Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gjett hvem Dagbladet.no har artikkel om i dag, da!

Anonymous poster hash: 62fa1...429
Videoannonse
Annonse
Gjest Margit Spat
Skrevet

De hadde artikkel om Mette i går og Frode i dag, så da kommer nok vinnerartikkelen om Aleksander i morgen.

AnonymBruker
Skrevet

De hadde artikkel om Mette i går og Frode i dag, så da kommer nok vinnerartikkelen om Aleksander i morgen.

Jepps, sånn blir det nok!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er Frode som vinner.

Anonymous poster hash: 089e9...706

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er Frode som vinner.

Anonymous poster hash: 089e9...706

Håper jo det. Fin oppreisning etter all hetsen han ble utsatt for av "lagkamerater" og øvrige da han var skiskytter. Glemmer aldri da Rike & Carlsen jublet hemningsløst da Frode tapte gullet på 20 km i OL i Salt Lake City etter helsprekk på siste stående. Frode er en hedersmann!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Glemmer aldri da Rike & Carlsen jublet hemningsløst da Frode tapte gullet på 20 km i OL i Salt Lake City etter helsprekk på siste stående.

Fra 01:25 i denne videoen.

Blir kuttet ganske fort, men husker godt hvor mye kommentatorene ønsket at Frode skulle mislykkes, det var ille å høre på rett og slett.

• Liker 1
Skrevet

Håper jo det. Fin oppreisning etter all hetsen han ble utsatt for av "lagkamerater" og øvrige da han var skiskytter. Glemmer aldri da Rike & Carlsen jublet hemningsløst da Frode tapte gullet på 20 km i OL i Salt Lake City etter helsprekk på siste stående. Frode er en hedersmann!

Det har ikke jeg fått med meg, men helt hårreisende når noen faktisk jubler når andre taper! MAKAN!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fra 01:25 i denne videoen.

Blir kuttet ganske fort, men husker godt hvor mye kommentatorene ønsket at Frode skulle mislykkes, det var ille å høre på rett og slett.

Dette har jeg ikke fått med meg? Hvilken hets? Jeg tenker at de bare jubler for Bjørndalen?

Anonymous poster hash: 729f9...989

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Håper på Aleksander!!!

Anonymous poster hash: 797cc...f3f

Skrevet

Nei vel, da håper jeg Frode vinner :)

Skrevet

Mette må vinne. På tide med en jente som vinner nå :)

Det håpet jeg også. Det var i hvert fall bra at de ikke var noe kjønnsmessig som gjorde at det ikke ble Mette. Hun safet bare for mye på den bygginga.

Skrevet

Etter intens diskusjon med svigers ang Mesternes mester; reiser deltagerne virkelig hjemme etter utslåelse, også tilbake til finalen? Og er de virkelig der i 10 uker?

Noen som vet sikkert?

Skrevet

Etter intens diskusjon med svigers ang Mesternes mester; reiser deltagerne virkelig hjemme etter utslåelse, også tilbake til finalen? Og er de virkelig der i 10 uker?

Noen som vet sikkert?

Jeg leste en artikkel på db.no (?), hvor det sto om at Tora og Kari fartet rundt på øya etter at de røk ut. Jeg har forstått det som at alle som røk ut oppholdt seg på et hotell på Sicilia til finalen var over. Dermed er det ingen hjemme i Norge som vet at de kom tidlig hjem=røk ut tidlig heller. (Er klar over at det her ble veldig dårlig norsk, men jeg er så trøtt 😴 )

AnonymBruker
Skrevet

Aleksander er så heeeit! Drømmemann :gravid:

Anonymous poster hash: 19dac...d1c
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Såååå glad for at Aleks vant, og ikke Frode! Håpet på Harald Martin, trønder vettu, men Aleks kom på en god andreplass. Han er jo ikke ille å hvile øynene på heller, så like greit at han fikk være lengst mulig på tv:p

Anonymous poster hash: d821b...add
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mesternes mester er for øvrig et helt elendig konsept. Hadde det f.eks. vært et "vanlig" realityshow med ukjente folk til deltakere, så ville det vært det desidert mest latterlige ever. Litt interessant kan det være å følge "gamle helter", men ikke så utrolig spennende, det heller.

Ikke før Dæhlie og Koss deltar. Bjørndalen må se å legge opp snart, slik at han kan være med. Tippe Riise også kunne vært lysten på dette når han legger opp, men de tør kanskje ikke invitere ham.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mesternes mester må være det verste drittprogrammet noen sinne, etter min mening. Hva er det som er så gøy med å se på at disse idrettsfolka peser seg gjennom den ene dumme øvelsen etter den andre? Jeg sitter heller i en time og ser på at gresset gror.

Anonymous poster hash: ed20c...05f
AnonymBruker
Skrevet

Mesternes mester må være det verste drittprogrammet noen sinne, etter min mening. Hva er det som er så gøy med å se på at disse idrettsfolka peser seg gjennom den ene dumme øvelsen etter den andre? Jeg sitter heller i en time og ser på at gresset gror.

Anonymous poster hash: ed20c...05f

Du er velkommen til å gjøre det :)

Anonymous poster hash: b74a7...33b

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for personangrep og avsporinger, samt svar til dette.

- Avalon, mod

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...