Gå til innhold

Dyregod med en spire i magen


Dyregod

Anbefalte innlegg

Ååå, heldige deg :D Tenk hvor fantastisk heldig du og mannen din er som får det til så fort! :) Nyt tiden fremover :D

Takk! Jeg håper dette vil ende i en baby, er så redd for å miste. Men det er ikke noe annet å gjøre enn å ta vare på meg selv :)

Nå har jeg begynt å bli sulten også. Jeg ble det fra ca denne tiden sist også, men så tok kvalmen over i uke 6, så skal spise mens jeg orker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Jeg forsøker også på barn 2, klaffet ikke første prøveperiode så håper denne måneden er måneden ;)

Hva blir aldersforskjellen mellom de?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Jeg forsøker også på barn 2, klaffet ikke første prøveperiode så håper denne måneden er måneden ;)

Hva blir aldersforskjellen mellom de?:)

Takk! :) Så koselig at du også prøver på nr 2 :) Håper det klaffer fort for dere.

Jeg har foreløpig termin 26 juni og datteren min er født 11 juni 2013, så da blir det rett over 2 år :) Det tror jeg blir bra! Hva med deg da, hvor gammel er din første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :) Så koselig at du også prøver på nr 2 :) Håper det klaffer fort for dere.

Jeg har foreløpig termin 26 juni og datteren min er født 11 juni 2013, så da blir det rett over 2 år :) Det tror jeg blir bra! Hva med deg da, hvor gammel er din første?

Det høres ut som en bra aldersforskjell :)

Min er 11 mnd nå, så håper på at det klaffer snart, ikke så mange prøveperioder igjen før barnehagefristen er over ;) Skal fortsette med prøvingen uansett da, min første er jo født på feil tid og det har jo ordnet seg med plass likevel :)

Skal dere sjekke kjønn når det er mulighet for det? Vi skal se om vi klarer å leve i uvitenhet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres ut som en bra aldersforskjell :)

Min er 11 mnd nå, så håper på at det klaffer snart, ikke så mange prøveperioder igjen før barnehagefristen er over ;) Skal fortsette med prøvingen uansett da, min første er jo født på feil tid og det har jo ordnet seg med plass likevel :)

Skal dere sjekke kjønn når det er mulighet for det? Vi skal se om vi klarer å leve i uvitenhet ;)

Ja, den barnehagefristen har vi også tenkt på. Det er derfor vi bestemte oss for å begynne prøvingen to måneder før. Det er jo ingen garanti for at det vil gå bra dette svangerskapet, men jeg er utrolig glad!

Det høres ut som en fin aldersforskjell for deg og da, selv om du ikke er gravid enda. Men det blir du nok snart :) Krysser fingrene for deg!

Vi ønsket å ha enda mindre aldersforskjell, men jeg begynte i ny jobb i august, så ville jobbe der litt først. Nå har jeg allerede begynt å få blodtrykksfall da, så mulig jeg må bli sykemeldt som jeg ble sist. Jeg jobber med barn og føler ikke det er forsvarlig å svime av på jobb med det ansvaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har virkelig ulvehungeren slått til for fullt! Jeg husker at jeg var sånn før jeg ble kvalm sist også. Men så er det ikke sånn at jeg har lyst på noe spesielt heller, så blir vanskelig å finne på måltider å spise.

Mannen min tror enda ikke heeelt på at jeg er gravid, haha. Han vil ha en veldig sterk strek for å tro det. Jeg har en digital test jeg tar i helga :)

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en digital test i stad. Der kom det opp "gravid" etter et min :) Da skal jeg slutte med denne testinga ;)

Åh som jeg gleder meg til å komme litt videre i svangerskapet! Selv om det betyr flere plager. Bekkenløsningen har allerede meldt seg :( Må snakke med sjefen på mandag for jeg blir jo supersliten etter en dag på jobb uten å være gravid! Så håper at jeg kan jobbe en stund med tilrettelegging. Men når bekkenet blir sånn så tidlig blir jeg litt bekymret. Tror jeg skal få henvisning til fysio så fort som mulig.

Endret av Dyregod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Dette blir gøy :)

Jaa, veldig :) Hva er aldersforskjellen på dine barn, er ikke det ca det samme som det vi får på våre? Altså 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars jenta mi har fått høy feber, 40,1. Vi tror det kan være pga vaksina hun fikk for ti dager siden. Mmr gir reaksjoner etter 1-2 uker. Men vi ringte legevakta og de mente hun må ha fått noe annet. Uansett syns jeg det er ekkelt når hun er så dårlig. Håper virkelig hun blir bedre snart.

Også var det meg da... Jeg spiser jo som en hest om dagen og har fått mage allerede! Haha, veit at det bare er fordi jeg er oppblåst og spist litt mye i det siste, men allikevel da, hjelpe meg. Dette blir lett å skjule... Jeg som vanligvis har ganske så flat mage. Jaja, sånn er det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaa, veldig :) Hva er aldersforskjellen på dine barn, er ikke det ca det samme som det vi får på våre? Altså 2 år.

Dere får bittelitt tettere, vi har 2 år og 5 mnder mellom våre :) Men det er jo ikke store forskjellen ;) Noen ganger skulle jeg ønske vi hadde mer tid mellom de i forhold til at ting er ganske tøft til tider, men i lengden er det nok ikke dumt. Tror det vil være tøft de første årene og så kanskje lettere etterhvert.. Det er hvertfall min motivasjon :) Spennende å se hvem som skjuler seg der inne da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere får bittelitt tettere, vi har 2 år og 5 mnder mellom våre :) Men det er jo ikke store forskjellen ;) Noen ganger skulle jeg ønske vi hadde mer tid mellom de i forhold til at ting er ganske tøft til tider, men i lengden er det nok ikke dumt. Tror det vil være tøft de første årene og så kanskje lettere etterhvert.. Det er hvertfall min motivasjon :) Spennende å se hvem som skjuler seg der inne da :)

Ja, det kan sikkert være tøft til tider, men føler jeg har litt erfaring med det i jobben i hvert fall. Selv om det så klart er annerledes. Både jeg og mannen har søsken med den aldersforskjellen og det har vært kjempefint :)

Gleder meg til å kjenne liv og alt som hører med :) Jeg merker at det kommer til å bli tøft å være gravid og være der for snuppa, men vi finner en god løsning håper jeg. Vi er så heldige å ha fantastiske familiemedlemmer som stiller opp, så da er det mulig å få avlastning i blant.

Endret av Dyregod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

juhuu gratulerer meg positivt svar svart på hvit :bolledeig:

Oi, jeg glemte å svare deg! Tusen hjertelig takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å er jeg 5+3 og har blitt enda mer svimmel. Jeg må holde meg fast i noe når jeg står og har holdt på å svime av ca 5 ganger på jobb. Med det voldsomme aktivitetsnivået som er på jobb er jeg blitt nødt til å bli sykmeldt 100 % :( Det sliter veldig på samvittigheten, men det er ikke mye å få gjort med det. Jeg var nøyaktig sist gang også. Hvis det blir som sist kommer kvalmen til helga ;) Bare å glede seg altså. Men jeg vil heller ha kvalme og det som er enn ingen baby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...