Gå til innhold

Sist sette film?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syntes "How to Train Your Dragon 2" var mest irriterende. Masse musikk som var pålesset og passet ikke inn i min mening.

MissStiles, du har visst fortalt tidligere her at du så filmen "Into the Storm", likte du den? Jeg likte den godt, men skjønner at dette ikke var en påkosta film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes "How to Train Your Dragon 2" var mest irriterende. Masse musikk som var pålesset og passet ikke inn i min mening.

MissStiles, du har visst fortalt tidligere her at du så filmen "Into the Storm", likte du den? Jeg likte den godt, men skjønner at dette ikke var en påkosta film.

Jeg synes faktisk ikke at den andre filmen var så ille. Likte den første Dragetrener filmen. Og det er jo sjelden at en oppfølger er noe særlig bra.

Into the storm var ikke verdt pengene. Ville ikke anbefalt den til andre. Da finnes det mange andre filmer av den samme typen som er bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt filmkvelder hele julen, så har fått sett litt av hvert de siste kveldene. How to train your dragon 2, boyhood og Blue is the warmest color. Tre fantastiske og magiske filmer på hver sin måte, sistnevnte hadde for meg dog en skuffende slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Taken 3

Veldig bra, overraskende bra faktisk! Var litt skeptisk siden film nr 2 ikke kunne måle seg med den knallbra første filmen, men den nye kom ganske langt oppe på lista :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Left Behind" (den fra i fjor med Nicolas Cage) eller "Hvordan få et fly til å lande uten landingsstripe og nok drivstoff til å komme helt fram og uten bakflappene på vingene som fungerer som bremser".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...