Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke helt oversharing men en på vennelista har nettopp hatt bursdag og hun fikk en chanel veske av mannen. Da var det en som kommenterte: mannen din og deg er faen meg dum som bruker så mye penger på en lærbit! Dere havner på topplisten over lettlurte mennesker som så mye penger. Jævla PENGESLAVER!

Jeg måtte jo selvsagt sjekke profilen hans og fyren er ofte og handler tobakk og alkohol over grensa. Han eier også en bil som er en typisk rånerbil.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

Ja, men tenk hvor mye tobakk og alkohol man kunne fått for verdien av den veska!

;-)

Anonymous poster hash: 3fe33...859

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den der funksjonen som viser hvor du befinner deg, hvordan fungerer den egentlig? Er det noe som skjer automatisk fordi man har slått funksjonen på, eller må man fysisk logge seg inn der man ønsker å vise alle sine Facebook-venner at man er?

Jeg har aldri skjønt behovet for den funksjonen, og har derfor aldri giddet å hverken slå den på eller sette meg inn i hvordan den fungerer, men jeg vet i hvert fall at jeg er drita lei av følgende:

Navn Navnesen - på Sykehuset ettellerannetsted

Ingenting mer. Også hagler det selvsagt inn med kommentarer, for det meste hjerter. Noen er tydeligvis innvidde i hvorfor vedkommende er på sykehuset, og skriver Lykke til!" :hjerte: Andre lurer på Hva skjer? Håper alt er bra med deg??? :hjerte::hjerte:

Heeeeelt stilt fra pasienten.

Hva for slags lek er det de driver med? Skal de sette seg i godstolen og kose seg med alle kommentarene til kaffen når de kommer hjem, før de omsider finner ut at de skal svare? Da kommer det jo også gjerne noe sånt som "Alt vel, skulle bare besøke en venninne på barsel!" eller "Ingen fare, lillemann har bare vært inne og fjernet gipsen!" :hjerte:

Jeg har ikke tall på hvor mange sånne jeg har fått opp på veggen! :sur:



Anonymous poster hash: 9535f...a69
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Enig med AB over! Men sykehusstatuser der man skriver om hva det dreier seg om kan være like ille.

Forleden dag var det en bekjent som var på XX sykehus med "tapre lillemann". Maaaasse lykkeønskninger og hjerter, spørsmål om hva som hadde skjedd osv, selvsagt.

Moren la da ut for alle å lese at lillemann skulle operere testiklene som i hans tilfelle satt fast i lysken.

Greit nok at det er en rutineoperasjon, og at det er en del gutter som har det slik, men er det egentlig greit å dele dette om barnet sitt for all tid? For meg blir det like privat som å ta bilde av barnas bæsjebleier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med AB over! Men sykehusstatuser der man skriver om hva det dreier seg om kan være like ille.

Forleden dag var det en bekjent som var på XX sykehus med "tapre lillemann". Maaaasse lykkeønskninger og hjerter, spørsmål om hva som hadde skjedd osv, selvsagt.

Moren la da ut for alle å lese at lillemann skulle operere testiklene som i hans tilfelle satt fast i lysken.

Greit nok at det er en rutineoperasjon, og at det er en del gutter som har det slik, men er det egentlig greit å dele dette om barnet sitt for all tid? For meg blir det like privat som å ta bilde av barnas bæsjebleier.

Å, herre....

Anonymous poster hash: 9535f...a69

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei venninne som hopper fra fyr til fyr. Hun er sååååå forelsket i alle, kaller de "gubben" etter ei uke og tagger han i alt hun gjør. Det tar sjeldent mer enn et par uker fra det er slutt med en før hun er "in a relationship" med noen andre.

På fredag ble det slutt med den nyeste typen. Da er det tårer og skjellsord. Folk følger opp med hjerter og "du fortjener bedre". I dag oppdaterte hun "in a relationship", men uten noen fyr. Folk lurte da på hvem dette er, og hun svarer:

"Min BMW 325i. Eneste mannen for meg, og eneste mannen jeg kan stole på i tykt og tynt."

