Gå til innhold

Hva slags grupper på facebook er de verste du vet om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det jeg lurer på med Mat fra bunnen er hvorfor de godtar oppskrifter der bare et av elementene er hjemmelaget, når de er så strenge ellers :P For eksempel hjemmelaget burger med kjøpt brød og aioli.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja her er det masse god underholdning. Du kan ta din debut med å spørre om hvordan man koker vann :fnise:

Og for all del - ikke si at du drikker melk fra kartong. Du må si at du har melket den selv og at kjøttet du spiser kommer fra jakta. osv.

Nå minte du meg på noe  :fnise: 

var medlem i en babymat fra bunn gruppe. Der var det ei som nevnte at hun ga mme til babyen sin. dette ble en stor debatt for mme var ikke lagd fra bunn av, så det var ikke lov å nevne det :P 

Anonymous poster hash: 4a0b6...39a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får nesten lyst til å melde meg inn i "mat fra bunnen" og poste bilde av toromiddagen min :P Har jo tross alt krydret med pepper, dandert den på et fat og puttet en persillekvast på toppen  :fnise:  :twisted:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får nesten lyst til å melde meg inn i "mat fra bunnen" og poste bilde av toromiddagen min :P Har jo tross alt krydret med pepper, dandert den på et fat og puttet en persillekvast på toppen :fnise::twisted:

Haha! Det var ei som la ut en oppskrift også stod det en del Toro rett i koppen bak tallerken, hun fikk høre det! Ble beskyldt for skjult reklame og greier :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Det var ei som la ut en oppskrift også stod det en del Toro rett i koppen bak tallerken, hun fikk høre det! Ble beskyldt for skjult reklame og greier :P

Hjelpes! :P Er det rart det er krig i verden? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Det var ei som la ut en oppskrift også stod det en del Toro rett i koppen bak tallerken, hun fikk høre det! Ble beskyldt for skjult reklame og greier :P

 

:skratte: 

Så fantastisk godt det må føles å være så perfekt! :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kattegruppene er et eldorado for håsåre katteeiere med dårlig logisk sans. Hvis noen minner om viktigheten av å kastrere, får de beskjed om å passe sine egne saker da folk bestemmer selv over kattene sine, og dessuten kan de garantere at kattungene deres får gode hjem og ikke blir en del av dumpestatistikken. I tillegg kommer de sinte beskyldningene om at huskatter er like mye verdt som rasekatter og ikke skal utryddes. Begrensning i huskattavl er ikke et alternativ, og i såfall vil ikke de være en av dem som vil være med på å begrense antallet katter ved å kastrere egen katt, siden de jo garantert finner gode hjem til alle kattungene sine. Dessuten må de alltid understreke at faktisk ikke alle rasekatter får et godt hjem, som om det rettferdigjør at flere ti- og hundretusen huskatter lider.

 

Jeg har til og med sett at ei dame ble fornærmet og gikk i fistel fordi noen hadde skrevet et innlegg om hvor glad katten deres var i den nye drikkefontena, for da måtte det jo bety at vedkommende indirekte beskylde alle katteeiere med kun vanlig vannskål for å være dårlige katteeiere.

 

Disse gruppene har også dette morsomme fenomenet med at folk aldri kan forlate i stillhet, de må alltid ta dramatisk adjø med et siste harmdirrende innlegg om hvor fæle folk i gruppa er og at nå orker de ikke mer. :fnise::rolleyes:



Anonymous poster hash: 342e5...8b6
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

...Disse gruppene har også dette morsomme fenomenet med at folk aldri kan forlate i stillhet, de må alltid ta dramatisk adjø med et siste harmdirrende innlegg om hvor fæle folk i gruppa er og at nå orker de ikke mer. :fnise::rolleyes:...

..

Anonymous poster hash: 342e5...8b6

 

 

"Harmdirrende innlegg" hihihihi :fnise:  :fnise:  Folk altså :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, "Mat fra bunnen"-gruppen tar jo helt av. Nå har Tanja fått brev i posten fra "følgere" som digger henne. :ler:

Og hun svarer med:

" 🌞🌞Hvem er Norges beste ADMIN -gjeng?

Jo - det er mine adminer det 😊. Idag fikk jeg vakkert kort og gave (hemmeligholdt) av disse vakre mennesker jeg aldri har møtt💖
Snillere og rausere mennesker skal man lete lenge etter 🌞🌞🌞. RØRT til tårer "


Vet ikke om jeg le eller gråte....



Anonymous poster hash: 7c65d...f9e
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Jeg leste om "Mat fra bunnen" her inne, og måtte bare melde meg inn for en tid tilbake. Herregud, for en side! For å si det slik: jeg har meldt meg ut igjen nå. Kombinasjonen av nazi-regler og utrolig kunnskapsløse medlemmer ble rett og slett for mye for meg. Jeg ville ikke blitt forundret om noen hadde spurt etter oppskrift på å koke vann der inne! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mat fra bunnen er min guilty pleasure. Meldte meg inn i håp om å få avansert matlagingen min enda litt ekstra, men der inne er det jo mennesker som tror søtpoteten må kastes fordi det er et lite hull i den. Husker også da halvparten av medlemene nevnte Gastromat som sitt favorittkrydder. Mat fra bunnen sier du....?



Anonymous poster hash: 0e669...683
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verste jeg ser i fotogrupper er HDR-bilder. BLOD-HDR. Overredigerte bilder.

 

Æsj.

 

Enig. Finnes ikke verre enn landskapsbilder med den effekten. 

Hva skjedde med at naturen skal være... naturlig? :vetikke: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurer på med Mat fra bunnen er hvorfor de godtar oppskrifter der bare et av elementene er hjemmelaget, når de er så strenge ellers :P For eksempel hjemmelaget burger med kjøpt brød og aioli.

Eller hvorfor de godtar at Tanja *o store guru* endrer på et pittelite element i en lang oppskrift og så er det "hennes" oppskrift etter det. F.eks en gryterett med ørten ingredienser der hun har tatt 2 ts tomatpure i stedet for 1 slik den opprinnelige oppskriften sa, så da er det hennes oppskrift og hun krediteres i lange baner. Stakkaren som eide oppskriften i utgangaspunktet får ingen kred, og hun retter ikke på det heller. 

 

For ikke å snakke om alle som lager mat i timesvis for så å overøse det hele med Aromatkrydder, eller de som stolt skryter av at de har klart å lage pølse og makaronigrateng, noe min niese på 5 gjør uten vansker på egenhånd

Anonymous poster hash: 4fc88...bf5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er meget fascinert over den posisjonen denne Tanja har i den gruppa :P 
Hvordan fikk hun en sånn guru-status egentlig? :klo: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste jeg ser i fotogrupper er HDR-bilder. BLOD-HDR. Overredigerte bilder.

 

Æsj.

Huff, ja. Og så får de sånt skryt av de unaturlige bildene sine. En kom til og med i avisen her fordi så mange hadde sett og likt bildene. Jeg er oppvokst og godt kjent i området her, men disse bildene var så redigerte at jeg ikke klarte å se hvor de var tatt engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lavkarbogruppa har nå fått en trend å legge ut bilder av hvor mye dem har gått ned.. på bildene har de ofte på seg tjukke jakker og sitter bak bord ol. vanskelig å se noe som helst av vektnedgang :P



Anonymous poster hash: 4a0b6...39a
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...