Gå til innhold

Sist sette film?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

The rules of attraction, jeg skjønte ikke en dritt av filmen: Eneste jeg likte med filmen var hoved dama fordi hun var pen :) Utenom det så var hele filmen bare noe forvirrra fjas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Possession (1981)

Ok, er nesten helt ferdig med denne. Ble litt sent i går, og valgte å heller se filmen ferdig neste dag.

Så, dette er angivelig drama/skrekk. En mer passende merkelapp, vil være 'surrealisme' tror jeg.

Jeg likte denne filmen godt. Dette er film man må tenke litt over. Dette er ingen vanlig hollowood film, så dette merkes.

Artig å se en ung 'Sam Neill' i denne filmen.

Endret av Vux
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Possession (1981)

Ok, er nesten helt ferdig med denne. Ble litt sent i går, og valgte å heller se filmen ferdig neste dag.

Så, dette er angivelig drama/skrekk. En mer passende merkelapp, vil være 'surrealisme' tror jeg.

Jeg likte denne filmen godt. Dette er film man må tenke litt over. Dette er ingen vanlig hollowood film, så dette merkes.

Artig å se en ung 'Sam Neill' i denne filmen.

Ja sam så bra ut når han var ung, til og med i jurassic park i en alder av 47 :)

Anonymous poster hash: 26fe3...7e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Interstellar. Litt treg i begynnelsen, men når "moroa" begynte, så var den ikke til å stoppe! Glad jeg endelig fikk sett den på kino.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gone. Eller, det stod i infoen på TV at den het Gone og at Amanda Seyfried skulle være med. Men hun dukka ikke opp så vidt jeg vet.

Ganske rar film egentlig. Anbefales ikke.



Anonymous poster hash: d348c...72a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Red Sonja (1985) Med Brigitte Nilesen og Arnold Schwarzenegger.

Hm, synes nok at det alltid manglet litt finesse i disse filmmanusene for Conan. Synes nok også at det var litt dårlig regi på en måte. I det minste var musikken laget av Ennio Morricone. :)

Neste film: The Lego Movie.

Endret av Vux
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eclipse

savner gode kvalitesfilmer for tiden..

gleder seg til star wars :danse::danse::danse::danse::danse::danse::danse:



Anonymous poster hash: f3d8f...be7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stepbrothers. Herlighet for en film, enkel humor, men lo så jeg nesten ramlet ut av sofaen av enkelte scener :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...