reiser deltagerne virkelig hjemme etter utslåelse, også tilbake til finalen? Og er de virkelig der i 10 uker? Noen som vet sikkert?
MarenogAron Skrevet 7. mars 2015 #193 Skrevet 7. mars 2015 Etter intens diskusjon med svigers ang Mesternes mester; reiser deltagerne virkelig hjemme etter utslåelse, også tilbake til finalen? Og er de virkelig der i 10 uker? Noen som vet sikkert? Jeg leste en artikkel på db.no (?), hvor det sto om at Tora og Kari fartet rundt på øya etter at de røk ut. Jeg har forstått det som at alle som røk ut oppholdt seg på et hotell på Sicilia til finalen var over. Dermed er det ingen hjemme i Norge som vet at de kom tidlig hjem=røk ut tidlig heller. (Er klar over at det her ble veldig dårlig norsk, men jeg er så trøtt 😴 )
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #194 Skrevet 8. mars 2015 Aleksander er så heeeit! Drømmemann Anonymous poster hash: 19dac...d1c 4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #195 Skrevet 8. mars 2015 Såååå glad for at Aleks vant, og ikke Frode! Håpet på Harald Martin, trønder vettu, men Aleks kom på en god andreplass. Han er jo ikke ille å hvile øynene på heller, så like greit at han fikk være lengst mulig på tv:p Anonymous poster hash: d821b...add 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #196 Skrevet 9. mars 2015 Mesternes mester er for øvrig et helt elendig konsept. Hadde det f.eks. vært et "vanlig" realityshow med ukjente folk til deltakere, så ville det vært det desidert mest latterlige ever. Litt interessant kan det være å følge "gamle helter", men ikke så utrolig spennende, det heller. Ikke før Dæhlie og Koss deltar. Bjørndalen må se å legge opp snart, slik at han kan være med. Tippe Riise også kunne vært lysten på dette når han legger opp, men de tør kanskje ikke invitere ham. Anonymous poster hash: 62fa1...429 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #197 Skrevet 9. mars 2015 Mesternes mester må være det verste drittprogrammet noen sinne, etter min mening. Hva er det som er så gøy med å se på at disse idrettsfolka peser seg gjennom den ene dumme øvelsen etter den andre? Jeg sitter heller i en time og ser på at gresset gror. Anonymous poster hash: ed20c...05f
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #198 Skrevet 9. mars 2015 Mesternes mester må være det verste drittprogrammet noen sinne, etter min mening. Hva er det som er så gøy med å se på at disse idrettsfolka peser seg gjennom den ene dumme øvelsen etter den andre? Jeg sitter heller i en time og ser på at gresset gror.Anonymous poster hash: ed20c...05f Du er velkommen til å gjøre det Anonymous poster hash: b74a7...33b 1
Avalon Skrevet 17. mars 2015 #199 Skrevet 17. mars 2015 Ryddet for personangrep og avsporinger, samt svar til dette. - Avalon, mod 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå