Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som svært frivillig barnløs, men med verdens fineste hund :fnise: har jeg alltid lyst til å skrive klissete ting som "Hundeeierhjertet bløøør, men verdens fineste hund var supertapper da jeg børstet av henne masse kløende pels i dag." Gjerne ledsaget av et bilde. :laugh:

Haha, ja! Jeg klarer å la vær, men jeg har jo fått forståelse av foreldre som skriver sånt om barna sine. Man blir jo så stolt og vil dele det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Inggolf

"jeg bryr meg ikke"... Da hadde man vel ikke laget en egen status på face om det, og laget en egen bruker her for å si fra at man ikke bryr seg :fnise:

Hehee, SÅ mye bryr hun seg IKKE liksom :Hehe:

Hadde du innrømmet at du ble såret, Chr (eller hvordan du føler det),

så hadde nok diskusjonen vært over og beklagelsene haglet inn med det

samme.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok jeg bare ledd av meg selv hvis jeg hadde funnet statusen min her. Litt fordi jeg var flau og litt for at jeg da tydeligvis ikke har lært NOE av å lese denne tråden :fnise:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Jeg har heldigvis ikke funnet noen av mine statuser her. Bortsett fra de jeg selv har skrevet inn her (som meg selv eller som anonym) har jeg heller ikke sett personlig utleverende statuser som jeg har gjenkjent fra egen newsfeed. Ikke kjenner jeg UNIVERSITETET, ikke kjenner jeg dopsmoren og ikke kjenner jeg chv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor mange som har funnet sin egen status her inne.

Aldri fått mine statuser her. Men jeg er også veldig bevisst på hva jeg legger ut. Aldri sympatifisking eller hjertehjertehjertesmilefjes-statuser.

Det er sikkert ikke kult å få sine egne statuser lagt ut her og ledd av. Men det er sabla god underholdning for oss andre.

Anonymous poster hash: 42a8a...106

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri fått mine statuser her. Men jeg er også veldig bevisst på hva jeg legger ut. Aldri sympatifisking eller hjertehjertehjertesmilefjes-statuser.

Det er sikkert ikke kult å få sine egne statuser lagt ut her og ledd av. Men det er sabla god underholdning for oss andre.

Anonymous poster hash: 42a8a...106

Om de legges ut på facebook er det en sjanse for at andre enn bare vennene dine leser statusene dine. Om ikke mange kan se statusen din burde du la være å legge den ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet statuser til folk jeg kjenner her, men det har ikke vært meg som har lagt dem ut. Jeg legger ikke ut statuser i denne tråden, men leser den kun for underholdning.



Anonymous poster hash: a583b...03a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt med i denne tråden delvis for underholdningen og delvis for å se om mine statuser har havnet her. Det har det heldigvis ikke, men hadde en av mine havnet her så ville det vært en liten wake-up call for meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev tidligere om de som "føler seg" ditten og datten. Nå har samme dama lagt ut 4 slike på rad, og jeg har lyst til å skrive "NOBODY CARES!!!"

- følte seg redd

- følte seg avslappet

- følte seg kvalm

- følte seg sprø

Skriver ingenting annet, kun hvordan hun føler seg, sikkert i påvente av at noen skal spørre. Ja, jeg har mensen, og det IRRITERER MEG :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Unnskyld at jeg spør....:sjenert: ...Men er det egentlig så interesangt for dere om

jeg forteller om jeg har sett mine statuser her eller ikke?

Like interesangt som du synes det er, synes nok andre at det er å vite ang dine statuser :lillesky:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Kanskje ikke så morsomt, men har en bekjent på facebook som alltid poster utallige visdomsord og sitater. ofte med en bitter undertone og et spark til andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lo litt her om dagen da en bekjent la ut en lang status om sjalusi og noe styr. Hun er selger av et produkt, og har en disput med en konkurrent. Det morsomme er at hun ikke engang kan stave navnet på sitt eget produkt :P



Anonymous poster hash: 42a8a...106
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nikee

Tråden er blitt ryddet for personangrep, persondebatt, avsporing og svar til dette. Spørsmål vedrørende rydding kan tas på RR eller på PM.

Nikee, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margit Spat, on 01 Mar 2015 - 18:30, said:

Som svært frivillig barnløs, men med verdens fineste hund :fnise: har jeg alltid lyst til å skrive klissete ting som "Hundeeierhjertet bløøør, men verdens fineste hund var supertapper da jeg børstet av henne masse kløende pels i dag." Gjerne ledsaget av et bilde. :laugh:

Åååh fantastisk! Spesielt "Hudeeierhjertet bløør". Skulle gjerne lagt ut en sånn selv, men har mange som bestandig prater om mammahjertet sitt på fb, og tror ikke de hadde sett humoren i det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta

Jeg har vurdert noe i samme gate selv,etter å ha lest hva enkelte mødre deler innimellom.

"Åh, jeg er så stolt! I dag gikk lilleprins Pusur på kassen sin HELT AV SEG SELV!! <3 <3 <3"

osv. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har vurdert noe i samme gate selv,etter å ha lest hva enkelte mødre deler innimellom.

"Åh, jeg er så stolt! I dag gikk lilleprins Pusur på kassen sin HELT AV SEG SELV!! <3 <3 <3"

osv. ;-)

Ja! Eller: "Hurra for lille vovsen som gikk å la seg på plassen sin heeelt på egen hånd når den var sliten. Er sååå stolt over hvor flink den er <3 <3 <3"

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg tilbud om sex fra ei strøken frøken på 23. Betingelsen var at jeg skulle reklamere for et eller annet renholdsprodukt for henne. Jeg takket selvsagt nei, jeg har jo tross alt høyere moral enn det. En sterk viljestyrke om du vil. En viljestyrke som er nesten like sterk som nye Ajax baderomsspray - den sterkeste baderomssprayen noensinne. Kommer med både sitron- og vaniljelukt.

Høhø

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg tilbud om sex fra ei strøken frøken på 23. Betingelsen var at jeg skulle reklamere for et eller annet renholdsprodukt for henne. Jeg takket selvsagt nei, jeg har jo tross alt høyere moral enn det. En sterk viljestyrke om du vil. En viljestyrke som er nesten like sterk som nye Ajax baderomsspray - den sterkeste baderomssprayen noensinne. Kommer med både sitron- og vaniljelukt.

Høhø

Leste den på reddit for noen få dagen siden

Anonymous poster hash: ad546...d49

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...