Ingen likte den kommentaren... Lurer på hvorfor ;)

Anonymous poster hash: dd1b4...81b

hehe, jeg har akkurat "samme" venninna på min facebook! Hun jeg har endrer også gjerne navnet sitt til "eirik/christoffer/Espen/Tore/Jan-sin" (forresten hva ER greia med det??) Og det er jo en tidsbegrensing på facebook som ikke lar deg endre navnet ditt mange ganger i uka så ja, det har hendt at hun har slått opp med kjæresten og fortsatt hett Kari Nordmann Ola-sin!

Da hun fødte for et par år siden så hadde hun med en ny fyr (rettelse:sjelevenn) dit og hun tok bilder og la ut dette med denne fyren, vår lille familie <3 Hun hadde vel 3+ "seriøse" forhold i sv-skapet (hallo, han ene kjøpte barnesete tilogmed det var dødsseriøst!) Og alle disse ble delt om på facebook sammen med*elsker deg Ola Nordmann* *Elsker deg Ola Nordmann 2* osv. Hun lever jo livet sitt, men jeg ville ikke akkurat delt så fort..

En annen bekjent har lagt ut status med at babyen har ramlet ned fra stellebordet..(!) Med legger hun også en videosnutt hvor ungen drar seg bortover gulvet med gips på den ene armen. H*n hadde allerede lært å krype og mor var stolt av barnet som kom seg fremover tross gipsen.

Anonymous poster hash: a272e...297

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oooooh my gad!! :daane:

En jeg har på facebook ble tagget i noen bilder fordi hunden hans hadde vært i bursdagselskap til en annen hund... Menneskene har ikke noe særlig til relasjon annet enn at hundene deres liker å leke sammen i hundeparken og at de går en tur i ny og ne.

På bildene ser vi at disse to hundene sitter oppå hver sin kjøkkenstol ovenfor hverandre med et bord i mellom. Meny for kvelden er ØL og PIZZA :daane: På flaska står det "Dog Beer" og selvom pizzaene ser ut til å være helt vanlige, italienske pizzaer så er sikkert de også ment til hunder.

Det er masse ballonger som henger over og ved siden av dem, og sånne lange "party-rull-remser" hengende fra lampa. Begge hundene har jo selvfølgelig fått på seg en tilpasset krone for anledningen også....Det står faktisk 2 vinglass på bordet også, sååååh.... hundene skal vel drikke ølet fra disse glassene da.... LITT overdrevent!? :vetikke:

:daane:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Ja, det finnes egen hundeøl og hundepizza. Vår fikk også det til bursdagen sin. Men pizzaen på gulvet og ølen i skål. Og uten gjester, ballonger og krone. Det må da bare oppfattes stressende for hunden!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg har på fb fra tidligere arbeidsforhold har ikke alt helt på plass i topplokket.

Hobbyen hennes går i å legge ut diverse statuser om at hun drikker og skal ta selvmord, men spør du dama så går det bra med henne og er ikke så nøye. Hun juger konstant om at hun er innlagt på sykehus (hun bodde 3 blokker bort fra en på jobben, og da hun skrev en status om at hun hadde blitt lagt inn på et sykehus i Oslo, kunne man se henne i vinduet, sittende i sofaen med pc på fanget.)

Samme dame har også løyet om at hun har kreft bare for oppmerksomhetens skyld..

Et utvalg av hennes statuser :

"ENDELIG !!!! Fått noen svar på hvorfor så mye anfall, og oppkast. Så nå er det tett oppfølging i alle instanser i helsevesenet. Nå skal helgen nytes, og forhåpentligvis uten nye anfall. Lov å håpe i alle fall. Håper jeg unngår ny operasjon, men det får jeg vite om 8-10 dager."

"Endelig friskmeldt fra 1 februar Skal bli godt dette, å komme tilbake i arbeid igjen.

Pillene funker som de skal og EKG var heldigvis bedre så dette lover bra"

"Nå er det slakking off og ta piller snart, så senga."

