Gå til innhold

Så var vi 4 - de livlige dagene våre :)


sommerfuglen1982

Anbefalte innlegg

Har handlet litt ull på salg jeg også, til begge tuppene.

Jeg må si at jeg hadde et håp om gutt denne gangen, men jeg er egentlig veldig takknemlig for at jeg ble gravid igjen i det hele tatt.

Ja, litt samme her.. Glad for at alt var bra, og så var det ren bonus at det var ei lita ei :bolledeig:

Babyen har fått navn også, hvertfall ifølge S... Vi snakket litt om navn her om dagen og det har visst storebror snappet opp :sjenert: håper alle har ei fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Da var ferien over og jeg er på jobb igjen. Det gikk forsåvidt greit, men guri så hissig jeg er i dag........ Farer opp og hisser meg opp! Må være hormonene som farer i kroppen! Håper det blir bedre i morgen :sjenert: formen min er ganske ok, sliten og vondt i hodet... Vurderer å ta kontakt med fastlegen for å få noen tips senere i august!

Håper dere har en fin uke enten det er ferie eller ei :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper agen i dag var bedre :klem:

Takk :klemmer:

Dagen var litt bedre, men jammen merker man at kroppen ikke har vært oppe 05.45 på noen uker. Helt ferdig på kveldstid :nigo:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: 20 uker :strix:

Synes ukene går fort, men jammen føles det lenge til 20 desember. Magen er stoooor, og det er godt over 4 mnd igjen :sjenert: Håper lillemor ikke har tenkt å bli så altfor stor.... Da kommer jeg til å slite mht jakker osv når vinteren kommer, men men... da får man holde seg innendørs :)

Håper alle har en fin fin siste dag i juli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne dagboka har jeg ikke sett før! Sånn går det når man bare trykker på 'mine innlegg' hele tida.

Gratulerer med halvveis! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, 20 uker! Synes det går fort her inne hos deg, jeg. :Nikke:

takk, jada.. Det gjør egentlig det :) synes det har gått fort på en måte, men så føles det på den andre måten lenge til jul :sjenert: skal nok holde ut, høsten er ei fin rugetid :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dagboka har jeg ikke sett før! Sånn går det når man bare trykker på 'mine innlegg' hele tida.

Gratulerer med halvveis! :klem:

:velkommen: koselig med nye innom :nigo: er ikke så flink til å skrive her og ikke til å besøke dere andre jeg heller... Skal skjerpe meg :kjefte: Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvveis! :danser:

Jeg var så varm i fjor høst så trengte ikke jakke men blir jo kaldere rundt jul ja. Når på året ble gutten din født? Hadde du gravidjakke da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En venninne av meg kjøpte seg rett og slett en boblejakke i største størrelsen hun kunne finne, og den dekket magen fint. Etter fødselen la hun den ut til salgs på Finn, hvis ikke jeg husker feil. Sikkert flere som gjør det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvveis! :danser:

Jeg var så varm i fjor høst så trengte ikke jakke men blir jo kaldere rundt jul ja. Når på året ble gutten din født? Hadde du gravidjakke da?

Hei! S ble født 4 juli, så det var dårlig med vinterjakker da :sjenert: tipper jeg kommer til å låne en av mannen.. Gidder ikke bruke masse penger på stor jakke som aldri blir brukt igjen. Time will show :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et par dager etter fødselen og vi skulle ut en liten tur så måtte jeg låne jakke av samboer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI =)

Etter ditt besøk i min dagbok lovte jeg å besøk din dagbok også.. har faktisk skummet meg gjennom dine 46 sider :fnise: Wow for en berg og dalbane du har vært igjennom og det er så gøy å lese at du nå har passert 20 uker og har klart å slå deg litt til ro med babyen i magen :gravid:

Jeg liker å lese at *crinone er kanskje det som har hjulpet deg, velger å legge troen på det selv også selvom jeg bare er noen uker på vei. Dessverre sitter frykten der når det gjelder alle sa, ma og exu jeg har vært igjennom! Men leser mange steder at crinone er vidundermiddel =) Så legger min lit på det....

som du skrev hos meg er det nok litt "lettere" om jeg kan bruke det ordet, å ha et barn i huset fra før. Det får tankene over på andre ting og tiden går kanskje litt fortere... =) spennende å lese om deg og utviklingen din =) :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Lenge siden sist :sjenert: dagene flyr og jeg prioriterer visst ikke denne dagboka. Har mer enn nok med jobb, hus og heim, S i ny bhg og lille magen som begynner å bli stor :lur:

Har blitt litt sykmld nå, så jeg jobber 60%..

Sliter med veldig vondt i hodet og blir av den grunn helt utslitt... Har fri en dag i uka og litt kortere dager de andre dagene. Ellers går det fint i nye bhg med S, merker at han er litt kvial ved levering, men det går egentlig greit. Vi reiser på ferietur neste uke, det skal bli godt med en uke i varmen :nigo: har bestilt turen for lenge siden, så godt å endelig være der..

Håper alle har en fin onsdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...