Gå til innhold

Paradise Hotel 2015 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Isabell oppfører seg som en borskjemt drittunge.. Blir sur uansett hvem som blir stemt ut.. Få hu på hue og rævva ut. Eller få a til å holde kjeft :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke hva Isabell gjør der. Hva tror hun at hun har meldt seg på? Bare et partyhotell der alle er venner, bare drikker og har det gøy? Det er et spill. Nei, folk er ikke falske bare fordi du ikke liker dem. Og jo, folk fortjener å være der inne selv om du misliker dem. Herregud?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK..

Isabel, Sara og Mads. .. og Audun .. ?

Elin, CF, Emilie, Harald og Pierre ..

Mathias..

Mads er litt "følelsmessig" mot Mathias nå. Jeg er litt usikker på hvor Isabel og Sara står på den der. Hvor mye de klandrer Mathias og hvor mye de skuler til Elin. Og så lurer jeg litt på hvor Audun står.

Jeg forstår ikke helt hvorfor Mathias stilet seg bak Emilie ..? Pierre så ikke helt blid ut og jeg forstår ikke helt hvorfor han riskerer å tirre på seg den siden av salen. Hadde han stilt seg bak Martine og deretter sendt Martine ut så hadde det gitt mer mening.

Om Martine kommer inn igjen neste uke så blir det definitivt en annen ballanse enn om det kommer en annen jente.



Anonymous poster hash: 8b33a...9db
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK..

Isabel, Sara og Mads. .. og Audun .. ?

Elin, CF, Emilie, Harald og Pierre ..

Mathias..

Mads er litt "følelsmessig" mot Mathias nå. Jeg er litt usikker på hvor Isabel og Sara står på den der. Hvor mye de klandrer Mathias og hvor mye de skuler til Elin. Og så lurer jeg litt på hvor Audun står.

Jeg forstår ikke helt hvorfor Mathias stilet seg bak Emilie ..? Pierre så ikke helt blid ut og jeg forstår ikke helt hvorfor han riskerer å tirre på seg den siden av salen. Hadde han stilt seg bak Martine og deretter sendt Martine ut så hadde det gitt mer mening.

Om Martine kommer inn igjen neste uke så blir det definitivt en annen ballanse enn om det kommer en annen jente.

Anonymous poster hash: 8b33a...9db

Løsningen på gåten var jo hemmelig så han måtte sørge for at hvis jenta faktisk valgte han så kunne han stole på at den utstemte gutten sendte ut "riktig" jente.

Anonymous poster hash: 976aa...4f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså den utstemte gutten fikk sende ut en jente. Så om Emilie hadde valgt Marhias hadde Pierre fått velge hvilken jente som skulle ofres.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen somhar greie på kryptografi og slikt? Jeg synes det virker utrolig at man både kan si "en som forener en gutt og en jente", og "den ensomme gutten ofrer en jente" med samme bokstaver, skjer dette ofte, at man med samme bokstaver kan få to forskjellige setninger?



Anonymous poster hash: fe58d...ed7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen somhar greie på kryptografi og slikt? Jeg synes det virker utrolig at man både kan si "en som forener en gutt og en jente", og "den ensomme gutten ofrer en jente" med samme bokstaver, skjer dette ofte, at man med samme bokstaver kan få to forskjellige setninger?

Anonymous poster hash: fe58d...ed7

skulle være "en som forener en gutt med en jente"

Anonymous poster hash: fe58d...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elin er ei slu hurpe, grrr!! Bare vent å se.

Slutter å se på om hun ikke går ut snart...

Anonymous poster hash: 4539d...62e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elin er ei slu hurpe, grrr!! Bare vent å se.

Slutter å se på om hun ikke går ut snart...

Anonymous poster hash: 4539d...62e

Enig!! Virker som alle bare har bestemt seg for å like henne fordi hun hadde det litt tøft første uka..

Anonymous poster hash: e82df...dd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elin er ei slu hurpe, grrr!! Bare vent å se.

Slutter å se på om hun ikke går ut snart...

Anonymous poster hash: 4539d...62e

Hun er slu fordi?
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er slu fordi?

Mark my words sier jeg bare :)

Anonymous poster hash: 4539d...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mark my words sier jeg bare :)

Anonymous poster hash: 4539d...62e

Fortell da? Hva er så galt med Elin?

Anonymous poster hash: aba2a...26c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell da? Hva er så galt med Elin?

Anonymous poster hash: aba2a...26c

Tar en wild guess på at det hun/han mener er at det har gått rykter om at CF og Elin blir kjærester på hotellet, CF ryker ut i uke 7, kommer inn igjen i uke 9 (og at Elin i mellomtiden er utro)

Men om det ikke er det er jeg like nyskjerrig!

Anonymous poster hash: 5a19c...edb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar en wild guess på at det hun/han mener er at det har gått rykter om at CF og Elin blir kjærester på hotellet, CF ryker ut i uke 7, kommer inn igjen i uke 9 (og at Elin i mellomtiden er utro)

Men om det ikke er det er jeg like nyskjerrig!

Anonymous poster hash: 5a19c...edb

At de blir kjærester er vel bekreftet alt?

Anonymous poster hash: 341e3...4b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de blir kjærester er vel bekreftet alt?

Anonymous poster hash: 341e3...4b3

hehe dårlig formulering fra min side :) mente at det går rykter om at hun var utro på hotellet i de to ukene CF var ute. :)

Anonymous poster hash: 5a19c...edb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell da? Hva er så galt med Elin?Anonymous poster hash: aba2a...26c

Noen ganger er magefølelsen alt man trenger...

Anonymous poster hash: 4e43e...661

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hehe dårlig formulering fra min side :) mente at det går rykter om at hun var utro på hotellet i de to ukene CF var ute. :)

Anonymous poster hash: 5a19c...edb

Utro? - Fordi de ligger sammen nå, betyr vel ikke at de er sammen (der inne) ?

Er paradise hotel, er vel ikke stort mer å forvente? =P

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en følelse på at Audun vinner... Nicklas vant året etter. De andre deltagerne oppførte seg likt som de gjør mot Audun nå. Han har de rundt lillefingeren.

Turte ikke å poste dette i den andre tråden da de andre vil ta alt for spoilers :fnise:

Anonymous poster hash: 1df1f...adf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble postet på Paradise Insider at Fredrik kommer inn igjen. Jeg forstår ikke hvorfor de postet det, da blir det jo ikke noe spennende? Men jeg er kjempeglad da, han er så søt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble postet på Paradise Insider at Fredrik kommer inn igjen. Jeg forstår ikke hvorfor de postet det, da blir det jo ikke noe spennende? Men jeg er kjempeglad da, han er så søt!

Da er det vel han som er spøkelset neste uke? :D :D :D

Anonymous poster hash: 50e9f...54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...