Gå til innhold

Dyregod med en spire i magen


Dyregod

Anbefalte innlegg

Da har jeg testet, den ble negativ som forventet. Men det er uansett veldig tidlig så jeg mister ikke håpet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm, dette er litt rart, men jeg er blitt så svimmel og uvel idag! Jeg var sånn da jeg var gravid sist også, men det kom jo først i uke 5. Så det er tre muligheter her;

1. Jeg kan være gravid

2. Jeg er i ferd med å bli syk

3. Det er psykisk.

Yes, da får vi se da :) Jeg håper veldig på at jeg er gravid, men håper ikke jeg blir så dårlig som jeg var sist for da klarte jeg nesten ikke å dusje uten å gå i bakken. Det var pga blodtrykksfall.

Men det gir meg jo forhåpninger da. Men det må være aaaltfor tidlig å kjenne det når jeg ikke har fått positiv test engang! Føler meg hypokonder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også mange blodtrykksfall i svangerskapene, spesielt sist. Nå har jeg det bittelitt også, men det er fordi jeg fikk minsen i dag og da føler jeg meg ofte litt uvel og uggen de første dagene ;)

Ikke gi opp enda, det kan være fullt mulig du er gravid selv om det ikke er positiv test enda.

Jeg har troen og krysser fingrene videre!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også mange blodtrykksfall i svangerskapene, spesielt sist. Nå har jeg det bittelitt også, men det er fordi jeg fikk minsen i dag og da føler jeg meg ofte litt uvel og uggen de første dagene ;)

Ikke gi opp enda, det kan være fullt mulig du er gravid selv om det ikke er positiv test enda.

Jeg har troen og krysser fingrene videre!! :)

Ja, jeg får ha trua :) Det er jo ikke akkurat krise om jeg ikke er gravid nå, men tenker på barnehageplass og at mannen er borte neste EL... Men det får jeg ta da :)

Jeg er jo ikke helt sikker på hvilken dag jeg er på nå, for jeg kjente jo stikking forrige søndag. Så hvis det er når egget løsner er jeg jo bare 7 dpo idag. Men men, nå er det jobb igjen i morgen og hektisk hverdag, så da går det fort mot ikm :)

Ha en fin kveld videre, Dine, den ene som følger meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :)

her vil jeg følge med! lykke til :blomst: husk at det kanskje bare er for tidlig å teste, skal krysse fingrene for deg

Så hyggelig at du vil følge meg :) Har du noe dagbok? Jeg skriver på mobil stort sett, så da ser jeg ikke om det er noe link :)

Jeg burde jo egentlig endre både tittel og til prøvedagbok, men det går kanskje ikke ann å endre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha, jeg ser på Alt for Norge nå, det er så hysterisk morsomt når de snakker norsk. De skulle synge "Kanskje kommer kongen", det ble "Mensen kanskje kommer ikke" :fnise: Det passa litt for meg nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, jeg ser på Alt for Norge nå, det er så hysterisk morsomt når de snakker norsk. De skulle synge "Kanskje kommer kongen", det ble "Mensen kanskje kommer ikke" :fnise: Det passa litt for meg nå ;)

haha så herlige :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testet blendahvitt idag og... Jeg syns jeg så en strek, men absolutt ikke noe å stole på ;) Jeg ser det jeg vil se jeg :fnise:

Jeg tar ny test imorgen så får vi se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den testen jeg syntes jeg så en strek har blitt til en strek igjen :fnise:

Men testomanen meg måtte jo teste med en cb og der fikk jeg først negativt, så så jeg på den nå etter tre timer og da hadde den fått en strek. Men den var jo tynn, så er nok den berømte skyggestreken. Også var det jo etter tiden og da teller det jo ikke. Men jeg kan jo legge ut et bilde av den i det minste. Det er litt tydeligere i virkeligheten da.

post-26704-0-00707000-1412616197_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempe spennende da!! Synes jeg ser en strek jeg også ;)

Det kan jo være en skyggestrek, men dersom den er sterkere i morgen er du helt klar gravid :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe spennende da!! Synes jeg ser en strek jeg også ;)

Det kan jo være en skyggestrek, men dersom den er sterkere i morgen er du helt klar gravid :nigo:

Jaaa, gudameg jeg dør av spenning snart! Jeg føler veldig at jeg er gravid pga endel symptomer som jeg hadde med E. Men så kan jo det være litt psykisk også siden man kjenner etter litt bedre :) Men i natt klarte jeg ikke å ligge på magen pga ømme bryster, og det er ikke vanlig for meg.

Ååå jeg kommer til å føle meg dum hvis jeg ikke er gravid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så også en strek med engang! Waah, har bladd igjennom nesten alle sidene nå, kjekt å lese deres historie :hjerte: Jeg og samboeren skal også begynne å prøve (uten å skikkelig prøve, om du skjønner) så blir spennende fremover!

Morsomt at datteren deres heter Ella(er så forelsket i det navnet der)! Er det navnet vi og har bestemt oss for om vi får jente :fnise:

Endret av Gia_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg ser en svak strek :danse: men kan hende den er falsk siden den kom opp etter tidsfristen.. men krysser fingrene for deg :laugh: gleder til å se hvordan det går i morgen!

tok foressten en test i dag jeg og (du frista meg), men den var helt klar negativ.. men er bare 11 dpo, så kan fremdeles hende det er noe der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så også en strek med engang! Waah, har bladd igjennom nesten alle sidene nå, kjekt å lese deres historie :hjerte: Jeg og samboeren skal også begynne å prøve (uten å skikkelig prøve, om du skjønner) så blir spennende fremover!

Morsomt at datteren deres heter Ella(er så forelsket i det navnet der)! Er det navnet vi og har bestemt oss for om vi får jente :fnise:

Så koselig at du er innom meg :) Har du dagbok så vil jeg gjerne følge deg :) Veldig spennende med prøving altså! Jeg blir så opphengt i det jeg, så tror ikke jeg har godt av å gå for lenge som prøver :fnise:

Jeg tar ikke for gitt at jeg får nr 2 SÅ fort, vet at mye kan skje, men er uansett utrolig takknemlig over jenta vi har fått! Å være mor er det mest fantastiske i verden, uansett hvor sliten man kan være i blant :) Det er det verdt :hjerte:

Lykke til med prøving!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test nå :( Kunne kanskje skimte en strek, men den hadde nok vært sterkere nå. Utrolig kjipt! Men får flere tester i posten snart, så jeg tester vel imorgen eller torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...