Gå til innhold

Sist sette film?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man of Steel.

Flotte visuelle effekter men det var plenty jeg synes var nokså tåpelig.

Jeg høyner med megatåpelig.

Så nettopp Interstellar. Veldig vellaget, inderlig lydspor, men litt usikker på hva jeg synes. Verdt å se, men holder kanskje med én gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boy Wonder. Indiefilm, og så vidt jeg kan skjønne ble det opprettet et produksjonsselskap for å få ut denne filmen. Selskapet heter det samme som filmen.

Ganske lavmælt film om vigilantevirksomhet og rettferdighet.

Atskillig nerve og innlevelse, ukjente skuespillere, og i det hele tatt en liten perle.

Hvis den er basert på en bok, så tror jeg jeg må finne ut av det og lese den. Jeg likte manuset veldig godt, og replikkene er velskrevne. Det virker veldig autentisk, det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hot Fuzz er dritkul!

De to siste jeg så var Guardians of the Galaxy (makan til møkkafilm, ass) og Interstellar. Flaks for Guardians at jeg så den først av de to, ellers hadde jeg nok rangert den på minussiden av skalaen. Interstellar er lett årets film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hunger Games - Mockingjay part 1. En film som samler trådene fra de to forrige filmene, og samtidig lader opp til den siste filmen. Terningkast fem fra meg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

The traveler, en avsindig dårlig film om et hevngjerrig spøkelse. Elendige dialoger, elendig casting, håpløse effekter (det var noen scener der effektene bestod i at noen kastet innvoller og kjøtt på en vegg, kryssklippet med morderens sinnsyke glis) og ingen indre logikk, whatsoever.

Val Kilmer i hovedrollen som hevner. Jeg tror han trengte pengene til en skilsmisse eller noe. Han kan umulig ha sett på manuset og tenkt at "dette blir bra!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...