Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Selvfølgelig skal jeg det,å da skal jeg kose meg skikkelig og :) har sett alle episodene til nå,så d ville vært dumt å gått glipp av siste :)

Men da får du jo vite hvem som vinner, og det ville du jo ikke.

Anonymous poster hash: 62fa1...429

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men da får du jo vite hvem som vinner, og det ville du jo ikke.Anonymous poster hash: 62fa1...429

Du sporte ikke om vi ville vite det i siste episode! Sånn som du stilte spørsmålet,så mente du om vi ville vite d da! Å d var det jeg ikke ville vite.....

Skrevet

Da ryker vel Frode siden de viste presentasjons videoen av han :(

Anonymous poster hash: 089e9...706

Skrevet

Da ryker vel Frode siden de viste presentasjons videoen av han :(

De viste presentasjon av Monica sist. Så denne gangen var nattesten for en gangs skyld spennende.

Anonymous poster hash: b0ba8...47a

Skrevet

Håper det er Aleksander Hetland, så man får noe pent å se på hele veien ut. :laugh:

Det gjør man jo om han blir nummer to også, da.

Anonymous poster hash: 62fa1...429

Godt poeng, men han er penest når han smiler. :fnise:

Skrevet

De viste presentasjon av Monica sist. Så denne gangen var nattesten for en gangs skyld spennende.

Glemte det, men bra han ikke røyk ut. Flaks :)

• Liker 1
Skrevet

Fy søren, hvis Frode hadde røket i dag til fordel for Monica ville det i hvert fall visst et meningsløst feil bilde av hvem som har prestert totalt sett. Han har vært temavinner flere ganger, mens hun har vært i nattesten minst like mange ganger...

Anonymous poster hash: a9ec8...dd1
Skrevet

Blir vel Harald eller Frode som ryker i dag da. Er glad til så lenge Aleksander ikke ryker :)

Skrevet

Hvorfor må disse presentasjonene være så utrolig lange? Det er jo ikke dette som er interessant. Hvis de hadde hatt kortere presentasjoner kunne de gjort unna alle i de første par programmene. Så kunne resten blitt spennende også.

Skrevet

Håper Harald ryker :P heia Mette! :) hvis jeg skal gjette så tror jeg Frode vinner,han er utrolig sterk i mange øvelser!

Skrevet

Aha, ny presentasjon! Da blir det straks litt mer spennende. Dette skulle de begynt med før.

• Liker 1
Skrevet

Tipper Marit ryker :/

Skrevet

Føler ikke at det er så mange øvelser der kvinnene kan hamle opp med menn. Men nå må de snart gi seg med eviglange dokumentarer om hver enkelt. Hadde det ikke holdt med "Marit Mikkelsplass, langrennsløper"? Er jo som en helaftens spillefilm dette her. Vil se mer konkurranser og mer fra huset.

• Liker 1
Skrevet

Blir vel Harald eller Frode som ryker i dag da. Er glad til så lenge Aleksander ikke ryker :)

Hvorfor tror du det?

Skrevet

Hvorfor tror du det?

Frode hadde presentasjon forrige episode og Harald og Mette hadde i dag.

Anonymous poster hash: 75145...24a

• Liker 1
Skrevet

Frode hadde presentasjon forrige episode og Harald og Mette hadde i dag. Anonymous poster hash: 75145...24a

Marit hadde i dag ikke Mette! :P

Skrevet

Marit hadde i dag ikke Mette! :P

Hehe ja mente Marit, blandet navnene :)

Anonymous poster hash: 75145...24a

• Liker 2
Skrevet

Nå får vi vel resten av presentasjonene neste gang, så kan det endelig bli spenning. Heia Aleks og Mette, men Frode er seig.

• Liker 1
Skrevet

Nå får vi vel resten av presentasjonene neste gang, så kan det endelig bli spenning. Heia Aleks og Mette, men Frode er seig.

Mener de har vist alle nå! :)

Skrevet

Mener de har vist alle nå! :)

Nei, Aleks sin har ikke blitt vist

Anonymous poster hash: b144e...c24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...