Gå til innhold

15.000 utbetalt i mnd- OK for dere jenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

No way in hell. 29 år og bor hjemme? Og naver. Du er ikke noe for meg i hvert fall.

Anonymous poster hash: 5a917...791

naver? han er jo med i kvalifiserings programmet...les deg opp hva det faktisk er før du kommenterer.

Anonymous poster hash: 92b0c...5ab

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud for et kaldt samfunn.

Dere får bare håpe livet farer snilt med dere, at dere aldri blir syke eller arbeidsledige...

Anonymous poster hash: 10029...b5a

Man trenger ikke bo hjemme bare fordi man er syk, og når man er 29 burde man ha flyttet hjemmefra for 10 år siden. Det kam fint hende jeg blir ufør om en del år, men jeg skal faen meg gjøre alt i min makt for å ikke bli det.

Anonymous poster hash: 5aa91...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager kvinner, dette er mye av grunner for hvorfor vi ikke klarer å bli likestilte, vi tør ikke ha høyere lønn enn menn. Og da tør ikke menna å ha lavere lønn enn oss. Det er derfor høyt utdannet kvinner klager på at de er single



Anonymous poster hash: 476bb...10d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sier at "hvis du ikke har utdannelse er du ikke aktuell", kun 9% av norske menn har høyere utdannelse og 18% av menn har en bachelor.

Lykke til.. :laugh:

:popcorn: (men, det går jo an å hente seg en fra söta bror eller en annen nabo)

Hvor har du fått for deg at det eneste som er en utdannelse er en mastergrad? En yrkesfaglig utdannet er også en utdannelse vet du. Og en god del av disse tjener gode penger. Både min bror og svigerbror er yrkesfaglig utdannet og begge tjener godt over 450.000 i året.

Anonymous poster hash: 5aa91...fa6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke bo hjemme bare fordi man er syk, og når man er 29 burde man ha flyttet hjemmefra for 10 år siden. Det kam fint hende jeg blir ufør om en del år, men jeg skal faen meg gjøre alt i min makt for å ikke bli det.

Anonymous poster hash: 5aa91...fa6

Well…håper virkelig du ikke får noen overraskelser på veien...

det er 100000 grunner for ulike valg, respekter det, dere aner ikke hvordan livet kan bli..

Anonymous poster hash: 10029...b5a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har høy utdanning, fast jobb, god lønn- og bor hjemme.. alvorlig sykdom hos familie og hjelper til..døm meg den som kan, sikkert mange av de.



Anonymous poster hash: 10029...b5a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare videgående, men driver for meg selv i en intellektuelt krevende sektor, og har til salt i maten for å si det meget forsiktig. Utrolig mye fjas man kan ha høy utdannelse i også :) Så det er nødvendigvis ikke svaret på alt.

Tror heller problemet er at damer ikke foretrekker menn som ikke har kommet noen vei, og har stagnert. At du er i kvalifiseringsprogram vitner om at du har stagnert en god stund... Kvinner vil ha menn som aldri hadde funnet seg i å havne på NAV.

Endret av Betasuppe
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare videgående, men driver for meg selv i en intellektuelt krevende sektor, og har til salt i maten for å si det meget forsiktig. Utrolig mye fjas man kan ha høy utdannelse i også :) Så det er nødvendigvis ikke svaret på alt.

Tror heller problemet er at damer ikke foretrekker menn som ikke har kommet noen vei, og har stagnert. At du er i kvalifiseringsprogram vitner om at du har stagnert en god stund... Kvinner vil ha menn som aldri hadde funnet seg i å havne på NAV.

Litt snodig at damer som havner på nav får seg lett kjæreste da? Vet om mange forhold hvor dama er inn under nav mens mannen jobber.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare videgående, men driver for meg selv i en intellektuelt krevende sektor, og har til salt i maten for å si det meget forsiktig. Utrolig mye fjas man kan ha høy utdannelse i også :) Så det er nødvendigvis ikke svaret på alt.

Tror heller problemet er at damer ikke foretrekker menn som ikke har kommet noen vei, og har stagnert. At du er i kvalifiseringsprogram vitner om at du har stagnert en god stund... Kvinner vil ha menn som aldri hadde funnet seg i å havne på NAV.

Jeg trodde du som mann visste bedre enn å ta alt KG troll sier, seriøst.

Anonymous poster hash: ebe1a...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt snodig at damer som havner på nav får seg lett kjæreste da? Vet om mange forhold hvor dama er inn under nav mens mannen jobber.

Menn har ikke samme krav til utdanning hos kvinner. :)

De har vel mer beskyttelses-instinkt overfor dama, og ser etter andre ting enn antall år på høyskolen.

Anonymous poster hash: cd7f7...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Historikken din er som den er, det viktigste nå er hvor du er på vei og at du tar tak i livet ditt. Legg en plan for å komme deg ut i egen leilighet og gå fast jobb, og dyrke interesser og bygge på det du er bra på. Du har mange år på å få deg dame og fortsatt rekke å få barn i tillegg, hvis du vil.

Selv om du har fått mange nei her, er det fra folk som ikke kjenner deg. Når man blir kjent, blir man mindre dømmende og mer åpen for å se forbi det som kan være vanskelig nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående pengene, har det ikke noe å si for meg, så lenge du klarer deg selv :) Flytte ut så fort som mulig synes jeg du burde da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trollkarlen

En nokså gjenkjennelig mannlig NAVer her på KG har jo vært innom litt av hvert av KG kvinner. Så lav lønn gjennom NAV er ingen hindring i å få seg en dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En nokså gjenkjennelig mannlig NAVer her på KG har jo vært innom litt av hvert av KG kvinner. Så lav lønn gjennom NAV er ingen hindring i å få seg en dame.

Det var litt slemt sagt.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har høy utdanning, fast jobb, god lønn- og bor hjemme.. alvorlig sykdom hos familie og hjelper til..døm meg den som kan, sikkert mange av de.

Anonymous poster hash: 10029...b5a

Å flytte hjem for å være hos familien når det er sykdom og lignende, bør ikke dømmes.

Burde heller hylles, så kaldt og hjerteløst som samfunnet har blitt!

Håper tiden du bor med familien, blir så minnerik og god som mulig! :hug:

Anonymous poster hash: 1ed80...74f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Det var litt slemt sagt.

Det var ikke ment som kritikk til verken denne mannen eller damene. Bare en observasjon de fleste hyppige brukere av forumet har fått med seg. Så det er håp for TS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...