Gå til innhold

The Walking dead - generell diskusjon- NB! ikke tegneserien. (splittet fra "når begynner sesong 4 av The walking dead?")


Gjest badeand1

Anbefalte innlegg

?! Den bilen de kjørte avgårde med, helt på slutten! (Da Daryl og han som hadde rømt fra sykehuset sannsynligvis skulle hente Rick og de andre.) Nå har ikke jeg så veldig god greie på biler, men jeg er rimelig sikker på at det var en lastebil :)

Anonymous poster hash: 85c12...ca3

Å, den lastebilen. Joda. Men den var da ikke spesielt stor? Hrm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var en ganske lang episode om Daryl og Carol sin jakt på bilen med korset, hvordan de fant sykehuset, og kom i kontakt med Noah. Relativ langsom episode, men det passer egentlig ganske godt, siden de måtte snike rundt i Atlanta, som er full av de døde, mens de forsøkte å finne et utkikkspunkt og finne ut hvor sykehusbilen dro. Omtrent som forventet, egentlig.

Episoden slutter med at Carol blir påkjørt av en bil fra sykehuset, som kommer for å undersøke etter at de Noah ble tvunget til å skyte noen av de døde. Hun blir plukket opp og tatt med tilbake til sykehuset, og Noah og Daryl setter kursen tilbake til kirken for å slutte seg til resten av gjengen. Ikke så mye en snedig plan som en ulykke, mao. Og vi vet ikke hvor hardt skadet hun er.

En god del langsommere enn forventet. Jeg likte den, siden den hadde en del flashbacks, blant annet fra Carols tid alene etter at Rick forviste henne fra fengselet. Hva som gjorde at hun kom tilbake etter at fengselet ble stormet, etc, etc.

Jeg tror ikke at Carol egentlig hadde til hensikt å slutte seg til gruppen. Kanskje hun bare følte at hun måtte komme dem til unnsetning etter at fengselet ble angrepet. Jeg tror hun har vanskelig for å både forsone seg med hva hun gjorde i fengselet, forvisningen etterpå, og hendelsen med de to småjentene. Kanskje hun ikke klarer å være sammen med noen som vet hva hun gjorde.

Takk.

Anonymous poster hash: de60c...523

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor ser dere walking dead? På HBO og netfliks er de kun på sesong 3, er nr. 4 laget?

Anonymous poster hash: 3d528...6c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser dere walking dead? På HBO og netfliks er de kun på sesong 3, er nr. 4 laget?

Anonymous poster hash: 3d528...6c0

Ja, har du sjekket amerikanske versjonen av netflix?

Anonymous poster hash: ed072...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser dere walking dead? På HBO og netfliks er de kun på sesong 3, er nr. 4 laget?

Anonymous poster hash: 3d528...6c0

Sesong fire var ferdig i fjor. Den som går nå er sesong fem. Tror ikke de ligger på nett, annet enn til gratis streaming. Her finner du alle episodene: http://www.primewire.ag/watch-2490619-The-Walking-Dead

Anonymous poster hash: 6eb56...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så glad for at han fra Alle hater Chris er blitt med i gjengen :bolledeig: Men så spørs det hvor lenge det varer da :P Så noen nevnte amerikansk netflix her, er kanskje litt noob, men er dette gratis eller (har netflix altså, men er det gratis å få amerikansk utvalg)?



Anonymous poster hash: 5c469...d5b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går jo på FOX mandager; dagen etter at det går på TV i USA.

Nå er det visstnok pause en stund... noen som vet hvor lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Det går jo på FOX mandager; dagen etter at det går på TV i USA.

Nå er det visstnok pause en stund... noen som vet hvor lenge?

Det er en episode til på mandag, også er det pause til februar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er en episode til på mandag, også er det pause til februar:)

Jeg trodde siste var den som var nå på mandag jeg. NÅ BLE JEG GLAD :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig det er med pause... Minner meg på hvorfor jeg aldri bruker å se serier før de er avsluttet. Gjorde et unntak for TWD. Men jeg gleder meg veldig til neste episode da!

Min favoritt er nok Carol. Jeg syns hun var sååå irriterende de første sesongene, men etter at dattra døde så har hun hatt en fantastisk karakterutvikling. Digger også Daryl!



Anonymous poster hash: 8f31c...f54
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...