Gå til innhold

Sist sette film?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er den verdt å se? Har hørt så mye forskjellig!

Jeg synes den var ganske spennende og annerledes, vil vel si at den ligger midt på treet for meg, men den får et stort pluss for å være så pass annerledes enn hva jeg vanligvis ser i alle fall :jepp:

Jeg må dog innrømme at jeg ikke heeelt forstod alt av plottet, det var MYE handling og mange å holde styr på! Skulle ønske de hadde brukt noen litt mindre kjente skuespillere i enkelte av hovedrollene .. Jeg liker godt Tom Hanks, men det ble litt mye å se ham i så mange forskjellige roller, om du forstår hva jeg mener? :)

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært Die Hard extravaganza, så jeg har sett Die Hard 4.0.

Den var faktisk ganske bra, med en troverdig skurk. Timothy Oliphant er TEMMELIG intens når han tar på seg psykoblikket. Man tror faktisk på det når de store, slemme hightech håndtlangerne hans skjelver i buksene når han setter blikket i dem og spør om de er HELT sikker på at de har ting under kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Det har vært Die Hard extravaganza, så jeg har sett Die Hard 4.0.

Den var faktisk ganske bra, med en troverdig skurk. Timothy Oliphant er TEMMELIG intens når han tar på seg psykoblikket. Man tror faktisk på det når de store, slemme hightech håndtlangerne hans skjelver i buksene når han setter blikket i dem og spør om de er HELT sikker på at de har ting under kontroll.

Ja nr.4 i serien syntes jeg er kraftig undervurdert!

Ellers så jeg Hot shots igår...utrolig teit, men så teit at man må le :)

Artig film...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badebuksa

Mitt store fete greske bryllup. Eller noe...

Jo, den var ok, litt morsom. Sånn typisk feelgood-komedie uten dramatiske hendelse. En fin film en søndagskveld når du bare ønsker å slappe av og se på ET ELLER ANNET som ikke rører deg for mye.

Langtifra den verste filmen jeg har sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Enig...helt grei bare....se heller The Grey men Liam Neeson....veldig god!

Den synes jeg er grei, litt deprimerende slutt, men den er spennende nok. Han er en god skuespiller, men han spiller ofte "seg selv". Liker ham som Hannibal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Den synes jeg er grei, litt deprimerende slutt, men den er spennende nok. Han er en god skuespiller, men han spiller ofte "seg selv". Liker ham som Hannibal.

Ja A team OG taken syntes jeg er fantastiske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noah, var en film jeg ble veldig ivrig på å se når traileren kom. Men nå som jeg har sett den så vet jeg ikke helt. Har ingen anelse hva som egentlig skjedde ut ifra Bibelen, men meehhh. Nok en alright film men ikke noe mer. Slutten var teit.

Kommer ikke til å kjøpe den på bluray.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig...helt grei bare....se heller The Grey men Liam Neeson....veldig god!

The Grey er absolutt en kurant liten overlevelsesthriller. Har vært fan av Carnahan siden jeg så Narc for drøye ti år sia, men ingen av filmene han har mekka siden har imponert meg. Anser meg sjøl som en realist, men tillater meg like fullt å håpe på et mesterverk fra den kanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noah, var en film jeg ble veldig ivrig på å se når traileren kom. Men nå som jeg har sett den så vet jeg ikke helt. Har ingen anelse hva som egentlig skjedde ut ifra Bibelen, men meehhh. Nok en alright film men ikke noe mer. Slutten var teit.

Kommer ikke til å kjøpe den på bluray.

Jeg har sett halvveis og kjenner bibelhistorien, men likevel frister det ikke å fortsette særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Maleficent, koselig film :)

Jeg har sett halvveis og kjenner bibelhistorien, men likevel frister det ikke å fortsette særlig.

Du går ikke glipp av noe.

Endret av -Leon-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...