"Dagen i dag har vært veldig hyggelig, og i stor kontrast til siste 1,5 mnd.

Stod opp tidlig, dusja tok på annet en joggebukse og t-shirt. Buss til byen, trikk til løkka, en snartur innom legekontoret, tappet blod."

And the list goes on and on...

Anonymous poster hash: 5889d...9f2

Høres ut som Münchausen syndrom...?

Anonymous poster hash: 5ce87...5a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som Münchausen syndrom...?

Anonymous poster hash: 5ce87...5a8

Lystløgner? Jeg er i slekt med Münchausen.

Anonymous poster hash: 62716...264

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Lystløgner? Jeg er i slekt med Münchausen.

Anonymous poster hash: 62716...264

Lystløgner/mytoman....Kan umulig ha det bra med seg selv...spesielt ikke når man lyver om at man har/eller har hatt kreft!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg elsker deg ***** ***** ******* Du er gutten min og ingen andre, så dere som prøver dere, bare gi faen, og gi faen i .ivet mitt og sle g dritt. får nå er jeg lei dere haters..la meg være og prøve og være lykkelig,med den jeg er sammen med og prøve og få til noe som jeg ikke har klart før.nå er det og bli nykter og prøve 100% med han som vil meg det aller beste og ser det gode i meg når jeg var nykter og alle di fine sidene mine.slutt og send meld alle kåte grise gutter,jeg er forandret og forelsket så ikke kom her og prøv og lek players."



Anonymous poster hash: 8f830...abd
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

"Jeg elsker deg ***** ***** ******* Du er gutten min og ingen andre, så dere som prøver dere, bare gi faen, og gi faen i .ivet mitt og sle g dritt. får nå er jeg lei dere haters..la meg være og prøve og være lykkelig,med den jeg er sammen med og prøve og få til noe som jeg ikke har klart før.nå er det og bli nykter og prøve 100% med han som vil meg det aller beste og ser det gode i meg når jeg var nykter og alle di fine sidene mine.slutt og send meld alle kåte grise gutter,jeg er forandret og forelsket så ikke kom her og prøv og lek players."

Anonymous poster hash: 8f830...abd

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Mens hun legger ut 100vis av bilder der hun viser fingern til politibiler, bh bilder osv.... :rolleyes:

Anonymous poster hash: 8f830...abd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens hun legger ut 100vis av bilder der hun viser fingern til politibiler, bh bilder osv.... :rolleyes:

Anonymous poster hash: 8f830...abd

Og rukket å ha 5 kjærester i år.

Anonymous poster hash: 8f830...abd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg elsker deg ***** ***** ******* Du er gutten min og ingen andre, så dere som prøver dere, bare gi faen, og gi faen i .ivet mitt og sle g dritt. får nå er jeg lei dere haters..la meg være og prøve og være lykkelig,med den jeg er sammen med og prøve og få til noe som jeg ikke har klart før.nå er det og bli nykter og prøve 100% med han som vil meg det aller beste og ser det gode i meg når jeg var nykter og alle di fine sidene mine.slutt og send meld alle kåte grise gutter,jeg er forandret og forelsket så ikke kom her og prøv og lek players."

Anonymous poster hash: 8f830...abd

Hvem er det hun skal overbevise? ....Seg selv? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dopsmoren: love my ny bag from LV hashtagget LV, LoVe, louis vuitton osv osv pluss bilde av vesken.

L på logoen står bak frem, altså feil vei. Tror ikke hun har oppdaga det :)

Anonymous poster hash: 6e253...16c

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dopsmoren: love my ny bag from LV hashtagget LV, LoVe, louis vuitton osv osv pluss bilde av vesken.

L på logoen står bak frem, altså feil vei. Tror ikke hun har oppdaga det :)

Anonymous poster hash: 6e253...16c

Jeg blir flau på vegne av alle filippinere der ute på vegne av denne dama :P

Anonymous poster hash: ec479...5e2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...