Gå til innhold

Rare ting du syns er flaut


Xaphan

Anbefalte innlegg

Tar denne litt opp igjen jeg :fnise:

Jeg ser det er på tide å pante flasker igjen...Men jeg har ikke bil jeg...
Såå, jeg må ta med meg 2-3 poser med panteflasker på bussen, DET er flaut det :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest The damned

Ja, pante flasker er litt flaut. Spesielt siden jeg/vi alltid er treige med å pante, og en gang hadde vi 4 svarte bossekker. De måtte jeg pante alene. Kanskje ikke så rart, men alle glodde og det hadde vært typisk om det kom en med en liten pose med pant når jeg stod der med lasset mitt :) Heldigvis har en butikk eget panterom.

Synes det er litt flaut å kjøpe agurk. Haha, sikkert fordi jeg tenker koffert og så begynner jeg å tenke at andre også gjør det.

Gå på bussen er litt flaut, for folk glor sånn når man går på.

At samboer ser at jeg sitter på kg og skriver. Skjuler det nesten litt for tenker at han synes det jeg skriver er kjempeteit.

Å være den eneste som spiser noe i en gruppe mennesker.

Når jeg skal rygge bilen på plass. Jeg er ikke så veldig flink til det alltid, og synes det er kjempeflaut når andre er i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skal kjøpe nye batterier til min gode vibrerende venn... Alle skjønner sikkert hva jeg skal bruke de til. 😞

Anonymous poster hash: e5bf0...353

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skal kjøpe nye batterier til min gode vibrerende venn... Alle skjønner sikkert hva jeg skal bruke de til.

Anonymous poster hash: e5bf0...353

Herre Gud, det har jeg aldri tenkt på. Men nå kommer jeg aldri til å kjøpe batterier uten at jeg føler at folk tror at det er til de vibrerende. :bond: Jeg som alltid kjøper massevis av batterier på IKEA, hva tror de i kassen om meg.

Anonymous poster hash: c4b17...21b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caress

Synes svært få ting er flaue. Shit happens.

Husker dog en gang jeg skulle ta heis, og det bare var meg og en til der inne. Han syntes å være mottakelig for litt småprat, så jeg smilte, sa hei, og spurte hvordan det stod til. Han snurpet leppene sammen, ordnet på sleiken, og ved neste stopp kom to gutter som viste seg å være kameratene hans inn. Han måtte selvfølgelig dra dem bort i hjørnet av heisen og hviskende fortelle om den gærne hippiekjerringa som prøvde å sjekke ham opp, hvorpå alle nistirret på meg. Det var kleint.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er flaut å være den første som kommer til ting. Er det fest så føler jeg at folk tror jeg er skikkelig kjedelig og overpunktlig om jeg møter opp rett før 7 på en fest som starter 7 når de aller fleste kommer senere. Verste er om jeg skal møte venner på cafe eller restsurant og er den første som kommer. Flaut å sitte å holde på et bord alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Kjempe teit, men jeg syns fortsatt det er flaut å kjøpe tamponger, til tross for at jeg nå er i midten av tjueåra og selvfølgelig ikke burde synes det er flaut lenger  :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er flaut at enkelte blir flau over helt naturlige ting.



Anonymous poster hash: 29c91...2e4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er flaut hvis noen fiser, blir flau på deres vegne og later som jeg hverken hørte eller luktet den.



Anonymous poster hash: 794a5...a0f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Herre Gud, det har jeg aldri tenkt på. Men nå kommer jeg aldri til å kjøpe batterier uten at jeg føler at folk tror at det er til de vibrerende.  :bond:  Jeg som alltid kjøper massevis av batterier på IKEA, hva tror de i kassen om meg.

Anonymous poster hash: c4b17...21b

 

 

Sånn sett er det greit å være mann. Vi bruker bare batterier på ordentlige ting. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er flaut å pynte meg. Ikke til bursdager, store middager , bryllup osv, men syns det er flaut å ha på f.eks leppestift eller store øreringer på jobb. Jobber sammen med bare gutter ( på et kontor) og syns vel det er litt flaut siden jeg er eneste jenta og føler at jeg gjør meg til på en rar måte. På ungdomskolen brydde jeg meg aldri, men etter tiende ble jeg veldig flau for sånt.



Anonymous poster hash: ce2bc...a59
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt alt er flaut. Dør av flauhet.



Anonymous poster hash: 058c7...ab5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er flaut å kjøpe tamponger. Utrolig teit, men det er så flaut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spise banan :P

Anonymous poster hash: a87cb...963

Anonymous poster hash: a87cb...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det er flaut å stå og vente på noen, for eksempel utenfor kafé eller kino. Jeg er kronisk tidspessimist, så jeg kommer alltid først, og så står jeg der og blomstrer da. Jeg tror at alle som går forbi tenker at jeg ikke har noe bedre å gjøre enn å henge i gata alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er flaut å gå inn på klesbutikker hvis det kun er meg og den ansatte i butikken🙊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det er fler som synes det er flaut å kjøpe dopapir. Jeg kan ofte dra fra butikk til butikk og håper alltid å finne en eldre mann som står bak kassa siden det er det minst flaue! Det er helt uaktuellt å kjøpe av en jente på min egen alder (gutt 20), da holder jeg meg heller.

 

 



Anonymous poster hash: 50295...5a7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...