Gå til innhold

Sist sette film?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Klarte endelig å komme meg over den fjollete tittelen, og så Dawn of the Planet of the Apes i går. Helt kurant film, men kanskje litt melodramatisk, litt forutsigbar og muligens litt meningsløs (typisk "mellomfilm", ingen drastiske endringer på status quo fra start til slutt). Verdt å se om du likte den forrige, men neppe noen klassiker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Likte den bedre enn den første, men mange sier den motsatte. Jeg synes iallfall den var veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boyhood.

Wow, for en film! Anbefaler den på det varmeste. Man følger en gutt gjennom oppveksten hans, og det spesielle med denne filmen er at man følger de samme skuespillerne. Dermed brukte de 12 år på å spille inn filmen. Dette gir filmen en helt unik stemning, man føler virkelig at man kommer veldig nært på og blir godt kjent med alle karakterene, spesielt hovedrollen. Var nesten litt trist da filmen var slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Runforit

Need for Speed.

Ser man vekk fra dårlig dialog, elendige skuespillere, tragisk dårlig plott og kun fokusere på de nydelig bilene. Så var det en bra film :P

.

Klarte 3 min så slo jeg av :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beatles. Underholdende, bra musikk gjort av Magne Furuholmen og Hvitmalt gjerde og jeg ble litt sjarmert av guttene. Helt ok det de har gjort ut av boka selv om det var en liten sidestory i filmen som jeg ikke forstod hvorfor de hadde tatt med (som ikke er i boken og som ikke omhandler Kim).

Men når man først begir seg ut på et slikt prosjekt så burde de gjort en tv-serie isteden for å virkelig formidle hele historien med de personene og stemningen som boka forteller oss.

Anonymous poster hash: f7860...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liar Liar. Nok en film som beviser hvorfor jeg ikke takler Jim Carrey. Eneste grunnen til at den ikke får bunnkarakter er at det ikke er den dårligste Jim Carrey-filmen jeg har sett. 3/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teenage Mutant Ninja Turtls.

Memories, aaah, jeg så masse på de da jeg var liten. Syns filmen var ganske kult laget, de var de samme gamle, litt lite av de gamle faktene, men cowabunga var nå med. Alt i alt en hyggelig kinotur med et par av kidsa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Calavi

Boyhood.

Wow, for en film! Anbefaler den på det varmeste. Man følger en gutt gjennom oppveksten hans, og det spesielle med denne filmen er at man følger de samme skuespillerne. Dermed brukte de 12 år på å spille inn filmen. Dette gir filmen en helt unik stemning, man føler virkelig at man kommer veldig nært på og blir godt kjent med alle karakterene, spesielt hovedrollen. Var nesten litt trist da filmen var slutt.

Den her har jeg ikke hørt om, men den skal absolutt sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The King's Speech. Helt midt på treet. Langvarige saker, og i grunnen lite innhold. Pluss for godt skuespill, da. 5/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

The messengers, helt gjennomsnittlig grøsser "mild". God oppbygging, noen jumpscares, liten tvist på slutten. Grei nok for de som liker sjangeren, ellers kan den kanskje oppleves som waste of time.

The hunger games, Cathing fire, hadde en del forhåpninger til denne, men ble dessverre bittelitt skuffet. Synes den første var veldig bra og likte særlig godt arena-scenene. Jeg synes det var litt mye historie og snikksnakk og liten action i denne. Lite tid i arenaen og særdeles få scener om deltakernes kamper og intriger. Venter på nummer tre.

Uptown girls, søt film. Synes egentlig den var litt rotete og følte ikke at den fikk fram noen følelser, men angrer ikke på å ha sett den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...