Gå til innhold

Dyregod med en spire i magen


Dyregod

Anbefalte innlegg

Nå dukka det opp en svak strek etter tiden. Bah... Sånn går det når jeg tester så tidlig ;) Håååper at det er et godt tegn. Nå kom den etter ca 15-20 min i det minste! Men den er så tynn. Jeg kjenner mye strekking nede i lysken. Det kan være et godt tegn. Ååå jeg kommer til å bli så glad hvis det har klaffet nå!!! Jeg har bestilt en digital test også, men sist fikk jeg sent positiv på den, så venter til ikm.

Endret av Dyregod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hæææ, prøving igjen? Det hakke jeg fått med meg! Og positiv test allerede? Legg ut bilde daa!!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæææ, prøving igjen? Det hakke jeg fått med meg! Og positiv test allerede? Legg ut bilde daa!!! :danse:

Prøving igjen ja :) Er i PP1, og tror jeg kan være gravid! Problemet er bare at jeg er testetøs og tar helt av med disse testene. Idag er jeg antagelig 9/10 dpo. Jeg fikk en svak strek like etter tiden på cb idag tidlig, aakkurat som igår bare at da var det ettermiddag og streken kom først etter tre timer. Idag måtte jeg dra hjem fra jobb fordi jeg nesten svimte av på jobb... Er uvel og vondt i magen. Så enten er jeg gravid, ellers er det noe sykdom på vei :(

Det er bilde av testen på forrige side :) Den jeg tok idag er helt lik nå. Men den fra igår er mer tydelig nå, og tydelig blå og tykk strek. Meeen etter fristen da. Håper jeg får tester i posten idag så jeg får testa litt mer! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo en strek der da!!! :hoppe:

Jaaa det er det! Men man skal jo ikke stole på den etter fristen. Men jeg hadde jo sånne svake tester sist jeg var gravid :) Det er spennende og skummel dette! Er så redd for å bli skuffet, men tenk om jeg er gravid og at dette går bra? Åååh da er vi heldige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med deg forresten? Noe baby/prøving på deg?

Den streken blir nok sterkere! :hoppe: Ser ut som du er på mobil og skriver? For hvis du hadde vært på PC hadde du sett tickeren min :nigo: 23+3 i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den streken blir nok sterkere! :hoppe: Ser ut som du er på mobil og skriver? For hvis du hadde vært på PC hadde du sett tickeren min :nigo: 23+3 i dag!

Åå så moro! Gratulerer med baby i magen :) Har du en dagbok? Er stort sett på mobilen ja.

Hvordan er formen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå så moro! Gratulerer med baby i magen :) Har du en dagbok? Er stort sett på mobilen ja.

Hvordan er formen?

Takk skal du ha! :nigo: Jepp, her er link: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=844173 .

Formen er ok, litt rygg+bekkenvondt, men det må man jo regne med! Sliter også med hodepine, men det er heldigvis ikke så fremtredende lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du er innom meg :) Har du dagbok så vil jeg gjerne følge deg :) Veldig spennende med prøving altså! Jeg blir så opphengt i det jeg, så tror ikke jeg har godt av å gå for lenge som prøver :fnise:

Jeg tar ikke for gitt at jeg får nr 2 SÅ fort, vet at mye kan skje, men er uansett utrolig takknemlig over jenta vi har fått! Å være mor er det mest fantastiske i verden, uansett hvor sliten man kan være i blant :) Det er det verdt :hjerte:

Lykke til med prøving!

Nei, har ingen dagbok, skal prøve uten å tenke så mye over det egentlig :) Prøvde for ca 1-2år siden, men det skjedde ingenting så var til GU, og fant ut at jeg mest sannsynlig har PCOS, nå er jeg 15kg lettere så satser på at vi blir heldigere nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testetøsa slår til IGJEN! Utålmodig jeg? Neeida...

MEN, nå fikk jeg en veeeeeldig svak, men farget og tykk strek på 4 min på ettermiddagen! Det er da et bra tegn? Jeg er egentlig ganske sikker på at jeg er gravid, men må jo bare teste mer frem til ikm.

Ååå dette er gøy!

post-26704-0-89091500-1412688490_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at streken nesten ikke synes, og mannen min så den ikke, den kødden :fnise: Meeen satse på sterkere test imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, her må jeg følge med! Spennende joo :)

Velkommen skal du være! :)

Fikk nettopp svak positiv på billigtest også, så er vel ikke så mye tvil lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være! :)

Fikk nettopp svak positiv på billigtest også, så er vel ikke så mye tvil lenger :)

Så gøy. Prøver meg på gratulerer jeg da! :) jeg fikk bare svake billigtester og nå er jeg i uke 13. Vips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så gøy. Prøver meg på gratulerer jeg da! :) jeg fikk bare svake billigtester og nå er jeg i uke 13. Vips!

Takk!! :) Håper jo lille frø klamrer seg godt fast og blir der :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...