Gå til innhold

Sutretråd for studenter!


Gjest Anuket

Anbefalte innlegg

Å herregud, skjerp deg. Hva vet du hva som er sannsynlig eller ikke? Du har ikke lest oppgaven min. Jeg vet veldig godt at det er mulig at jeg kan stryke, men etter å ha hørt begrunnelsen fra veileder, er jeg sikker på at det skal mye til. Du har ikke grunnlag til å vurdere språket mitt i oppgaven, utifra hva jeg skriver her. For det første er bokmål sidemålet mitt, for det andre skriver jeg på et fremmedspråk i oppgaven min. For det tredje er jo du ikke så mye bedre selv. Du kan jo f.eks. begynne med å bruke "og" riktig.

Jeg er enig i det du skriver. En kan ikke bedømme hvordan noen har skrevet en stor oppgave ut fra en forums-post. Dessuten var innlegget nokså urelevant for tråden.

Men jeg ser ikke hvor de har brukt og/å-regelen feil.

Anonymous poster hash: cf6e8...567

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er enig i det du skriver. En kan ikke bedømme hvordan noen har skrevet en stor oppgave ut fra en forums-post. Dessuten var innlegget nokså urelevant for tråden.

Men jeg ser ikke hvor de har brukt og/å-regelen feil.

Anonymous poster hash: cf6e8...567

Ingen og/å feil. Bare det at "og" er konjunksjon og skal binde sammen setninger ;)

Jeg regner med at det var slurv, på samme som jeg ikke gidder å korrekturlese innleggene mine på KG.... Ble derfor litt teit å kommentere dårlig språk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen og/å feil. Bare det at "og" er konjunksjon og skal binde sammen setninger ;)

Jeg regner med at det var slurv, på samme som jeg ikke gidder å korrekturlese innleggene mine på KG.... Ble derfor litt teit å kommentere dårlig språk.

Helt riktig. Da minnet du meg på det og. :laugh: Dumt med disse som kommer inn i tråden bare for å påpeke andres feil, spesielt da de sjelden ser ut til å se noen ved seg selv. Lykke til med ny vurdering!

Anonymous poster hash: cf6e8...567

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sensuren til en av eksamenene er forsinket pga sykdom så må vente til over jul ... :/ ÅÅHHH hater å vente. Var veldig spent på denne! Men men..



Anonymous poster hash: 45686...93d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk inn og sjekket på UiOs nettsider nå. Har vært ganske uinteressert i alt hittil, selv om jeg har meldt meg opp i fag.

Vel, seminargruppene krasjer og jeg har eksamen på bursdagen min. Hurra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk inn og sjekket på UiOs nettsider nå. Har vært ganske uinteressert i alt hittil, selv om jeg har meldt meg opp i fag.

Vel, seminargruppene krasjer og jeg har eksamen på bursdagen min. Hurra.

Det skal jeg også ha! High five for dårlige eksamensdatoer.

Anonymous poster hash: e2fc7...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg også ha! High five for dårlige eksamensdatoer.

Anonymous poster hash: e2fc7...f48

Jeg er glad jeg har bursdag i sommerferien! Selv om jeg syntest det var kjipt før da det ofte ble glemt å synge bursdagssang til meg i klassen, fordi det var tidlig å gjøre det før sommerferien, også ble det alltid glemt når vi begynte igjen i august. I tillegg til at mange ofte ikke kunne komme i bursdagen min grunnet at de var på ferie. Men nå setter jeg veldig pris på det!

Må være kjipt å ha bursdag i eksamenstiden. :/ Ikke at jeg gjør så stort ut av dagen uansett, men det er iallfall greitt å ikke ha eksamen.

Endret av lillsunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig. Da minnet du meg på det og. :laugh: Dumt med disse som kommer inn i tråden bare for å påpeke andres feil, spesielt da de sjelden ser ut til å se noen ved seg selv. Lykke til med ny vurdering!

Anonymous poster hash: cf6e8...567

AB vet du, de skriver jo nesten aldri noe hyggelig. Tusen takk for det, og god jul :)

Endret av lillsunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

..utdype?

Man vil jo gjerne gjøre noe koselig på bursdagen sin istedetfor å lese og stresse til en eksamen. Er du kanskje ikke enig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei ikke egentlig. Bursdagen min er en helt vanlig dag. Dessuten gjør man jo noe koselig på kvelden og eksamen er jo på morran. Ser ikke problemet

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket med uhell karakteren på min første skoleeksamen. Trodde ikke den skulle være ferdig rettet før etter jul :( Ble litt deppa av å lese her siden alle sier at C er middelmådig (fikk C).... Er jo i utgangspunktet fornøyd, men har jo ingen egne erfaringer å sammenligne det med. Uff, at jeg absolutt skulle inn på studweb dagen før julaften :sjokkbla:



Anonymous poster hash: a3d51...bb9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...